- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 12 жовтня 2011 р. № 1049 Київ |
Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка
З метою здійснення фінансової підтримки програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка (далі - Порядок), що додається.
1-1. Установити, що тимчасово, до визначення держателя та технічного адміністратора онлайн-платформи взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства (Платформа ВзаємоДія), держателем Платформи ВзаємоДія є Міністерство цифрової трансформації, а її технічним адміністратором - державне підприємство "Дія", що належить до сфери управління Міністерства цифрової трансформації.
Міністерству цифрової трансформації забезпечити можливість доступу центральних та місцевих органів виконавчої влади, у тому числі їх структурних підрозділів, що є розпорядниками бюджетних коштів та/або відповідальними виконавцями бюджетної програми, а також Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, за їх заявами до електронної системи проведення конкурсу згідно з порядком надання та припинення доступу до неї, затвердженим Міністерством цифрової трансформації.
2. Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади:
подати у двомісячний строк пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у відповідність з Порядком;
привести власні нормативно-правові акти у відповідність з Порядком;
оголосити конкурси з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких у 2016, 2021 та 2022 роках надається підтримка за рахунок бюджетних коштів, без урахування строків, визначених пунктами 4 і 22 Порядку. При цьому строк приймання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим ніж 20 днів з дня оголошення проведення конкурсу;
оголосити конкурс з визначення фізкультурно-оздоровчих заходів загальнодержавного рівня серед різних груп населення, розроблених громадськими об’єднаннями фізкультурно-спортивного спрямування, для виконання (реалізації) яких у 2025 році надається підтримка за рахунок бюджетних коштів, без урахування строків, визначених пунктами 4, 22 і 32 Порядку;
оголосити конкурси з визначення програм (проектів, заходів) національно-патріотичного виховання, розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких у 2018, 2019, 2021 та 2022 роках надається підтримка за рахунок бюджетних коштів, без урахування строків, визначених пунктами 4 і 22 Порядку. При цьому строк прийняття конкурсних пропозицій не повинен бути меншим ніж 20 днів з дня оголошення конкурсу.
3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування застосовувати Порядок під час визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
Інд. 17 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2011 р. № 1049
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
)
ПОРЯДОК
проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка
( У тексті Порядку слова "засоби масової інформації" в усіх відмінках замінено словом "медіа" згідно з Постановою КМ
№ 511 від 07.05.2024 )
1. Цей Порядок встановлює процедуру організації та проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка (далі - конкурс) за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів (далі - бюджетні кошти), та проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), визнаних переможцями конкурсу.
Дія цього Порядку поширюється на надання громадським об’єднанням національних меншин (спільнот) фінансової підтримки для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів.
Дія цього Порядку поширюється на передбачені законом та рішеннями органів місцевого самоврядування випадки надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства за рахунок бюджетних коштів.
Дія цього Порядку не поширюється на передбачені законами випадки надання фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів всеукраїнським фізкультурно-спортивним товариствам, громадським об’єднанням фізкультурно-спортивної спрямованості, Національному комітету спорту інвалідів, Всеукраїнській громадській організації "Спортивна студентська спілка України", громадській організації "Українська федерація учнівського спорту", а також Молодіжній організації "Пласт - Національна скаутська організація України" у 2017-2019 та 2021 роках, національним творчим спілкам та їх регіональним осередкам.
Відповідно до цього Порядку фінансова підтримка за рахунок коштів державного бюджету надається для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) загальнодержавного рівня, а коштів місцевих бюджетів - програм (проектів, заходів) відповідного адміністративно-територіального рівня.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
адміністративно-територіальний рівень виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) - провадження проектної діяльності на території адміністративно-територіальної одиниці (області, району, міста), з бюджету якої надається фінансова підтримка для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу). Обласний (районний, міський) рівень виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) - провадження проектної діяльності у більш як половині районів області (міст, селищ та сіл у районі, районів у місті (у разі наявності) та/або забезпечення участі у такій діяльності осіб з більш як половини районів області (міст, селищ та сіл у районі, районів у місті (у разі наявності). За умови забезпечення участі осіб з більш як половини районів області (міст, селищ та сіл у районі, районів у місті (у разі наявності) місце виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) визначається інститутом громадянського суспільства;
громадське об’єднання національних меншин (спільнот) - добровільне неприбуткове об’єднання фізичних осіб, які належать до відповідної національної меншини (спільноти), та/або юридичних осіб приватного права, засновниками яких є особи, які належать до національних меншин (спільнот), основною метою діяльності якого згідно із статутом є здійснення та захист прав і свобод відповідної національної меншини (спільноти), задоволення її суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, освітніх, мовних, інформаційних, екологічних та інших інтересів, інтеграція в українське суспільство;
електронна система проведення конкурсу - програмний модуль "Конкурси проектів інститутів громадянського суспільства", який є частиною онлайн-платформи взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства (програмний модуль "Е-Конкурси" платформи ВзаємоДія) та адаптований до потреб користувачів з порушеннями зору, держателем платформи є Мінцифри, а технічним адміністратором - державне підприємство "Дія";
загальнодержавний рівень виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) - провадження проектної діяльності на території не менш як однієї третьої областей України, у тому числі Автономної Республіки Крим, мм. Києва та Севастополя, та/або забезпечення участі у такій діяльності осіб з не менш як однієї третьої областей України, у тому числі Автономної Республіки Крим, мм. Києва та Севастополя;
захід - сукупність дій, необхідних для виконання інститутом громадянського суспільства конкретного завдання в рамках програми або проекту чи окремо протягом визначеного періоду часу;
інститут громадянського суспільства - громадські об’єднання та їх відокремлені підрозділи із статусом юридичної особи, творчі спілки, які згідно із законодавством та рішеннями органів місцевого самоврядування мають право на отримання фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів;
конкурсна документація - комплект документів, які містять вимоги щодо оформлення інститутами громадянського суспільства конкурсних пропозицій;
конкурсна комісія - тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, а також результатів моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) відповідно до вимог цього Порядку;
конкурсна пропозиція - комплект документів, які готуються інститутами громадянського суспільства для участі в конкурсі;
організатор конкурсу - центральний або місцевий орган виконавчої влади, у тому числі його структурний підрозділ, що є розпорядником бюджетних коштів та/або відповідальним виконавцем бюджетної програми, а також Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю;
переможець конкурсу - інститут громадянського суспільства, програму (проект, захід) якого рішенням конкурсної комісії визначено переможцем конкурсу;
програма - комплекс заходів, що розроблені і здійснюються інститутом громадянського суспільства з метою розв’язання найважливіших проблем розвитку держави та суспільства і розраховані на довгостроковий період;
проект - захід або комплекс заходів, що реалізуються інститутом громадянського суспільства і спрямовуються на досягнення певної мети протягом визначеного періоду часу (не більше одного року);
прохідний бал - визначена конкурсною комісією мінімальна сума балів, яку у разі прийняття відповідного рішення конкурсною комісією конкурсна пропозиція повинна отримати на другому етапі конкурсу для включення її до рейтингу конкурсних пропозицій, на підставі якого визначаються переможці конкурсу;
рейтинг конкурсних пропозицій - затверджений конкурсною комісією перелік конкурсних пропозицій у порядку зменшення кількості балів, отриманих конкурсними пропозиціями;
учасник конкурсу - інститут громадянського суспільства, що подав конкурсну пропозицію для участі в конкурсі.
3. Організатор конкурсу проводить конкурс виключно з використанням електронної системи проведення конкурсу за умови наявності відповідної технічної можливості на онлайн-платформі взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства.
Технічна можливість на онлайн-платформі взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства виникає з дати оприлюднення на власному офіційному веб-сайті Мінцифри інформації про відповідне розширення функціональних можливостей онлайн-платформи взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства.
Конкурс може бути проведений без використання електронної системи проведення конкурсу у разі відсутності технічної можливості на онлайн-платформі взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства або відсутності доступу до функціональних можливостей електронної системи проведення конкурсу, що виникла через обставини, які не залежать від організатора конкурсу.
У разі тимчасової відсутності доступу до функціональних можливостей електронної системи проведення конкурсу, яка виникла на будь-якому з етапів проведення конкурсу протягом останніх п’яти календарних днів строку проведення відповідного етапу, такий етап може бути продовжений організатором конкурсу на відповідний строк, але не більш як на п’ять календарних днів.
Функціональні можливості електронної системи проведення конкурсу забезпечують отримання та передачу відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до встановленого порядку інформаційної взаємодії.
4. До початку конкурсу організатор конкурсу затверджує текст оголошення про проведення конкурсу, в якому зазначаються:
пріоритетні завдання , що відповідають загальнодержавним та/або місцевим програмам і на виконання яких повинні спрямовуватися програми (проекти, заходи), розроблені учасниками конкурсу (далі - пріоритетні завдання);
перелік видів діяльності, що можуть бути підтримані організатором конкурсу;
вимоги до конкурсної пропозиції;
граничний обсяг фінансування однієї програми (проекту, заходу) за рахунок бюджетних коштів;
перелік статей витрат, визначений організатором конкурсу (у разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу);
адреса, за якою здійснюється подання конкурсних пропозицій (у разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу);
інформація про строки та умови подання конкурсних пропозицій;
контактні дані відповідальної особи від організатора конкурсу для надання додаткової інформації;
строки проведення конкурсу.
Оголошення про проведення конкурсу та конкурсна документація, яка містить форми заяви про участь у конкурсі згідно з додатком 1, опису програми (проекту, заходу) згідно з додатком 2 та кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), згідно з додатком 3 з урахуванням переліку статей витрат, визначених організатором конкурсу в електронній системі проведення конкурсу, оприлюднюються організатором конкурсу в електронній системі проведення конкурсу до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається виконання (реалізація) програм (проектів, заходів). При цьому строк подання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим, ніж 30 календарних днів з дня оголошення проведення конкурсу.
У разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу оголошення про проведення конкурсу та конкурсна документація, яка містить форми заяви про участь у конкурсі, опису програми (проекту, заходу) та кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), з урахуванням переліку статей витрат, зазначених в оголошенні про проведення конкурсу, оприлюднюються організатором конкурсу на власному офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб.
Якщо організатором конкурсу є орган виконавчої влади, але розпорядником бюджетних коштів є орган місцевого самоврядування, строк оголошення конкурсу повинен бути встановлений не пізніше 1 жовтня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається виконання (реалізація) програм (проектів, заходів). При цьому строк подання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим, ніж 30 календарних днів з дня оголошення проведення конкурсу.
Якщо організатор конкурсу проводить конкурс уперше, він має право його проводити без дотримання строків, визначених в абзацах одинадцятому та тринадцятому цього пункту. При цьому строк подання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим, ніж 30 календарних днів з дня оголошення проведення конкурсу.
У разі збільшення обсягу бюджетних асигнувань на фінансову підтримку протягом бюджетного періоду організатор конкурсу має право проводити конкурс відповідно до цього Порядку без дотримання строків, визначених в абзацах одинадцятому та тринадцятому цього пункту. При цьому строк подання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим, ніж 15 календарних днів з дня оголошення проведення конкурсу.
5. Для участі в конкурсі інститути громадянського суспільства подають через електронну систему проведення конкурсу конкурсні пропозиції у строк, визначений в оголошенні про проведення конкурсу.
Конкурсні пропозиції можуть подавати інститути громадянського суспільства, що зазначені у Реєстрі неприбуткових установ та організацій та зареєстровані як юридичні особи в установленому порядку не пізніше ніж за шість місяців до оголошення проведення конкурсу.
Інститут громадянського суспільства може подавати на конкурс кілька конкурсних пропозицій.
Конкурсні пропозиції подаються уповноваженою особою учасника конкурсу з накладенням електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, після накладення якого така конкурсна пропозиція не підлягає внесенню змін.
Електронна система проведення конкурсу під час реєстрації конкурсної пропозиції автоматично присвоює їй унікальний код реєстрації в системі.
Присвоєння унікального коду реєстрації означає, що організатор конкурсу отримав конкурсну пропозицію, про що учаснику конкурсу повідомляється в особистому кабінеті в електронній системі проведення конкурсу, а також листом на адресу електронної пошти, зазначену під час реєстрації в електронній системі проведення конкурсу.
У разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу конкурсні пропозиції подаються організаторові конкурсу у паперовій та електронній формі за адресою та у строк, визначені в оголошенні про проведення конкурсу. При цьому організатор конкурсу присвоює конкурсній пропозиції реєстраційний номер і видає учасникові конкурсу довідку із зазначенням цього реєстраційного номера, дати надходження конкурсної пропозиції та переліку наданих документів.
Організатор конкурсу має право продовжити строк подання конкурсних пропозицій на строк до 15 календарних днів, а у разі неподання жодної конкурсної пропозиції - на строк до одного місяця.
6. Конкурсна пропозиція повинна містити:
1) заяву про участь у конкурсі за формою згідно з додатком 1;
2) опис програми (проекту, заходу) за формою згідно з додатком 2 та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), згідно з додатком 3 з урахуванням переліку статей, визначених організатором конкурсу;
3) листи-підтвердження про підтримку у виконанні (реалізації) відповідної програми (проекту, заходу) або готовність долучитися до її (його) організації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, виконавчих органів рад, наукових установ, інститутів громадянського суспільства, інших установ та організацій в разі їх залучення до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);
4) інформацію про діяльність інституту громадянського суспільства, зокрема досвід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) протягом останніх двох років або з часу реєстрації, якщо інститут громадянського суспільства зареєстровано менш як за два роки до оголошення конкурсу, за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, джерела фінансування інституту громадянського суспільства, його матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення.
Конкурсна пропозиція складається українською мовою.
Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у конкурсній пропозиції, несе учасник конкурсу.
Організатор конкурсу протягом семи календарних днів після кінцевої дати подання конкурсних пропозицій відкриває доступ в електронній системі проведення конкурсу для публічного ознайомлення до заяви про участь у конкурсі (крім "коду доступу", зазначеному в описі, який видавався реєстратором під час подання останньої редакції статуту), пунктів 1-7, 11 опису програми (проекту, заходу), кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), та інформації про діяльність учасника конкурсу.
У разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу організатор конкурсу протягом семи календарних днів після кінцевої дати подання конкурсних пропозицій розміщує на власному офіційному веб-сайті подані заяви про участь у конкурсі (крім "кодів доступу", зазначених в описах, які видавалися реєстраторами під час подання останніх редакцій статутів), пункти 1-7, 11 описів програм (проектів, заходів), кошториси витрат, необхідних для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), та інформацію про діяльність учасників конкурсу.
7. Організатор конкурсу не допускає інститути громадянського суспільства до участі в конкурсі в разі, коли:
інформація, зазначена в конкурсній пропозиції, не відповідає інформації про інститут громадянського суспільства, що міститься у державних реєстрах;
інститут громадянського суспільства не відповідає вимогам, зазначеним в абзаці другому пункту 5 цього Порядку;
інститут громадянського суспільства відмовився від участі в конкурсі шляхом подання заяви про припинення участі через електронний кабінет в електронній системі проведення конкурсу або шляхом надсилання повідомлення організатору конкурсу через електронну систему проведення конкурсу, або заяви на адресу організатора конкурсу у разі його проведення без використання електронної системи;
інститут громадянського суспільства перебуває у стадії припинення за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
конкурсну пропозицію подано після закінчення встановленого організатором строку подання конкурсних пропозицій та/або не в повному обсязі;
установлено факт порушення інститутом громадянського суспільства вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів із застосуванням заходу впливу за таке порушення (крім попередження);
конкурсна пропозиція не відповідає загальнодержавному або відповідному адміністративно-територіальному рівню виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);
конкурсна пропозиція не відповідає умовам, зазначеним у тексті оголошення про проведення конкурсу.
8. Організатор конкурсу утворює конкурсну комісію у складі не менше семи осіб у разі надання фінансової підтримки за рахунок коштів державного бюджету та у складі не менше п’яти осіб у разі надання фінансової підтримки за рахунок коштів місцевого бюджету.
Організатор конкурсу затверджує персональний склад конкурсної комісії. До її складу входять голова конкурсної комісії, заступник голови конкурсної комісії, секретар конкурсної комісії та інші члени. Головою конкурсної комісії призначається представник організатора конкурсу.
Загальна кількість членів конкурсної комісії повинна мати непарну кількість осіб.
До складу конкурсної комісії включаються представники організатора конкурсу. За згодою до складу конкурсної комісії можуть включатися:
голова (уповноважений представник) громадської ради, утвореної при організаторові конкурсу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р.
№ 996 "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики" (Офіційний вісник України, 2010 p., № 84, ст. 2945);
представники інститутів громадянського суспільства відповідно до пріоритетних завдань конкурсу, які мають відповідний досвід роботи;
представники державних органів та органів місцевого самоврядування відповідно до пріоритетних завдань конкурсу, які мають відповідний досвід роботи;
представники наукових установ і фахівці відповідно до пріоритетних завдань конкурсу, які мають відповідний досвід роботи.
Кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, представників організатора конкурсу не повинна перевищувати 50 відсотків кількості членів конкурсної комісії.
Члени конкурсної комісії здійснюють свої повноваження на громадських засадах.
Для відбору представників інститутів громадянського суспільства, наукових установ і фахівців організатор конкурсу розміщує в електронній системі проведення конкурсу оголошення про подання кандидатур до складу конкурсної комісії, в якому зазначаються вимоги до кандидатів, строки подання заяв про включення до складу конкурсної комісії та контактна особа для надання додаткової інформації.
У разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу організатор конкурсу розміщує оголошення про подання кандидатур до складу конкурсної комісії, в якому зазначаються вимоги до кандидатів, строки подання заяв про включення до складу конкурсної комісії, адреса, за якою подаються заяви, та контактна особа для надання додаткової інформації, на власному офіційному веб-сайті.
У заяві про включення до складу конкурсної комісії кандидати зазначають про себе таку інформацію:
рівень, ступінь освіти;
досвід діяльності у відповідній сфері із забезпечення виконання пріоритетних завдань;
досвід участі кандидата у виконанні (реалізації) програм (проектів, заходів), що спрямовані на забезпечення виконання пріоритетних завдань, та рівень виконання (реалізації) програм (проектів, заходів);
досвід членства кандидата у конкурсних комісіях з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка;
міжнародна експертна діяльність у відповідній сфері із забезпеченням виконання пріоритетних завдань протягом останніх трьох років;
делегування кандидата інститутом громадянського суспільства, який він представляє, або науковою установою, в якій він працює, з додаванням відповідного листа-підтвердження.
Строк подання заяви про включення до складу конкурсної комісії повинен становити не менше 14 календарних днів.
У разі потреби організатор конкурсу може продовжити строк подання заяв про включення до складу конкурсної комісії:
на 15 календарних днів з дня, що настає за днем закінчення строку подання такої заяви, - у разі, коли подано недостатню кількість заяв для формування складу конкурсної комісії, визначеного організатором конкурсу;
на 30 календарних днів з дня, що настає за днем закінчення строку подання такої заяви, - у разі, коли не подано жодної заяви.
Заявники подають заяви про включення до складу конкурсної комісії через електронну систему проведення конкурсів з накладенням електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
У разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу заявники подають заяви про включення до складу конкурсної комісії з проставленням особистого підпису в паперовій формі.
У разі потреби організатор конкурсу має право визначити умови відбору кандидатів до складу конкурсної комісії з дотриманням принципів обґрунтованості, неупередженості та положень цього Порядку, про що додатково зазначає в оголошенні про подання кандидатур до складу конкурсної комісії.
Додаткові умови до утворення конкурсної комісії Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю встановлюються Мінсоцполітики.
Не може бути членом конкурсної комісії особа, що є керівником, членом керівних органів або працівником учасника конкурсу.
Члени конкурсної комісії зобов’язані не допускати реального або потенційного конфлікту інтересів під час розгляду конкурсних пропозицій.
Перед початком розгляду конкурсних пропозицій член конкурсної комісії зобов’язаний повідомити про наявність реального або потенційного конфлікту інтересів та надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати об’єктивному виконанню ним обов’язків.
Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виключає з її складу члена комісії, в якого виявлено реальний або потенційний конфлікт інтересів.
Якщо реальний або потенційний конфлікт інтересів виявлено після ухвалення конкурсною комісією рішення про визначення переможців конкурсу, зазначене рішення підлягає перегляду. Індивідуальні оцінки члена конкурсної комісії, в якого виявлено реальний або потенційний конфлікт інтересів, не враховуються.
Організатор конкурсу в електронній системі проведення конкурсу протягом п’яти календарних днів з дати затвердження персонального складу конкурсної комісії відкриває інформацію про всіх її членів, яка містить:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) члена конкурсної комісії;
місце роботи, посаду члена конкурсної комісії;
найменування організації у разі, коли член конкурсної комісії представляє таку організацію, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ (крім членів конкурсної комісії, які є представниками організатора конкурсу). В інформації про члена конкурсної комісії, який є головою (уповноваженим представником) громадської ради, утвореної при організаторові конкурсу, зазначаються найменування та код згідно з ЄДРПОУ інституту громадянського суспільства, який делегував його до складу відповідної громадської ради;
досвід діяльності у відповідній сфері із забезпечення виконання пріоритетних завдань та/або міжнародна експертна діяльність у відповідній сфері протягом останніх трьох років (у разі наявності).
У разі проведення конкурсу без використання електронної системи проведення конкурсу організатор конкурсу протягом п’яти календарних днів з дати затвердження персонального складу конкурсної комісії розміщує інформацію про членів конкурсної комісії на власному офіційному веб-сайті.
Засідання конкурсної комісії проводяться у міру потреби, про що організатором конкурсу повідомляється учасникам засідання не пізніше ніж за три календарних дні до його проведення.
Конкурсна комісія на першому засіданні затверджує регламент її роботи, у якому зазначаються порядок роботи конкурсної комісії, засоби електронного зв’язку, з використанням яких можуть бути проведені засідання конкурсної комісії, процедура відкритого захисту, питома вага балів за опитування громадян (у разі проведення конкурсу з опитуванням громадян), прохідний бал (у разі його встановлення конкурсною комісією) тощо.
Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виводить з її складу члена комісії, який двічі підряд не взяв участі у засіданні конкурсної комісії, за умови його повідомлення за три календарних дні до проведення засідання.
Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо у ньому беруть участь не менше двох третин складу конкурсної комісії, в тому числі з використанням засобів електронного зв’язку, зазначених у регламенті роботи конкурсної комісії.
Організатор конкурсу надає доступ членам конкурсної комісії до особистих кабінетів членів конкурсної комісії в електронній системі проведення конкурсу протягом п’яти календарних днів з дня затвердження складу конкурсної комісії.
................Перейти до повного тексту