1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
про взаємну адміністративну допомогу в митних справах між Кабінетом Міністрів України та Урядом Королівства Бельгія
( Угоду затверджено Постановою КМ N 1364 від 27.08.2003 )
Дата підписання:
Дата затвердження Україною: 27.08.2003 р.
Дата набрання чинності для України: 01.08.2007 р.
01.07.2002 р.

Кабінет Міністрів України
та Уряд Королівства Бельгія, далі - Договірні сторони,
враховуючи, що порушення митного законодавства заподіюють збитків економічним, торговельним інтересам їх країн,
враховуючи, що важливо забезпечити правильне стягнення мита та інших податків та застосування обмежень, заборон та контролю,
визнаючи необхідність співробітництва на міжнародному рівні з питань, пов'язаних із застосуванням їх митних законодавств,
беручи до уваги відповідні документи Ради митного співробітництва, а саме Рекомендацію про адміністративну взаємодопомогу від 5 грудня 1953 року щодо взаємної адміністративної допомоги,
а також беручи до уваги міжнародні конвенції, які передбачають заборони, обмеження та особливі види контролю відносно деяких товарів,
домовились про таке:
Визначення
Стаття 1
Для цілей цієї Угоди використовуються такі терміни:
1. "Митні адміністрації":
в Україні - Державна митна служба;
в Королівстві Бельгія - Митна та акцизна адміністрація Міністерства фінансів.
2. "Митне законодавство" - сукупність законодавчих та розпорядчих положень, які застосовуються митними органами щодо стягнення мита чи будь-яких інших зборів та податків, а також заборон, обмежень та контролю при ввезенні, вивезенні та транзиті товарів.
3. "Митне порушення" - будь-яке порушення чи спроба порушення митного законодавства.
4. "Особа" - будь-яка фізична чи юридична особа.
5. "Дані особистого характеру" - дані про фізичну особу, яка мала бути чи може бути встановлена.
6. "Інформація" - будь-яка інформація, документ, звіт, їх відповідна копія чи будь-яке інше повідомлення.
7. "Дані" - дані, викладені чи проаналізовані з метою уточнення щодо митного порушення.
8. "Адміністрація, що запитує" - митна адміністрація, яка звертається із запитом про допомогу.
9. "Запитувана адміністрація" - митна адміністрація, до якої був адресований запит про допомогу.
Сфера подання допомоги
Стаття 2
1. Договірні сторони домовляються подавати одна одній допомогу в рамках цієї Угоди при посередництві їх митних адміністрацій з метою відвернення, розслідування та припинення будь-якого порушення митного законодавства.
2. За запитом однієї з митних адміністрацій відповідно до цієї Угоди, допомога включає також надання будь-яких даних, що мають забезпечити правильне стягнення митними органами мита та інших податків.
3. Будь-яка допомога подається кожною з Договірних сторін відповідно до їх національних законодавств і в рамках наявних ресурсів своїх митних адміністрацій.
Стаття 3
1. На запит запитувана адміністрація надає будь-яку інформацію щодо законодавства та національних митних процедур, яка може бути необхідна для проведення розслідування порушення митного законодавства.
2. Кожна митна адміністрація повідомляє на запит чи за своєю ініціативою будь-яку інформацію, яка є в її розпорядженні, з таких питань:
a) нових методів боротьби з митними порушеннями, ефективність яких була підтверджена;
b) нових тенденцій у митних порушеннях, а також засобів чи методів їх здійснення.
Виняткові випадки подання допомоги
Стаття 4
Запитувана адміністрація надає на запит митній адміністрації, що запитує, інформацію з таких питань:
a) регулярності вивезення з митної території країни запитуваної Договірної сторони товарів та ввезення їх на митну територію країни Договірної сторони, що запитує;
b) регулярності ввезення на митну територію країни запитуваної Договірної сторони товарів, які були вивезені з митної території країни Договірної сторони, що запитує, а також митного режиму, під яким перебували ці товари.
Стаття 5
На запит запитувана адміністрація надає інформацію та дані та виконує спеціальний нагляд за:
a) особами, відносно яких Договірна сторона, що запитує, має підстави вважати, що вони здійснили чи можуть здійснити порушення митного законодавства;
b) товарами, визначеними Договірною стороною, що запитує, як такі, що становлять предмет незаконної торгівлі чи підозрюються у цьому та призначені для митної території її країни чи походять з неї;
c) транспортними засобами, які підозрюються як такі, що використовуються для вчинення порушень митного законодавства на митній території країни Договірної сторони, що запитує.
Стаття 6
1. Митні адміністрації повідомляють одна одній на запит чи за своєю ініціативою інформацію та дані щодо здійснених чи запланованих операцій, які становлять чи можуть становити предмет порушення митного законодавства.
2. У виняткових випадках, які можуть заподіяти серйозних збитків економіці, здоров'ю людей, громадській безпеці чи будь-якому іншому життєво важливому інтересу однієї Договірної сторони, митна адміністрація іншої Договірної сторони терміново надає інформацію та дані за своєю ініціативою.
Інформація та дані
Стаття 7
1. Оригінали справ, документів та інших матеріалів запитуються лише у тому разі, якщо їх копій недостатньо. У тих випадках, коли оригінали документів не можуть бути надані адміністрації, що запитує, надсилаються їх засвідчені копії.
2. Передача оригіналів справ, документів та інших матеріалів здійснюється таким чином, щоб не була заподіяна шкода правам запитуваної Договірної сторони або третьої сторони, які вони отримали згідно з цими матеріалами.
3. Оригінали справ, документів та інших матеріалів мають бути якнайшвидше повернуті.
4. Інформація та дані, якими має здійснюватись обмін згідно з цією Угодою, супроводжуються корисними коментарями, які полегшують їх використання.
Експерти та свідки
Стаття 8
Митна адміністрація однієї з Договірних сторін може на запит митної адміністрації іншої Договірної сторони дозволити їх представникам виступати як свідкам у судах чи адміністративних органах на території іншої Договірної сторони та використовувати справи, документи, інші матеріали або їх завірені копії, що можуть вважатися важливими для розслідування. Ці представники діють у рамках, встановлених дозволом про констатацію фактів у ході виконання ними таких функцій. Запит про виступ має уточнювати, саме по якій справі та як хто буде опитаний цей представник.
Виконання запитів
Стаття 9
Якщо запитувана адміністрація не має у своєму розпорядженні інформації, яку запитують, вона повинна в рамках національного законодавства:
a) вжити заходів для пошуку та отримання такої інформації, чи

................
Перейти до повного тексту