- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Кабінетом Міністрів України і Урядом Республіки Австрія про адміністративну допомогу та співробітництво у митних справах
( Угоду затверджено Постановою КМ
N 785 від 11.07.2001 )
Дата підписання: Дата затвердження Україною: 11.07.2001 Дата набрання чинності для України: 01.09.2001 | 17.05.2000 |
Кабінет Міністрів України і Уряд Республіки Австрія (далі - Договірні Сторони),
вважаючи, що порушення митного законодавства завдають шкоди економічним, фінансовим, соціальним та культурними інтересам обох країн, а також їхнім законним інтересам у сфері торгівлі,
враховуючи важливість забезпечення правильного застосування мита, податків, зборів на імпорт та експорт товарів, а також належного виконання вимог законодавства щодо заборон, обмежень і контролю,
враховуючи необхідність міжнародного співробітництва у митних справах,
усвідомлюючи обсяги зростання незаконної торгівлі наркотичними засобами та психотропними речовинами, та беручи до уваги той факт, що такі дії є небезпечними для здоров'я громадян та суспільства,
будучи переконаними в тому, що зусилля у запобіганні порушенням митного законодавства і незаконному переміщенні наркотичних засобів та психотропних речовин можуть виявитися більш ефективними завдяки співробітництву митних органів,
беручи до уваги відповідні міжнародні правові акти, які і сприяють двосторонній адміністративній допомозі, особливо Рекомендації Всесвітньої митної організації від 5 грудня 1953 року
домовилися про таке:
ВИЗНАЧЕННЯ
Стаття 1
Для цілей цієї Угоди:
1. "Митні органи" - центральні установи митних органів Договірних Сторін: в Україні - Державна митна служба України; в Республіці Австрія - Федеральне міністерство фінансів;
2. "Митне законодавство" - означає положення, що застосовуються на територіях держав Договірних Сторін та регулюють імпорт, експорт, транзит товарів, проведення будь-яких митних процедур над ними, включаючи заходи заборони, обмеження та контролю;
3. "Запитуючий орган" - митний орган однієї з Договірних Сторін, що звертається із запитом про допомогу з митних питань.
4. "Запитуваний орган" - митний орган однієї з Договірних Сторін, який одержує запит про допомогу з митних питань.
5. "Митне порушення" - будь-які порушення, а також будь-які спроби порушення митного законодавства.
6. "Наркотичні засоби" - будь-які засоби, натуральні чи синтетичні, занесені у Переліки I та II
Єдиної Конвенції про наркотичні засоби від 30 березня 1961 року (з урахуванням Протоколу про поправки від 25 березня 1971 року);
7. "Психотропні речовини" - будь-які речовини, натуральні чи синтетичні, або будь-які натуральні матеріали, занесені до Переліків I, II, III та IV
Конвенції про психотропні речовини від 21 лютого 1971 року (з усіма доповненнями до додатків);
9. "Контрольована поставка" - метод, за яким допускається вивезення, транзит чи ввезення на території однієї чи декількох країн незаконних партій наркотичних засобів, прекурсорів, психотропних речовин чи замінників з відома чи під наглядом компетентних органів цієї країни з метою виявлення осіб, причетних чи підозрюваних в переміщенні цих товарів.
10. "персональні дані" означають будь-яку інформацію, що стосується ідентифікованих фізичних осіб, або таких, що ідентифікуються;
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ УГОДИ
Стаття 2
(1) Договірні Сторони згідно з положеннями цієї Угоди подають одна одній взаємну допомогу:
1. з метою забезпечення належного додержання митного законодавства;
2. з метою запобігання порушенням митного законодавства, розслідування та припинення зазначених порушень;
3. в обміні документами щодо митного законодавства;
4. з метою припинення та розслідування переміщення незаконних партій наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів;
(2) Допомога за цією Угодою подається відповідно до законодавства, компетенції та можливостей Запитуваної Договірної Сторони.
(3) Адміністративна допомога не включає в себе затримання осіб, стягнення експортного та імпортного мита, штрафів, інших платежів, зборів на користь іншої держави.
(4) В розумінні цієї Угоди адміністративна допомога в митних справах не стосується питань правової допомоги в кримінальних справах.
НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДОПОМОГИ НА ЗАПИТ ІНШОЇ ДОГОВІРНОЇ СТОРОНИ
Стаття 3
(1) Митні органи надають один одному по одержанні запиту вичерпну інформацію щодо:
1. стягнення мита, податків, зборів, що провадиться митними органами, зокрема інформацію, яка допомагає визначити митну вартість товарів та встановити їхню тарифну класифікацію;
2. застосування імпортних, експортних та транзитних заборон і обмежень;
3. використання національних правил походження товарів, доки останнє не буде урегульовано іншою укладеною Договірними Сторонами домовленістю;
4. дотримання транзитних та інших процедур, а також, методів страхування під егідою різних митних режимів, якщо у цьому є необхідність;
5. встановлених порушень митного законодавства.
(2) Якщо запитуваний орган не має запитуваної інформації, він здійснює пошук цієї інформації згідно із законодавством, що діє на території держави запитуваної Договірної Сторони.
(3) Запитуваний орган здійснює пошук цієї інформації так, як би вона робила це для забезпечення своїх власних потреб та інтересів.
Стаття 4
Митні органи надають один одному по одержанні запиту будь-яку інформацію, яка вказує на те, що:
1. товари, ввезені на територію держави однієї Договірної Сторони, були законно вивезені з території держави іншої Договірної Сторони;
2. товари, вивезені з території держави однієї Договірної Сторони, були законно ввезені на територію держави іншої Договірної Сторони;
3. товари, яким надано режим сприяння щодо вивезення з території держави однієї Договірної Сторони, були належним чином ввезені на територію держави іншої Договірної Сторони; при цьому розуміється, що інформація також передбачає повідомлення про будь-які засоби митного контролю, що застосовувалися до цих товарів.
НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДОПОМОГИ БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАПИТУ
Стаття 5
Договірні Сторони надають одна одній всю інформацію, необхідну, на їх думку, для дотримання митного законодавства, зокрема стосовно:
1. встановлені чи заплановані дії, що призводять чи можуть призвести до порушення митного законодавства на території іншої країни;
2. осіб, про яких відомо, що вони вчинили, або які підозрюються у вчиненні порушення митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони;
3. нових засобів і методів, що використовуються під час нелегального переміщення товарів;
4. товарів, про які відомо, що вони є об'єктами незаконного обігу;
5. транспортних засобів, про які відомо або які підозрюються в тому, що вони використовуються у ході вчинення порушень митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони.
ФОРМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
Стаття 6
(1) Запитуваний митний орган однієї Договірної Сторони з власної ініціативи чи на запит надає митному органу іншої Договірної Сторони протоколи, свідчення чи завірені копії документів, що містять усю наявну інформацію про результати виявлення порушень митного законодавства чи перевірку дотримання митного законодавства.
(2) Інформація, передбачена цією Угодою, може передаватися засобами електронного зв'язку в будь-якій формі.
НАГЛЯД ЗА ОСОБАМИ, ТОВАРАМИ, ТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ І МІСЦЕВОСТЯМИ
Стаття 7
Митний орган однієї Договірної Сторони у межах своєї компетенції та можливостей, на запит митного органу іншої Договірної Сторони здійснює нагляд за:
1. фізичними та юридичними особами, про яких відомо або які підозрюються у тому, що вони порушують або порушили митне законодавство, що діє на території держави іншої Договірної Сторони;
2. транспортними рухами, про які відомо або відносно яких існує підозра у тому, що вони використовуються зі значним порушенням митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони;
3. будь-якими транспортними засобами, про які відомо або які підозрюються у тому, що вони використовувалися, використовуються або можуть використовуватись для вчинення порушення митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони;
4. місцевостями, де зберігаються товари в надзвичайно великих кількостях, щодо яких у запитуючої Договірні Сторони є підстави вважати, що вони можуть використовуватися на її території для вчинення порушення митного законодавства.
ДІЇ ПРОТИ ПЕРЕМІЩЕННЯ НЕЗАКОННИХ ПАРТІЙ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ, ПСИХОТРОПНИХ РЕЧОВИН ТА ПРЕКУРСОРІВ
Стаття 8
(1) З власної ініціативи чи на запит митні органи обох Договірних Сторін будуть надавати один одному допомогу у припиненні та розслідуванні незаконного переміщення наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, надаючи інформацію щодо:
1. методів припинення переміщення незаконних партій наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів;
2. принципів митного контролю наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, нових методів та способів їх виявлення;
3. досвіду щодо використання технічних засобів та тренованих собак при виявленні наркотиків;
4. публікацій, наукових та професійних видань а також навчальних матеріалів щодо боротьби з незаконним переміщенням наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів;
5. нових типів наркотичних засобів, психотропних речовин, місць виробництва, шляхів використовуваних контрабандистами та методів перевезення; рівня цін на наркотичні засоби, психотропні речовини у різних країнах та регіонах;
6. ідентифікації та лабораторних аналізів наркотичних засобів, психотропних речовин;
Стаття 9
Договірні Сторони надають одна одній всю інформацію, необхідну, на їх думку, для дотримання митного законодавства, зокрема стосовно:
................Перейти до повного тексту