1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 15 серпня 2007 р. N 1042
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 464 від 27.04.2011 )
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 1999 р. N 2244
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 1999 р. N 2244 "Питання державного оборонного замовлення" (Офіційний вісник України, 1999 р., N 50, ст. 2445; 2000 р., N 11, ст. 421; 2001 р., N 17, ст. 755; 2002 р., N 8, ст. 344, N 11, ст. 515; 2003 р., N 37, ст. 1981; 2006 р., N 11, ст. 751, N 13, ст. 883, N 31, ст. 2233, N 50, ст. 3324) такі зміни:
у постанові:
у пункті 1 слова "Порядок проведення конкурсів (тендерів) з вибору виконавців державного оборонного замовлення" замінити словами "Порядок вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю";
у пункті 2 слова "Міністерство освіти і науки" виключити;
у пунктах 3 і 5 слова "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції" в усіх відмінках замінити словами "Міністерство економіки" у відповідному відмінку;
у пункті 4 слово "конкурсних" замінити словом "конкурентних";
Порядок формування основних показників державного оборонного замовлення, розміщення та коригування обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, внесення змін до укладених державних контрактів, а також порядок контролю за виконанням оборонного замовлення та Порядок проведення конкурсів (тендерів) з вибору виконавців державного оборонного замовлення, затверджені зазначеною постановою, викласти у редакції, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 грудня 1999 р. N 2244 ( 2244-99-п )
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2007 р. N 1042)
ПОРЯДОК
формування основних показників державного оборонного замовлення, розміщення та коригування обсягів поставки (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, а також контролю за його виконанням
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм формування основних показників державного оборонного замовлення (далі - оборонне замовлення), розміщення та коригування обсягів поставки (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, а також здійснення контролю за його виконанням.
2. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
продукція оборонного призначення - товари, роботи і послуги, що належать до оборонного замовлення відповідно до частини шостої статті 1 Закону України "Про державне оборонне замовлення";
напрям оборонного замовлення - поставка (закупівля) продукції оборонного призначення, необхідної для виконання завдань у сфері діяльності державного замовника, забезпечена обсягами бюджетних асигнувань, які зазначаються окремим рядком у складі основних показників оборонного замовлення.
Поняття "виконавці", "державний контракт", "державні замовники", "оборонне замовлення" застосовуються у значеннях, наведених у Законі України "Про державне оборонне замовлення".
3. Діяльність щодо формування, розміщення та виконання оборонного замовлення, інформація про яку становить державну таємницю, провадиться з додержанням законодавства про державну таємницю.
Стадії оборонного замовлення
4. Стадіями оборонного замовлення є:
розроблення проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період, а також пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період;
затвердження основних показників оборонного замовлення;
проведення процедури з вибору виконавців оборонного замовлення;
укладення державних контрактів;
складення звіту про результати проведення процедур закупівлі та конкурсів;
виконання державних контрактів;
контроль за виконанням державних контрактів;
складення звіту про виконання оборонного замовлення.
Формування основних показників оборонного замовлення
5. Проект основних показників оборонного замовлення формується як пакет документів, що затверджується постановою Кабінету Міністрів України, з урахуванням наступного:
основні показники оборонного замовлення для кожного державного замовника формуються окремим додатком до проекту постанови Кабінету Міністрів України;
номенклатура продукції оборонного призначення за кожним з напрямів оборонного замовлення складається по розділах;
у кожному розділі номенклатура продукції оборонного призначення формується за пріоритетами, визначеними для цієї продукції державними цільовими, науковими та науково-технічними програмами, або за важливістю функціонального призначення із зазначенням її кількості (обсягів);
в кінці кожного розділу та напряму оборонного замовлення зазначається вартість закупівлі продукції оборонного призначення, що розраховується за результатами маркетингових досліджень ринкової вартості відповідної продукції;
обсяги видатків, що передбачаються державними замовниками за відповідними бюджетними програмами для виконання оборонного замовлення, їх розподіл за напрямами оборонного замовлення зазначаються в окремому додатку.
6. Пріоритет здійснення закупівлі певних видів продукції оборонного призначення визначається державними замовниками з урахуванням вимог правових актів у сфері національної безпеки та оборони.
7. Державні замовники під час формування бюджетних запитів на наступний бюджетний період визначають відповідно до бюджетних програм та з урахуванням пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення, розроблених у попередньому бюджетному періоді, обсяги коштів для фінансування оборонного замовлення за його напрямами. Одночасно з поданням до Мінфіну бюджетних запитів до Мінекономіки вносяться пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення разом з їх обґрунтуванням.
8. Державні замовники на основі схваленого Кабінетом Міністрів України проекту державного бюджету у двомісячний строк розробляють та подають Мінекономіки за встановленими ним формами:
пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період у межах обсягів бюджетних призначень, що передбачені державному замовнику проектом державного бюджету;
пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період з урахуванням обсягів видатків, необхідних для здійснення заходів і виконання завдань державних цільових програм, планів утримання та розвитку військових формувань, розвідувальних і правоохоронних органів, а також реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу.
Пропозиції, зазначені в абзацах другому і третьому цього пункту, щодо поставки (закупівлі) спеціальних комплектувальних виробів та запасних частин до продукції оборонного призначення зазначаються окремим рядком з доданням до них специфікації.
Пропозиції, зазначені в абзацах другому і третьому цього пункту, щодо створення нових та нарощування діючих виробничих потужностей для виготовлення продукції оборонного призначення подаються за погодженням з державними замовниками на поставку (закупівлю) цієї продукції.
9. Мінекономіки після надходження пропозицій від державних замовників у місячний строк:
аналізує зазначені пропозиції за напрямами оборонного замовлення та у разі потреби запитує додаткові матеріали;
узагальнює пропозиції державних замовників на наступний і другий наступний бюджетний період та перевіряє їх щодо відповідності показникам проекту Державного бюджету України на наступний бюджетний період і прогнозним показникам видатків Державного бюджету України на другий наступний період;
формує проект основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період.
10. Державні замовники у двотижневий строк після оприлюднення Закону про Державний бюджет України з урахуванням затверджених обсягів бюджетних асигнувань за відповідними бюджетними програмами уточнюють пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення та подають Мінекономіки пропозиції щодо коригування такого проекту.
11. Мінекономіки відповідно до поданих пропозицій вносить у двотижневий строк до проекту основних показників оборонного замовлення необхідні зміни та узгоджує його з державними замовниками у частині, що їх стосується.
Проект основних показників оборонного замовлення узгоджується у зазначений строк з Мінфіном, Держекспортконтролем та Мін'юстом і в установленому порядку подається Кабінетові Міністрів України.
12. Кабінет Міністрів України затверджує основні показники оборонного замовлення, що доводяться до державних замовників, Мінекономіки, Мінфіну, Державного казначейства та інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади.
Розміщення оборонного замовлення та укладення державних контрактів на виконання оборонного замовлення
13. Оборонне замовлення розміщується державними замовниками шляхом укладення з виконавцями державних контрактів.
14. Державні замовники проводять виходячи із затверджених основних показників оборонного замовлення на відповідний бюджетний період вибір виконавців у порядку, визначеному Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
15. Вибір виконавців з поставки продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю, здійснюється державними замовниками згідно з Порядком вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю.
16. У разі невизначення виконавця на конкурентній основі уповноважений Кабінетом Міністрів України орган приймає рішення щодо розміщення оборонного замовлення відповідно до частини другої статті 3 Закону України "Про державне оборонне замовлення".
17. Суб'єкт господарювання набуває статусу виконавця оборонного замовлення з моменту укладення державного контракту.
18. Ціни на продукцію оборонного призначення встановлюються на підставі акцептованих пропозицій переможців торгів і процедури вибору виконавців, проведення яких регулюється Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та Порядком вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю.
У разі вибору виконавців не на конкурентній основі ціни на продукцію оборонного призначення встановлюються виконавцями і державними замовниками у процесі укладання державних контрактів.
19. Державний контракт укладається державним замовником і виконавцем у письмовій формі відповідно до законодавства.
20. Поставка (закупівля) відповідно до міжнародних договорів з питань військово-технічного співробітництва продукції оборонного призначення іноземних виробників здійснюється шляхом укладення державними замовниками державних контрактів з визначеними на конкурентній основі виконавцями - суб'єктами господарської діяльності України, яким в установленому порядку надані повноваження на право здійснення імпорту відповідних видів продукції оборонного призначення.
21. Використання результатів науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, отриманих під час виконання оборонного замовлення, а також розроблених технологій військового та спеціального призначення здійснюється виконавцями та іншими суб'єктами господарської діяльності відповідно до частини третьої статті 6 Закону України "Про державне оборонне замовлення" за погодженням з державними замовниками. Виконавці та інші суб'єкти господарської діяльності у разі використання результатів зазначених робіт відшкодовують державі частку бюджетних коштів, витрачених державними замовниками на ці роботи, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Коригування обсягів поставки (закупівлі) продукції оборонного призначення
22. У разі коли здійснення поставки (закупівлі) продукції оборонного призначення перестало відповідати потребам оборони та безпеки держави внаслідок настання непередбачуваних обставин та/або коли ціна найбільш вигідної тендерної (конкурсної) пропозиції перевищує суму, передбачену державним замовником на фінансування цієї закупівлі, чи коли виникла потреба у внесенні змін до кількісних показників та/або номенклатури продукції оборонного призначення, а також у коригуванні очікуваної вартості закупівлі у межах затверджених обсягів фінансування оборонного замовлення на поточний бюджетний період для відповідного державного замовника, такий державний замовник готує проект постанови Кабінету Міністрів України про внесення змін у відповідний додаток до постанови Кабінету Міністрів України про затвердження основних показників оборонного замовлення на відповідний рік.
23. У разі виникнення необхідності внесення змін до затверджених обсягів оборонного замовлення на поточний рік у зв'язку з прийняттям законів України, затвердженням державних цільових програм, виданням актів Президента України та Кабінету Міністрів України Мінекономіки у місячний строк після набрання чинності відповідними правовими актами за поданням державних замовників вносить в установленому порядку до Кабінету Міністрів України проект постанови Кабінету Міністрів України про внесення відповідних змін.
Контроль за виконанням оборонного замовлення
24. Контроль за виконанням оборонного замовлення здійснюють державні замовники, Мінекономіки та Мінфін у межах їх повноважень.
25. Контроль за якістю продукції оборонного призначення на всіх стадіях її розроблення, виробництва, модернізації та ремонту, своєчасним виконанням державних контрактів, цільовим використанням коштів, перевірка і узгодження документів щодо формування договірних цін здійснюються в установленому порядку державними замовниками.
26. Державні замовники подають:
щомісяця до 5 числа Мінекономіки за встановленою ним формою інформацію про укладені державні контракти з оборонного замовлення;
щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінфіну та Мінекономіки звіт про використання коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення.
27. Державні замовники та виконавці подають звіт про хід виконання державних контрактів з оборонного замовлення органам державної статистики:
щомісяця - про поставку (закупівлю) озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг;
щокварталу - про виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, будівництво найважливіших об'єктів і споруд оборонного призначення, створення і нарощення діючих виробничих потужностей для виготовлення нових зразків та модернізації наявних видів озброєння і військової техніки.
28. Держкомстат не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним періодом, подає Кабінетові Міністрів України і Мінекономіки зведену інформацію про стан виконання державних контрактів з оборонного замовлення.
29. Мінекономіки аналізує отриману інформацію та кожні півроку інформує Кабінет Міністрів України про хід виконання оборонного замовлення.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 грудня 1999 р. N 2244 ( 2244-99-п )
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2007 р. N 1042)
ПОРЯДОК
вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю
Цей Порядок визначає процедуру організації та проведення державними замовниками конкурсів з вибору виконавців державного оборонного замовлення на поставку (закупівлю) продукції оборонного призначення, яка становить державну таємницю.
Загальні положення
1. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
поняття "виконавці", "державні замовники", "державний контракт", "оборонне замовлення" застосовуються у значеннях, наведених у Законі України "Про державне оборонне замовлення";
акцепт конкурсної пропозиції - прийняття державним замовником конкурсної пропозиції, яку за результатами оцінки визнано найкращою. Конкурсна пропозиція вважається акцептованою, якщо державним замовником в установлений у конкурсній документації строк повідомлено учасника у письмовій формі про акцепт його конкурсної пропозиції;
закритий конкурс (далі - конкурс) - здійснення конкурентного вибору учасників з метою визначення переможця згідно з процедурами, встановленими цим Порядком;
конкурсна документація - документація, яка розробляється державним замовником та передається учасникам конкурсу для підготовки ними конкурсних пропозицій щодо предмета закупівлі, визначеного державним замовником. Конкурсна документація складається державною мовою;
конкурсна комісія - група спеціалістів, призначена наказом державного замовника, відповідального за проведення конкурсу згідно з цим Порядком;
конкурсна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яка готується учасником конкурсу та подається державному замовнику відповідно до вимог конкурсної документації;
переможець конкурсу - учасник, конкурсну пропозицію якого в результаті оцінки визнано найкращою та акцептовано;
предмет закупівлі - визначені замовником товари, роботи або послуги, які передбачається закупити за державним оборонним замовленням у межах єдиної процедури конкурсу;
продукція оборонного призначення - товари, роботи та послуги, що становлять державну таємницю і належать до оборонного замовлення відповідно до частини шостої статті 1 Закону України "Про державне оборонне замовлення";
строк дії конкурсної пропозиції - встановлений державним замовником у конкурсній документації строк, що діє до укладення державного контракту, протягом якого учасник конкурсу не має права змінювати свою конкурсну пропозицію;
учасник - суб'єкт господарської діяльності України, що заявив про намір взяти участь у процедурі конкурсу та подав конкурсну пропозицію або про намір взяти участь у процедурі конкурентних переговорів;
частина предмета закупівлі (лот) - визначена державним замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки) частина продукції оборонного призначення, на яку в межах єдиної процедури конкурсу учасникам дозволяється подавати конкурсні пропозиції.
2. У разі поставки (закупівлі) продукції оборонного призначення за імпортом вибір виконавців здійснюється відповідно до міжнародних договорів у галузі військово-технічного, економічного та іншого співробітництва, а також про взаємний захист державної таємниці.
Процедура вибору виконавців
3. Вибір виконавців здійснюється, як правило, шляхом проведення конкурсу. У випадках, передбачених пунктом 45 цього Порядку, вибір виконавців здійснюється за процедурою проведення конкурентних переговорів.
Інформування учасників про конкурс
4. Державний замовник надсилає з дотриманням законодавства про охорону державної таємниці повідомлення про проведення конкурсу центральним органам виконавчої влади, до сфери управління яких належать учасники, та/або запрошення до участі у конкурсі безпосередньо учасникам.
5. Під час проведення конкурсу державний замовник запрошує до участі у конкурсі учасників, інформацію про яких він отримав у ході маркетингових досліджень, кількість яких може забезпечити вибір найбільш вигідної пропозиції, але не менше двох.
Конкурсна комісія
6. З метою виконання організаційної роботи, пов'язаної з проведенням процедури відбору виконавців, рішенням державного замовника утворюється конкурсна комісія, призначається її голова та затверджується Положення про порядок роботи конкурсної комісії.
7. До складу конкурсної комісії включаються не менш як п'ять відповідальних працівників державного замовника, а також спеціалісти, визначені державним замовником, для проведення експертної оцінки конкурсних пропозицій та визначення переможця процедури вибору виконавця.

................
Перейти до повного тексту