1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Указ


У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента N 1085/2010 від 09.12.2010 )
Про заходи щодо підвищення ефективності контрольно-ревізійної роботи
З метою посилення контролю за дотриманням фінансової дисципліни, цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, державного і комунального майна, активізації роботи щодо усунення виявлених недоліків і порушень
постановляю:
1. Установити, що Головне контрольно-ревізійне управління України є центральним органом виконавчої влади, який забезпечує в установленому порядку реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю за використанням відповідно до законодавства підприємствами, установами і організаціями, незалежно від форми власності, відомчої належності та підпорядкованості, коштів бюджетів усіх рівнів та позабюджетних фондів, збереженням державного і комунального майна, веденням бухгалтерського обліку і фінансової звітності.
2. Кабінету Міністрів України:
1) подати у двотижневий строк проект Положення про Головне контрольно-ревізійне управління України;
2) внести у місячний строк на розгляд Верховної Ради України проект закону про внесення змін і доповнень до Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", інших законодавчих актів, передбачивши, зокрема, у законопроекті відповідно до завдань, покладених на Головне контрольно-ревізійне управління України статтею 1 цього Указу:
проведення органами державної контрольно-ревізійної служби за дорученням Президента України, Кабінету Міністрів України та правоохоронних органів ревізій та перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств, установ і організацій, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів, позабюджетних фондів, перебувають у державній, комунальній власності, а також таких, у статутних фондах яких є частка державного, комунального майна;
прийняття органами державної контрольно-ревізійної служби обов'язкових до виконання підприємствами, установами і організаціями та іншими об'єктами, що ревізуються або перевіряються, рішень за фактами порушень фінансової дисципліни, нецільового використання коштів бюджетів усіх рівнів, позабюджетних фондів, державного і комунального майна, несплати податків, зборів (обов'язкових платежів), неподаткових платежів та приховування отриманих доходів;
надання органам державної контрольно-ревізійної служби права звертатися в інтересах держави до судів і арбітражних судів;
встановлення періодичності проведення державною контрольно-ревізійною службою планових ревізій і перевірок використання коштів бюджетів усіх рівнів, позабюджетних фондів, використання і збереження державного і комунального майна не рідше одного разу на три роки;
встановлення адміністративної відповідальності за недотримання порядку проведення операцій з бюджетними коштами, нецільове використання коштів бюджетів усіх рівнів, позабюджетних фондів, за невиконання вимог органів державної контрольно-ревізійної служби щодо усунення виявлених порушень;
3) посилити персональну відповідальність керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади за своєчасне і повне вжиття заходів щодо усунення порушень фінансової дисципліни та притягнення в установленому порядку винних осіб до відповідальності;
4) забезпечити з метою недопущення паралелізму та дублювання в діяльності взаємодію контролюючих органів усіх рівнів, у тому числі шляхом створення єдиної інформаційної бази державного фінансового контролю, підвищити роль контрольно-ревізійних підрозділів, що діють у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади;

................
Перейти до повного тексту