- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
УГОДА
між Україною та Аргентинською Республікою про взаємну адміністративну допомогу з питань запобігання, розслідування та припинення митних правопорушень
Україна та Аргентинська Республіка, далі - Сторони,
вважаючи, що порушення митного законодавства Сторін завдають шкоди економічним, фіскальним, соціальним, культурним і торговельним інтересам Сторін, а також безпеці та здоров'ю людей;
вважаючи, що незаконний обіг наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів завдає шкоди здоров'ю людей і суспільству;
враховуючи важливість забезпечення правильності оцінки товарів з метою забезпечення правильного застосування митних податків на імпорт і експорт товарів, а також правильного виконання вимог митного законодавства Сторін щодо контролю, обмежень та заборон;
будучи переконаними в тому, що боротьба з митними правопорушеннями Сторін буде більш ефективною завдяки тісному співробітництву між митними органами Сторін;
враховуючи також Рекомендації Ради митного співробітництва (зараз - Всесвітня митна організація) про взаємну адміністративну допомогу від 5 грудня 1953 року, сформульовані в Рамкових стандартах, спрямованих на забезпечення безпеки і спрощення процедур міжнародної торгівлі, одностайно прийнятих членами Ради під час щорічної сесії у червні 2005 року в Брюсселі;
домовилися про таке:
СТАТТЯ 1
Визначення
Для цілей цієї Угоди:
1. "Митний орган" для України означає Державну митну службу України, для Аргентинської Республіки - Федеральну адміністрацію державних доходів - Генеральне митне управління.
2. "Митне законодавство" означає систему правових норм, які регулюють порядок ввезення, вивезення і транзиту товарів, ручної поклажі та багажу пасажирів, поштових відправлень, валютних переказів та інших цінностей, стягнення податків та інших платежів або встановлених пільг, заборон та обмежень, а також контролю за переміщенням товарів через митні кордони.
3. "Запитуючий орган" означає митний орган, який звертається із запитом про допомогу.
4. "Запитуваний орган" означає митний орган, до якого надсилається запит про надання допомоги.
5. "Митне правопорушення" означає будь-які порушення або спроби порушення митного законодавства.
6. "Особа" означає будь-яку фізичну або юридичну особу.
7. "Територія" означає митну територію держави - Сторони, так, як вона визначається відповідно до її національного законодавства.
СТАТТЯ 2
Сфера застосування Угоди
1. Митні органи Сторін погоджуються надавати взаємно і безпосередньо один одному допомогу відповідно до положень, викладених у цій Угоді, з метою виявлення, запобігання, розслідування та припинення митних правопорушень в кожній із Сторін.
2. Будь-яка допомога, передбачена пунктом 1 цієї статті, не включає стягування мита, штрафів та інших платежів на користь іншої Сторони.
3. На запит митного органу однієї Сторони митний орган запитуваної Сторони повідомляє заінтересованим особам, що знаходяться або засновані на їх території, всі відомості, рішення, положення або інші документи, які надходять від запитуючої Сторони і належать до застосування митного законодавства.
4. Допомога, передбачена цією Угодою, надається відповідно до законодавства, чинного на території запитуваної Сторони, та в рамках компетенції та наявних ресурсів її митного органу.
СТАТТЯ 3
Обсяг допомоги
1. Митні органи Сторін надають один одному за власною ініціативою та без затримки всю наявну інформацію щодо:
а) вчинених або запланованих дій, які є або можуть вважатися митними правопорушеннями відповідно до митного законодавства іншої Сторони;
б) нових засобів і методів митних порушень;
в) осіб, про яких відомо, що вони вчинили або підозрюються у вчиненні митного правопорушення їх Сторін;
г) суден, літаків та інших транспортних засобів, які підозрюються в тому, що вони були використані для вчинення митних правопорушень;
д) нових методів боротьби проти митних правопорушень, ефективність яких було доведено;
е) оновлених переліків товарів, які підозрюються в тому, що вони можуть бути об'єктами незаконних перевезень між територіями обох Сторін.
2. На письмовий запит у стислі терміни митні органи передають:
a) витяги з митних документів, які стосуються дій, що є або могли б бути митними правопорушеннями, і які можуть бути надіслані у вигляді належним чином підтверджених або засвідчених копій;
b) будь-яку інформацію, що може бути використана для розкриття митних правопорушень запитуючої Сторони або злочинів у відповідній сфері.
СТАТТЯ 4
Форма та зміст запиту про допомогу
1. Запити відповідно до цієї Угоди надаються у письмовій формі. До запиту додаються документи, необхідні для його виконання. У випадку термінової необхідності запит може бути прийнятий в усній формі, але він має бути невідкладно підтверджений у письмовій формі.
2. У випадках, коли запитуваний митний орган не має в своєму розпорядженні запитуваної інформації, він повинен вжити всіх необхідних заходів, передбачених національним законодавством, з метою виконання запиту запитуючого митного органу.
3. Запити мають містити таку інформацію:
• назва та статус запитуючого органу;
• характер провадження, що здійснюється;
• мета і причина запиту;
• імена, прізвища та адреси осіб, яких стосується запит;
• короткий опис справи, а також правові положення, що застосовуються;
• інша наявна інформація, яка має відношення до цього випадку.
4. Запити надаються офіційною мовою держави запитуваного органу, англійською або іншою мовою, прийнятною для запитуваного органу.
5. Якщо при складанні запиту не були дотримані формальні вимоги, інша Сторона може вимагати його виправлення або доповнення, однак, це не перешкоджає вжиттю запобіжних заходів.
СТАТТЯ 5
Нагляд за особами, товарами та транспортними засобами
На запит митного органу однієї зі Сторін, запитуваний митний орган відповідно до своєї адміністративної практики, здійснює особливий нагляд за:
а) переміщенням і, особливо, за в'їздом до та виїздом з території своєї держави осіб, які підозрюються у порушенні або про яких відомо, що вони порушили митне законодавство держави запитуючої Сторони;
................Перейти до повного тексту