- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Кабінетом Міністрів України і Урядом Республіки Болгарія щодо співробітництва у митних справах
Дата прийняття: 24.03.1998 Дата набуття чинності: 02.08.1998 |
Кабінет Міністрів України і Уряд Республіки Болгарія (далі - Договірні Сторони),
вважаючи, що порушення митного законодавства завдають шкоди економічним, фінансовим, соціальним та культурним інтересам обох країн, а також їхнім законним інтересам у сфері торгівлі,
враховуючи важливість забезпечення правильного застосування мита, податків, зборів чи нарахувань на імпорт та експорт товарів, а також належного виконання вимог законодавства щодо заборон, обмежень і контролю,
враховуючи необхідність міжнародного співробітництва щодо імплементації Митних нормативних документів,
будучи глибоко схвильованими тенденцією зростання випадків переміщення незаконних партій наркотичних та психотропних речовин, та беручи до уваги той факт, що такі дії є небезпечними для здоров'я громадян та суспільства,
будучи переконаними в тому, що зусилля у запобіганні порушенням митного законодавства і забезпеченні правильного стягнення імпортного та експортного мита, податків, зборів чи нарахувань можуть виявитися більш ефективними завдяки співробітництву митних органів,
посилаючися на Рекомендації Всесвітньої митної організації про адміністративну допомогу,
домовилися про таке:
Стаття 1
Визначення
Для цілей цієї Угоди:
1. "Митний орган": в Україні - Державна митна служба України; в Республіці Болгарія - Міністерство фінансів Республіки Болгарія - Генеральний митний директорат;
2. "Митне законодавство" - це положення, встановлені законодавчими актами та правилами щодо імпорту, експорту і транзиту товарів або будь-якої іншої митної процедури, які регламентують стягнення митними органами мита, інших податків, зборів чи нарахувань або засоби застосування заборон, обмежень і контролю.
3. "Запитуюча Сторона" - митний орган однієї з Договірних Сторін, що звертається із запитом про допомогу з митних питань;
4. "Запитувана Сторона" - митний орган однієї з Договірних Сторін, який одержує запит про допомогу з митних питань.
5. "Порушення" - будь-яке порушення, а також будь-яка спроба порушення митного законодавства.
7. "Психотропні речовини" - будь-які речовини, натуральні чи синтетичні, або будь-які натуральні матеріали, занесені до Переліків I, II, III та IV
Конвенції про психотропні речовини 1971 року (з усіма важливими доповненнями);
9. "Контрольована поставка" - метод, за яким допускається вивезення, транзит чи ввезення на території Договірних Сторін незаконних партій наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів з відома та під наглядом компетентних органів Договірних Сторін з метою виявлення осіб, причетних до незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів.
Стаття 2
Сфера застосування Угоди
(1) Договірні Сторони згідно з положеннями цієї Угоди подають одна одній взаємну допомогу:
1. з метою забезпечення належного додержання митного законодавства;
2. з метою запобігання порушенням митного законодавства, розслідування та припинення зазначених порушень;
3. у випадках передачі документів (або направлення повідомлення) щодо застосування митного законодавства;
4. з метою припинення та розслідування переміщення незаконних партій наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів.
(2) Допомога за цією Угодою подається відповідно до законодавства, що застосовується Запитуваною Стороною, і в межах компетенції та можливостей Запитуваної Сторони.
Стаття 3
Передача інформації
(1) Митні органи надають один одному за власною ініціативою або по одержанні запиту усю інформацію, що може сприяти у забезпеченні правильності:
1. стягнення мита, податків, зборів чи нарахувань, що провадиться митними органами, зокрема інформацію, яка допомагає визначити митну вартість товарів та їх походження, та встановити їхню тарифну класифікацію;
2. застосування імпортних, експортних та транзитних заборон і обмежень;
3. впровадження національних правил походження товарів;
4. імплементації транзитних процедур, а також методів страхування під егідою різних митних режимів, якщо у цьому є необхідність;
(2) Якщо Запитувана Сторона не має запитуваної інформації, вона шукає таку інформацію згідно із законодавством, що діє на території запитуваної Договірної Сторони.
(3) Запитувана Сторона шукає запитувану інформацію так, як він робив би це для забезпечення своїх власних потреб та інтересів.
Стаття 4
Митні органи надають один одному по одержанні запиту або за власною ініціативою будь-яку інформацію, яка вказує на те, що:
1. товари, ввезені на територію однієї Договірної Сторони, були законно вивезені з території іншої Договірної Сторони;
2. товари, вивезені з території однієї Договірної Сторони, були законно ввезені на територію іншої Договірної Сторони;
3. товари, яким надано режим сприяння щодо вивезення з території однієї Договірної Сторони, були належним чином ввезені на територію іншої Договірної Сторони; при цьому розуміється, що інформація також передбачає повідомлення про будь-які засоби митного контролю, що застосовувалися до товарів.
Стаття 5
Митний орган однієї Договірної Сторони з власної ініціативи чи на запит надає митному органу іншої Договірної Сторони всю інформацію, що може бути використана ним для виявлення порушень митного законодавства, зокрема, стосовно:
1. осіб, про яких відомо, що вони вчинили, або які підозрюються у вчиненні порушення митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони;
2. нових засобів і методів, що використовуються під час порушень митного законодавства;
3. товарів, про які відомо, що вони є об'єктами незаконного обігу;
4. транспортних засобів, про які відомо або які підозрюються в тому, що вони використовуються у ході вчинення порушень митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони.
Стаття 6
Митний орган однієї Договірної Сторони з власної ініціативи чи на запит надає митному органу іншої Договірної Сторони, протоколи, свідчення чи завірені копії документів, що містять усю наявну інформацію про дії, виявлені або заплановані, які є або вважаються такими, що становлять порушення митного законодавства, що діє на території цієї Договірної Сторони.
Стаття 7
Інформація, передбачена цією Угодою, може передаватися засобами електронного зв'язку в будь-якій формі.
Стаття 8
Нагляд за особами, товарами і транспортними засобами
Митний орган однієї Договірної Сторони у межах своєї компетенції та можливостей, на запит митного органу іншої Договірної Сторони здійснює нагляд за:
1. в'їздом і виїздом осіб, про яких відомо, що вони порушують або підозрюються в порушенні митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони;
2. переміщенням товарів чи платіжних засобів на територію чи з території держави однієї Договірної Сторони, про яке митним органом іншої Договірної Сторони повідомлено, що воно здійснюється з порушенням законодавства чи викликає підозру щодо цього;
3. будь-якими транспортними засобами, про які відомо, що вони використовуються або підозрюються у використанні для вчинення порушення митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони.
Стаття 9
Дії проти переміщення незаконних партій наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів
(1) Митні органи обох сторін будуть надавати один одному допомогу у припиненні та розслідуванні незаконного переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, надаючи інформацію щодо:
1. методів припинення переміщення незаконних партій наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів;
2. принципів митного контролю наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, нових методів та способів їх виявлення;
................Перейти до повного тексту