1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 21 листопада 2007 р. N 1021-р
Київ
Про схвалення Концепції проекту Закону України "Про національну інфраструктуру геопросторових даних"
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ N 464-р від 26.06.2013 )
1. Схвалити Концепцію проекту Закону України "Про національну інфраструктуру геопросторових даних", що додається.
2. Міністерству аграрної політики та продовольства разом з Державним агентством земельних ресурсів, Міністерством юстиції, Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством фінансів, Міністерством оборони, Міністерством екології та природних ресурсів, Національною академією наук і Державним космічним агентством розробити з урахуванням положень Концепції, схваленої цим розпорядженням, та подати в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проект Закону України "Про національну інфраструктуру геопросторових даних".
( Пункт 2 в редакції Розпорядження КМ N 464-р від 26.06.2013 )
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 33
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 21 листопада 2007 р. N 1021-р
КОНЦЕПЦІЯ
проекту Закону України "Про національну інфраструктуру геопросторових даних"
Загальна частина
Національна інфраструктура геопросторових даних (далі - інфраструктура даних) призначена для збирання, обробки, зберігання, поширення та ефективного використання інформації про визначені у певній системі просторово-часових координат об'єкти та явища, яка безпосередньо або опосередковано пов'язана з місцеположенням таких об'єктів на Землі.
На сьогодні на законодавчому рівні не визначені пріоритети, принципи і напрями реалізації єдиної державної політики у геоінформаційній сфері, що може істотно вплинути на рівень національної безпеки, ефективність діяльності державних інститутів у сучасних технологічних умовах інформаційної підтримки прийняття рішень.
Геоінформаційні системи формуються в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, кадастрових та інформаційних центрах відповідно до проблемного спрямування, що призводить до збільшення обсягу геопросторових даних, а також витрат, пов'язаних із створенням, супроводженням і використанням таких систем.
Необхідно визначити на законодавчому рівні функції органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, відповідальних за формування і ведення баз геопросторових даних, згідно з єдиними технічними регламентами і стандартами у сфері інфраструктури даних.
Застосування геоінформаційних технологій має важливе значення для проведення земельної реформи, формування кадастру нерухомості та природних ресурсів, підвищення рівня геоінформаційного забезпечення навігаційної інфраструктури транспортних коридорів, проведення моніторингу навколишнього природного середовища, інтегрування в міжнародні структури та глобальний інформаційний простір.
Сучасні геоінформаційні ресурси створюються в результаті застосування новітніх високих технологій, зокрема дистанційного зондування землі, цифрової фотограмметрії, GPS-вимірювання, використання баз даних та інформаційних комп'ютерних мереж, і мають багатогалузеве походження, багатоцільове і багатогалузеве застосування, а їх виробництво є трудомістким та затратним. Координати мільйонів об'єктів і явищ, які визначаються в єдиному геоінформаційному просторі, становлять геоінформаційні ресурси.
Мета і завдання
Метою цієї Концепції є визначення шляхів законодавчого врегулювання питання створення та розвитку геоінформаційних ресурсів.

................
Перейти до повного тексту