Прем'єр-міністр України | Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 | |
Найменування завдання | Найменування заходу | Строк виконання | Відповідальні за виконання | Індикатор виконання | |
1. | Створення моделей фінансування культурних послуг, які надаються державними і комунальними закладами культури | 1) розроблення моделей фінансування закладів культури за диференційованим принципом | травень 2021 року | Держмистецтв МКІП всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | проведено дослідження та підготовлено аналітичний звіт з переліком ключових показників ефективності діяльності для закладів культури |
жовтень 2026 року | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | розроблено та внесено на розгляд Кабінету Міністрів України проект розпорядження про реалізацію пілотних проектів щодо можливостей впровадження моделей фінансування закладів культури за диференційованим принципом в територіальних громадах | |||
липень 2028 року | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | завершено реалізацію пілотних проектів щодо можливостей впровадження диференційованих моделей фінансування закладів культури за диференційованим принципом в територіальних громадах; підготовлено звіт за результатами реалізації пілотних проектів щодо можливостей впровадження моделей фінансування закладів культури за диференційованим принципом в територіальних громадах | |||
червень 2025 року | МКІП Держмистецтв Український культурний фонд (за згодою) обласні та Київська міська військові адміністрації асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | проведено дослідження щодо можливостей впровадження моделей фінансування закладів культури за диференційованим принципом в територіальних громадах | |||
2) оновлення переліку платних послуг, які можуть надаватися державними та комунальними закладами культури | грудень 2027 року | МКІП Держмистецтв Мінекономіки обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | розроблено та внесено на розгляд Кабінету Міністрів України проект постанови щодо затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними та комунальними закладами культури | ||
3) розроблення та запровадження системи верифікації надання культурних послуг | травень 2030 року | МКІП Держмистецтв Мінрегіон обласні та Київська міська військові адміністрації органи місцевого самоврядування (за згодою) всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | підготовлено нормативно-правові акти щодо запровадження в Україні системи верифікації надання культурних послуг | ||
4) розроблення та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України законопроекту про внесення змін до Закону України "Про культуру" щодо фінансової діяльності закладів культури | грудень 2030 року | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | розроблено та внесено на розгляд Кабінету Міністрів України законопроект про внесення змін до Закону України "Про культуру" | ||
5) здійснення комунікаційних заходів щодо моделей фінансування культурних послуг, які надаються державними та комунальними закладами культури | 2021-2030 роки | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | проведено наради, семінари, засідання за круглим столом; підготовлено та надіслано місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування інформаційно-роз’яснювальні листи; розміщено інформаційно-роз’яснювальні повідомлення на офіційних веб-сайтах та поширено у соціальних мережах (за умови наявності профілів у соціальних мережах) | ||
2. | Оновлення системи оплати праці працівників сфери культури | ( Підпункт 1 пункту 2 виключено на підставі Розпорядження КМ № 1140-р від 16.12.2022 ) | |||
2) упорядкування умов оплати праці працівників сфери культури | грудень 2023 року | МКІП Мінекономіки Держмистецтв обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | проведено аналіз та оцінку рівня умов оплати праці працівників сфери культури | ||
грудень 2025 року | -"- | розроблено та внесено на розгляд Кабінету Міністрів України нормативно-правовий акт щодо впорядкування умов оплати праці працівників сфери культури | |||
грудень 2026 року | МКІП Держмистецтв обласні та Київська міська військові адміністрації | розроблено та затверджено наказ МКІП щодо визначення умов, критеріїв диференційованих показників та розмірів посадового окладу і преміювання керівників державних підприємств, що належать до сфери управління МКІП | |||
3) запровадження інформаційно-освітніх програм та здійснення комунікаційних заходів щодо оновлення системи оплати праці працівників сфери культури | 2026-2027 роки | МКІП Держмистецтв Мінцифри обласні та Київська міська військові адміністрації, всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | запроваджено інформаційно-освітні програми для працівників сфери культури щодо роботи за новим механізмом оплати праці та культурного менеджменту | ||
2023-2027 роки | -"- | проведено наради, семінари, засідання за круглим столом; підготовлено та надіслано місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування інформаційно-роз’яснювальні листи; розміщено інформаційно-роз’яснювальні повідомлення на офіційних веб-сайтах та поширено у соціальних мережах (за умови наявності профілів у соціальних мережах) | |||
3. | Створення можливостей для розвитку соціокультурної інфраструктури на регіональному та місцевому рівні | 1) проведення аналізу стану фінансування сфери культури на регіональному та місцевому рівнях | щороку | МКІП Мінекономіки обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | підготовлено звіт за результатами проведення аналізу щодо рівня поточних та капітальних видатків для сфери культури |
2) стимулювання та підтримка місцевих ініціатив щодо підготовки інвестиційних проектів, спрямованих на розвиток культурної інфраструктури, зокрема таких, які подаються на конкурсний відбір за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку | щороку | МКІП Мінрегіон обласні та Київська міська військові адміністрації органи місцевого самоврядування (за згодою) | збільшено кількість реалізованих проектів, спрямованих на розвиток культурної інфраструктури за рахунок коштів державного бюджету, в тому числі за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку | ||
3) удосконалення механізму фінансування проектів Українським культурним фондом | листопад 2021 року | МКІП Мінфін | підготовлено пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів | ||
4) створення українського фонду реставрації об’єктів культурної спадщини | грудень 2028 року | МКІП Мінфін Мінрегіон обласні та Київська міська військові адміністрації | розроблено та подано на розгляд Мінфіну пропозиції до законопроекту про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо створення українського фонду реставрації об’єктів культурної спадщини | ||
5) здійснення комунікаційних заходів щодо створення додаткових можливостей для фінансування соціокультурної інфраструктури | 2021-2029 роки | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | проведено наради, семінари, засідання за круглим столом; підготовлено та надіслано місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування інформаційно-роз’яснювальні листи; розміщено інформаційно-роз’яснювальні повідомлення на офіційних веб-сайтах та поширено у соціальних мережах (за умови наявності профілів у соціальних мережах) | ||
4. | Впровадження проектного підходу для формування конкурентних ринків культурних послуг | 1) створення можливості фінансування Українським культурним фондом довгострокових проектів (тривалістю понад один календарний рік) | грудень 2024 року | МКІП Мінфін | проведено аналіз та підготовлено пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів |
2) проведення дослідження щодо можливості запровадження системи багатоканального фінансування сфери культури | грудень 2027 року | МКІП Мінекономіки обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | за результатами дослідження підготовлено та подано Мінфіну пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів | ||
3) сприяння впровадженню проектного підходу для фінансування системи забезпечення надання населенню культурних послуг та формування конкурентних ринків культурних послуг | грудень 2028 року | МКІП органи місцевого самоврядування територіальних громад (за згодою) всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | проведено дослідження щодо можливості впровадження проектного підходу для фінансування системи забезпечення надання населенню культурних послуг | ||
вересень 2029 року | -"- | підготовлено та подано Мінфіну звіт з пропозиціями щодо внесення змін до нормативно-правових актів | |||
4) запровадження інформаційно-освітніх програм щодо організації функціонування закладів культури в рамках проектного фінансування | 2029-2030 роки | МКІП Мінцифри обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | запроваджено онлайн-навчання (курси) щодо впровадження проектного підходу в роботу закладів культури | ||
5) здійснення комунікаційних заходів щодо впровадження проектного підходу для формування конкурентних ринків культурних послуг | 2024-2030 роки | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | проведено наради, семінари, засідання за круглим столом; розміщено інформацію на офіційних веб-сайтах та поширено у соціальних мережах (за умови наявності профілів у соціальних мережах) | ||
5. | Запровадження механізму державно-приватного партнерства для реалізації інвестиційних проектів у сфері культури | 1) проведення аналізу можливостей використання інструменту державно-приватного партнерства для фінансування сфери культури | грудень 2022 року | МКІП Мінекономіки обласні та Київська міська військові адміністрації органи місцевого самоврядування (за згодою) | підготовлено аналітичні матеріали щодо можливостей використання інструменту державно-приватного партнерства для фінансування сфери культури |
2) визначення переліку потенційних об’єктів державно-приватного партнерства у сфері культури | грудень 2026 року | МКІП Мінекономіки обласні та Київська міська військові адміністрації органи місцевого самоврядування (за згодою) всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | сформовано перелік потенційних об’єктів державно-приватного партнерства у сфері культури | ||
грудень 2028 року | обласні та Київська міська військові адміністрації органи місцевого самоврядування (за згодою) Мінекономіки МКІП | підготовлено концептуальні записки здійснення державно-приватного партнерства та подано Мінекономіки | |||
3) здійснення комунікаційних заходів щодо можливостей використання інструменту державно-приватного партнерства для залучення позабюджетних коштів у сферу культури | 2022-2029 роки | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) | проведено наради, семінари, засідання за круглим столом розміщено інформацію на офіційних веб-сайтах та поширено у соціальних мережах (за умови наявності профілів у соціальних мережах) | ||
6. | Поширення застосування інших інструментів фінансування сфери культури | ( Підпункт 1 пункту 6 виключено на підставі Розпорядження КМ № 1140-р від 16.12.2022 ) | |||
2) удосконалення умов проведення меценатської діяльності у сфері культури | грудень 2024 року | МКІП Мінфін обласні та Київська міська військові адміністрації, всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | розроблено та внесено на розгляд Кабінету Міністрів України законопроекти щодо особливостей проведення меценатської діяльності у сфері культури та щодо встановлення податкових пільг для стимулювання меценатської діяльності у сфері культури | ||
3) проведення досліджень щодо стану фінансування та ефективності діяльності закладів культури, щодо можливостей запровадження інших інструментів фінансування сфери культури | грудень 2026 року | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | підготовлено та подано Мінфіну звіти за результатами проведення досліджень з пропозиціями щодо внесення змін до нормативно-правових актів | ||
4) проведення комунікаційних заходів щодо можливостей залучення інших інструментів фінансування сфери культури | 2024-2027 роки | МКІП обласні та Київська міська військові адміністрації, всеукраїнські асоціації органів місцевого самоврядування (за згодою) | проведено наради, семінари, засідання за круглим столом; підготовлено та надіслано місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування інформаційно-роз’яснювальні листи; розміщено інформаційно-роз’яснювальні повідомлення на офіційних веб-сайтах та поширено у соціальних мережах (за наявності профілів у соціальних мережах) |