- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 жовтня 2012 р. № 1031 Київ |
Про затвердження Порядку функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112
Відповідно до частини другої
статті 5 Закону України "Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, що додається.
2. Міністерству внутрішніх справ:
погодити із заінтересованими центральними органами виконавчої влади технічну документацію щодо створення та впровадження системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 у частині взаємодії оперативно-диспетчерських служб, що належать до сфери їх управління, з комунікаційним центром "Служба 112";
разом з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством цифрової трансформації, Міністерством енергетики, Національною поліцією, Державною службою з надзвичайних ситуацій, Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку забезпечити впровадження системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
Інд. 70 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 жовтня 2012 р. № 1031
ПОРЯДОК
функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112
( У тексті Порядку слова "екстрений виклик" у всіх відмінках і формах числа замінено словами "екстрена комунікація" у відповідному відмінку і числі; слово і цифри "центр 112" у всіх відмінках і формах числа замінено словом і цифрами "Служба 112" у відповідному відмінку; слово "МНС" замінено словом "МВС" згідно з Постановою КМ
№ 158 від 14.02.2023 )
1. Цей Порядок визначає механізм функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі - система 112).
3. Основними завданнями системи 112 є:
1) здійснення та оброблення екстрених комунікацій;
2) збір інформації про екстрені ситуації;
3) забезпечення організації надання екстреної допомоги населенню у разі загрози виникнення або виникнення екстреної ситуації;
4) передача інформації про екстрені ситуації відповідним оперативно-диспетчерським службам, які доводять її до відповідних підрозділів екстреної допомоги населенню для надання такої допомоги;
5) забезпечення інформаційної взаємодії екстрених служб з метою організації надання екстреної допомоги населенню;
6) отримання від оперативно-диспетчерських служб інформації про реагування на екстрену ситуацію;
7) отримання інформації від постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг у випадках та порядку, передбачених
Законом України "Про електронні комунікації";
9) захист інформації, що обробляється у системі 112.
3-1. Особи, які зареєструвалися в мобільному додатку Порталу Дія (Дія), у тому числі особи з інвалідністю, можуть здійснити екстрену комунікацію за його допомогою.
4. Основні завдання системи 112 виконуються комунікаційним центром "Служба 112" (далі - Служба 112) державної установи, що належить до сфери управління МВС, оперативно-диспетчерськими службами та підрозділами екстреної допомоги населенню.
6. Оперативно-диспетчерські служби та підрозділи екстреної допомоги населенню у своїй діяльності керуються
Кодексом цивільного захисту України, Законами України
"Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112",
"Про електронні комунікації",
"Про Національну поліцію",
"Про житлово-комунальні послуги",
"Про екстрену медичну допомогу",
Основами законодавства України про охорону здоров’я, положеннями (статутами) про них, затвердженими центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких вони належать, та іншими нормативно-правовими актами.
7. Забезпечення функціонування системи 112 та управління нею в режимі повсякденного функціонування здійснюються підрозділом з питань забезпечення функціонування системи 112 апарату МВС.
8. Служба 112 здійснює цілодобове невідкладне отримання екстрених комунікацій українською, англійською мовами та за необхідності іншими мовами, їх реєстрацію та оброблення, передачу інформації про екстрену ситуацію відповідним оперативно-диспетчерським службам, які доводять її до відповідних підрозділів екстреної допомоги населенню для надання такої допомоги.
Взаємодія Служби 112 з оперативно-диспетчерськими службами та підрозділами екстреної допомоги населенню здійснюється згідно з Регламентом проходження інформації уінформаційно-комунікаційнійсистемі 112 (додаток 1).
9. У разі надходження екстреної комунікації безпосередньо до оперативно-диспетчерської служби диспетчер приймає, реєструє та обробляє інформацію про екстрену ситуацію, доводить її до відповідних підрозділів екстреної допомоги населенню для надання такої допомоги та надсилає інформацію до Служби 112, передбачену пунктом 4 Регламенту проходження інформації у інформаційно-комунікаційній системі 112.
10. Організація основних та резервних каналів передачі інформації для взаємодії Служби 112 з оперативно-диспетчерськими службами, їх налаштування та утримання здійснюються МВС.
Центральні та місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування здійснюють підключення каналів передачі інформації від Служби 112 до оперативно-диспетчерських служб, які належать до сфери їх управління, а також організацію таких каналів від оперативно-диспетчерських служб до підрозділів екстреної допомоги населенню, які належать до сфери їх управління.
Організація каналів передачі інформації для взаємодії Служби 112 з оперативно-диспетчерськими службами підприємств незалежно від форми власності здійснюється МВС разом з центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і такими підприємствами.
11. У разі неможливості здійснення Службою 112 екстреної комунікації таку комунікацію здійснює резервний комунікаційний центр "Служба 112".
12. Ведення обліку екстрених комунікацій, формування статистичної звітності про них та переліку оперативно-диспетчерських служб, забезпечення зберігання інформації про екстрені комунікації здійснюється Службою 112.
................Перейти до повного тексту