1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Указ


У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента N 919/2000 від 25.07.2000 )
Про Положення про Державний комітет інформаційної політики України
1. Затвердити Положення про Державний комітет інформаційної політики України (додається).
2. Установити, що Державний комітет інформаційної політики України є правонаступником ліквідованого Міністерства інформації України.
3. Визнати такими, що втратили чинність, Укази Президента України від 13 листопада 1996 року N 1061 "Про Міністерство інформації України" та від 19 лютого 1997 року N 160 "Питання Міністерства інформації України".
4. Кабінету Міністрів України в місячний строк привести свої рішення у відповідність із цим Указом.
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 19 серпня 1999 року
N 1017/99
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 19 серпня 1999 року N 1017/99
ПОЛОЖЕННЯ
про Державний комітет інформаційної політики України
1. Державний комітет інформаційної політики України (Держінформполітики України) є центральним органом виконавчої влади, підпорядкованим Кабінету Міністрів України.
Держінформполітики України забезпечує проведення державної політики в інформаційній та видавничій сферах.
2. Держінформполітики України у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
Держінформполітики України узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавства та в установленому порядку вносить їх на розгляд Президентові України, Кабінету Міністрів України. У межах своїх повноважень Держінформполітики України організовує виконання актів законодавства, здійснює систематичний контроль за їх реалізацією.
3. Основними завданнями Держінформполітики України є:
участь у формуванні і проведенні державної політики в інформаційній та видавничій сферах, розроблення механізму її проведення;
аналіз тенденцій розвитку національного інформаційного простору, ринку друкованої продукції України;
розроблення та здійснення заходів щодо розвитку і захисту національного інформаційного простору, вітчизняної видавничої справи;
формування і реалізація державних програм випуску суспільно необхідних видань.
4. Держінформполітики України відповідно до покладених на нього завдань:
1) бере участь у формуванні і проведенні державної політики в інформаційній сфері, розробляє механізм її проведення;
2) визначає пріоритетні напрями розвитку національного інформаційного простору та видавничої справи, аналізує і прогнозує тенденції розвитку національного інформаційного простору та ринку друкованої продукції України;
3) готує пропозиції до проектів Державного бюджету України і Державної програми економічного та соціального розвитку України щодо інформаційної і видавничої діяльності;
4) координує висвітлення й аналізує проходження у державних засобах масової інформації офіційної інформації державних органів та органів місцевого самоврядування;
5) надає у межах своїх повноважень методичну і практичну допомогу прес-службам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
6) здійснює у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;
7) забезпечує ведення статистики зареєстрованих в Україні друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;
8) веде Державний реєстр видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції;
9) розробляє заходи щодо надання державної підтримки засобам масової інформації, захисту прав журналістів та споживачів інформаційної продукції;
10) організовує дослідження впливу засобів масової інформації на масову свідомість суспільства;
11) бере участь у формуванні державного замовлення щодо випуску суспільно необхідних видань;
12) розробляє в установленому порядку пропозиції щодо пільгового оподаткування суб'єктів інформаційної та видавничої діяльності, одержання ними кредитів, визначення особливостей приватизації, демонополізації видавництв, підприємств поліграфії;
13) готує пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення поліграфічних підприємств, видавництв та інших організацій;
14) може виступати державним замовником наукових досліджень у видавничій справі, розроблення нового технологічного устаткування для поліграфічних підприємств, видавництв у межах передбачених на це коштів;
15) бере участь у здійсненні заходів з інформаційного забезпечення українців, які проживають за межами України;
16) бере участь у формуванні та реалізації антимонопольної політики в інформаційній та видавничій сферах;
17) визначає потребу у фахівцях для інформаційної та видавничої сфер, організовує їх перепідготовку і підвищення кваліфікації;
18) забезпечує виконання завдань мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності держави у межах визначених законодавством повноважень;

................
Перейти до повного тексту