1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 грудня 1995 р. N 1022
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 2402 від 31.12.99 )
Про затвердження Типового положення про управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Типове положення про управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 2 березня 1994 р. N 142 "Про затвердження Положення про управління житлово-комунального господарства обласної, Севастопольської міської державної адміністрації" (ЗП України, 1994 р., N 6, ст.164).
Прем'єр-міністр України
Міністр
Кабінету Міністрів України
Є.МАРЧУК

В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.35
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 грудня 1995 р. N 1022
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації
1. Управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації (далі - управління) є місцевим органом державної виконавчої влади, що утворюється головою обласної державної адміністрації і підпорядковується голові цієї адміністрації.
Управління здійснює керівництво дорученими сферами житлово-комунального господарства області, несе відповідальність за їх розвиток, координує діяльність підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Конституційним договором між Верховною Радою України та Президентом України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Держжитлокомунгоспу з питань ведення житлово-комунального господарства, рішеннями голови обласної державної адміністрації та відповідного представницького органу, прийнятими в межах його компетенції, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
реалізація державної політики комплексного розвитку житлово-комунального господарства у сфері водо- і теплопостачання, водовідведення, міського електротранспорту, експлуатації і ремонту житла, дорожнього і зеленого господарства та благоустрою, надання ритуальних, готельних та інших послуг, виконання робіт для населення, соціально-побутових та виробничих споживачів незалежно від форм власності;
участь у розробленні проектів програм економічного і соціального розвитку області, цільових програм, спрямованих на підвищення рівня забезпеченості житлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, в тому числі з питань житлової політики, якості питної води, охорони навколишнього природного середовища, енергозбереження.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) готує пропозиції щодо комплексного розвитку житлово-комунального господарства області з метою найповнішого задоволення потреб населення і народного господарства в усіх видах житлових і комунальних послуг;
2) розробляє систему заходів для забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства області в умовах стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків;
3) розглядає пропозиції щодо вдосконалення структури управління житлово-комунальним господарством області, розташування, спеціалізації та розвитку підприємств, організацій і об'єктів житлово-комунального господарства незалежно від форм власності, перевіряє хід виконання рішень органів державної виконавчої влади з цих питань;
4) здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду і об'єктів комунального господарства незалежно від форм власності;
5) вживає заходів до оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно із загальнодержавними і регіональними програмами;
6) готує пропозиції щодо поглиблення економічної реформи і подає їх на розгляд обласної державної адміністрації;
7) аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово-комунального господарства та у разі потреби готує пропозиції щодо їх зміни;
8) регулює за допомогою економічних важелів роботу підприємств житлово-комунального господарства, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації;
9) бере участь у складанні балансів фінансових і трудових ресурсів житлово-комунального господарства, розробленні проекту бюджету області;
10) сприяє розвиткові підприємництва й конкуренції, демонополізації виробництва;
11) розробляє пропозиції до проектів місцевих програм приватизації майна підприємств житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності;
12) розробляє пропозиції щодо розміщення виробництва продукції для потреб житлово-комунального господарства області;
13) разом з відповідними структурними підрозділами місцевих органів державної виконавчої влади сприяє розвиткові зовнішньоекономічної діяльності підприємств і організацій житлово-комунального господарства;
14) готує пропозиції щодо здійснення житлової реформи, проводить організаційну і методичну роботу, пов'язану із приватизацією житлового фонду, реєстрацією та інвентаризацією житлового фонду, інженерних мереж житлово-комунального господарства області;
15) сприяє прискоренню передачі підприємствами житла та комунальних об'єктів, що перебувають у повному господарському віданні державних підприємств;
16) готує пропозиції щодо передачі або продажу суб'єктам комунальної власності підприємств та інших об'єктів житлово-комунального господарства, які мають важливе значення для надання житлово-комунальних послуг населенню;
17) сприяє проведенню ефективної інвестиційної політики під час проектування, будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів житлово-комунального господарства, здійснює контроль за їх будівництвом, бере участь у розробленні проектів благоустрою територій міст та інших населених пунктів;

................
Перейти до повного тексту