- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 22 серпня 2007 р. N 1065 Київ |
Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 451 від 14.05.2008
N 183 від 11.03.2009
N 1041 від 12.10.2011
N 933 від 06.12.2017
N 533 від 19.06.2019
N 916 від 06.11.2019 )
З метою підвищення ефективності виставково-ярмаркової діяльності в Україні, створення належних умов для участі вітчизняних підприємств, установ та організацій у виставках і ярмарках, поліпшення взаємодії центральних та місцевих органів виконавчої влади у виставково-ярмарковій сфері Кабінет Міністрів України
постановляє:
( Пункт 1 виключено на підставі Постанови КМ
N 451 від 14.05.2008 )
2. Затвердити такі, що додаються:
( Абзац другий пункту 2 виключено на підставі Постанови КМ
N 451 від 14.05.2008 )
Концепцію розвитку виставково-ярмаркової діяльності.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2003 р.
N 459 "Про схвалення Концепції розвитку виставково-ярмаркової діяльності" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 31, ст. 1632).
Прем'єр-міністр України | В.ЯНУКОВИЧ |
( Положення про Раду з питань виставково-ярмаркової діяльності виключено на підставі Постанови КМ
N 451 від 14.05.2008 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 22 серпня 2007 р. N 1065
КОНЦЕПЦІЯ
розвитку виставково-ярмаркової діяльності
( У тексті Концепції слово "Мінекономіки" замінено словом "Мінекономрозвитку" згідно з Постановою КМ
N 1041 від 12.10.2011 )
( У тексті Концепції слово "Мінекономрозвитку" замінено словом "Мінекономіки" згідно з Постановою КМ
N 916 від 06.11.2019 )
Виставково-ярмаркова діяльність спрямована на створення сприятливих умов для збільшення обсягів експорту конкурентоспроможної продукції та послуг, удосконалення технологій, залучення інвестицій і кредитів, забезпечення науково-технічного і технологічного оновлення вітчизняного виробництва, зміцнення міжнародних зв'язків, підвищення міжнародного іміджу держави, розвитку ділового туризму в регіонах України, активізації інноваційного процесу та виробничої кооперації.
Мета і основні завдання
Метою цієї Концепції є забезпечення ефективного розвитку виставково-ярмаркової діяльності (далі - виставкова діяльність), регулювання відносин її суб'єктів, визначення пріоритетів удосконалення такої діяльності.
Основними завданнями у сфері виставкової діяльності є:
визначення пріоритетів з урахуванням галузевих і географічних чинників;
посилення державної підтримки та сприяння організації експозицій продукції пріоритетних галузей національної економіки на міжнародних виставках і ярмарках;
створення сприятливих умов для виходу вітчизняних товаровиробників на зовнішній ринок;
сприяння науково-технічному і технологічному оновленню вітчизняного виробництва;
залучення інвестицій і кредитів для розвитку національної економіки;
створення умов для активної участі вітчизняних та іноземних компаній і організацій у виставках і ярмарках в Україні;
забезпечення прозорості виставкової діяльності, захисту від проявів недобросовісної конкуренції та створення рівних умов для суб'єктів виставкової діяльності.
( Розділ "Основні принципи виставкової діяльності" виключено на підставі Постанови КМ
N 451 від 14.05.2008 )
Суб'єкти виставкової діяльності
Суб'єктами виставкової діяльності є:
центральні та місцеві органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері виставкової діяльності;
суб'єкти господарювання всіх форм власності, які можуть провадити діяльність як виставкові центри, організатори, співорганізатори, розпорядники, упорядники, агенти, учасники виставок і ярмарків згідно з повноваженнями, визначеними їх статутом.
( Абзац третій розділу “Суб’єкти виставкової діяльності” із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 533 від 19.06.2019 )
Виставковим центром є суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, основна діяльність якого пов'язана з організацією та проведенням виставок і ярмарків, який повинен мати у штаті кваліфікованих працівників, відповідну матеріально-технічну базу (спеціальні виставкові об'єкти (приміщення, площі та обладнання)) для проведення виставок і ярмарків.
Організаторами виставок і ярмарків можуть бути:
центральні та місцеві органи виконавчої влади, які забезпечують підготовку та проведення виставок і ярмарків на підставі відповідного рішення з частковим фінансуванням витрат за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
суб'єкти господарювання всіх форм власності, основна діяльність яких пов'язана з організацією та проведенням виставок і ярмарків.
Співорганізаторами виставок і ярмарків можуть бути:
( Розділ "Суб'єкти виставкової діяльності" доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 533 від 19.06.2019 )
центральні та місцеві органи виконавчої влади, які забезпечують підготовку та проведення виставок і ярмарків на підставі відповідного рішення з частковим фінансуванням витрат за рахунок коштів державного або місцевого бюджету, у разі, коли організаторами виставки або ярмарку є суб’єкти господарювання всіх форм власності;
( Розділ "Суб'єкти виставкової діяльності" доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 533 від 19.06.2019 )
суб’єкти господарювання всіх форм власності у разі, коли організаторами виставки або ярмарку є центральні та місцеві органи виконавчої влади, які забезпечують підготовку та проведення виставок і ярмарків на підставі відповідного рішення з частковим фінансуванням витрат за рахунок коштів державного або місцевого бюджету.
( Розділ "Суб'єкти виставкової діяльності" доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 533 від 19.06.2019 )
Розпорядником виставок і ярмарків є суб'єкт господарювання, який здійснює їх підготовку та проведення на підставі договору, укладеного з організатором виставок і ярмарків, може залучати на договірних засадах інших суб'єктів господарювання до виконання робіт, надання послуг, закупівлі товарів, необхідних для організації та проведення виставок і ярмарків.
Упорядником виставок і ярмарків є суб'єкт господарювання, який надає на підставі договору, укладеного з організатором або розпорядником виставок і ярмарків послуги з їх організації (проектування, будівництво, оформлення виставок і ярмарків).
Агентом є суб'єкт господарювання, який бере на підставі договору, укладеного з організатором або розпорядником виставок і ярмарків, зобов'язання із залучення учасників.
Учасником виставок і ярмарків є суб'єкт господарювання, який уклав з організатором або розпорядником договір про участь в них.
Виставки і ярмарки
Виставка - захід, пов'язаний з демонстрацією продукції, товарів та послуг, який сприяє просуванню їх на внутрішній та зовнішній ринок з урахуванням його кон'юнктури, створенню умов для проведення ділових переговорів з метою укладення договорів про постачання або протоколів про наміри, утворення спільних підприємств, отримання інвестицій.
Ярмарок - захід, безпосередньо пов'язаний з роздрібною або оптовою торгівлею, що проводиться регулярно в певному місці та у визначений строк.
Виставки і ярмарки класифікуються за статусом та місцем проведення.
За статусом виставки і ярмарки поділяються на всесвітні, міжнародні, національні та галузеві.
Статус всесвітньої надається виставці Міжнародним бюро виставок (м. Париж, Франція).
Міжнародними є виставка і ярмарок, в яких іноземні компанії або організації становлять не менш як 10 відсотків загальної кількості учасників.
Національними є виставка і ярмарок, в яких беруть участь суб'єкти господарювання не менш як з 20 регіонів України або представлено продукцію, товари та послуги п'яти і більше галузей економіки.
Галузевими є виставка і ярмарок, на яких представлено продукцію, товари та послуги підприємств і організацій, що характеризуються спільністю ознак виробничо-господарської діяльності.
За місцем проведення виставки і ярмарки поділяються на міжрегіональні та регіональні (місцеві).
Міжрегіональними є виставка і ярмарок, в яких беруть участь суб'єкти господарювання з двох і більше регіонів, районів або міст.
Регіональними (місцевими) є виставка і ярмарок, в яких беруть участь суб'єкти господарювання з одного регіону, району або міста.
( Абзац дванадцятий розділу "Виставки і ярмарки" виключено на підставі Постанови КМ
N 533 від 19.06.2019 )
( Абзац тринадцятий розділу "Виставки і ярмарки" виключено на підставі Постанови КМ
N 533 від 19.06.2019 )
( Абзац чотирнадцятий розділу "Виставки і ярмарки" виключено на підставі Постанови КМ
N 533 від 19.06.2019 )
Місцеві органи виконавчої влади узагальнюють інформацію про проведення міжрегіональних або регіональних (місцевих) виставок і ярмарків та надсилають її Мінекономіки для розміщення на офіційному веб-сайті.
Щороку до 30 березня Кабінет Міністрів України затверджує перелік закордонних міжнародних виставкових та ярмаркових заходів у сфері просування експорту (крім міжнародних виставкових заходів у сфері туризму, а також у сфері озброєння, військової та спеціальної техніки, технологій та товарів подвійного використання), на яких представляються національні експозиції. Зазначений перелік розміщується на офіційному веб-сайті Мінекономіки та надсилається закордонним дипломатичним установам України, дипломатичним установам іноземних держав в Україні.
( Розділ "Виставки і ярмарки" доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 933 від 06.12.2017 )
Рішення про представлення національних експозицій на всесвітніх виставках приймається Кабінетом Міністрів України.
( Розділ "Виставки і ярмарки" доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ
N 933 від 06.12.2017 )
Рішення про участь і проведення в Україні та за кордоном виставок і ярмарків з частковим фінансуванням витрат за рахунок коштів державного бюджету приймається Кабінетом Міністрів України, місцевого бюджету - місцевими органами виконавчої влади.
Національні експозиції на всесвітніх виставках, а також виставках і ярмарках, що проводяться за кордоном, можуть бути іміджеві або спеціалізовані.
Іміджевою є національна експозиція, що організовується на всесвітніх та міжнародних виставках і ярмарках для формування позитивного сприйняття України міжнародними організаціями, іноземними державами та громадянами, зокрема інвесторами, інформування міжнародного співтовариства про національний економічний потенціал та привабливе інвестиційне середовище, популяризації туристично-рекреаційного потенціалу, зміцнення гуманітарних контактів.
Спеціалізованою є національна експозиція, що організовується на всесвітніх і міжнародних виставках і ярмарках для просування вітчизняної конкурентоспроможної продукції, товарів і послуг на зовнішній ринок, залучення іноземних інвестицій, упровадження новітніх технологій.
( Розділ "Виставки і ярмарки" із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 451 від 14.05.2008, в редакції Постанови КМ
N 183 від 11.03.2009 )
Тематику виставок і ярмарків визначає їх організатор.
Вимоги до проведення виставок і ярмарків
Організатори та розпорядники виставок і ярмарків відповідно до укладеного договору забезпечують надання учасникам та відвідувачам комплексу послуг, який повинен включати:
виділення виставкового обладнання, надання комунальних послуг;
................Перейти до повного тексту