- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції Україні
17 жовтня 2013 р.
за № 1781/24313
Про затвердження Інструкції про організацію надання державним службовцям службового житла, а також компенсацію витрат на проживання у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту
Відповідно до
постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 року № 681 "Про надання державним службовцям службового житла, а також компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту" та з метою приведення нормативно-правових актів Міністерства оборони України у відповідність з чинним законодавством
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про організацію надання державним службовцям службового житла, а також компенсацію витрат на проживання у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту, що додається.
Міністр оборони України |
П.В. Лебедєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
26.09.2013 № 654
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції Україні
17 жовтня 2013 р.
за № 1781/24313
ІНСТРУКЦІЯ
про організацію надання державним службовцям службового житла, а також компенсацію витрат на проживання у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту
I. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція визначає порядок організації надання державним службовцям службового житла, а також надання службового житла або компенсації витрат на проживання у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту, а саме:
облік державних службовців, що потребують надання службових житлових приміщень;
надання службових житлових приміщень (квартири в житлових будинках квартирного типу різної поверховості, житлових будинків садибного типу, кімнати в гуртожитках, номери в готелях та інші житлові приміщення, що відповідають встановленим санітарним і технічним вимогам) державним службовцям, у тому числі державним службовцям, яких тимчасово переведено на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту для запобігання або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій, а також усунення інших обставин, які створили або можуть створити загрозу життю чи умовам життєдіяльності людей (далі - переведення), для проживання на період переведення;
компенсацію державному службовцю, який тимчасово переведений на іншу посаду до іншого населеного пункту, витрат на проживання з урахуванням його сімейного стану (кількості членів сім'ї, які переїжджають разом із державним службовцем (далі - члени його сім'ї)) та компенсацію інших витрат, пов'язаних з переїздом до іншого населеного пункту (далі - переїзд).
1.2. Організаційні питання щодо надання державному службовцю службового житлового приміщення вирішуються житловою комісією військових управлінь, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій (далі - орган військового управління) (далі - житлова комісія), а питання компенсації витрат на проживання вирішуються керівниками органу військового управління.
1.3. Забезпечення державних службовців службовими житловими приміщеннями здійснюється шляхом:
надання службових житлових приміщень;
компенсації витрат на проживання.
1.4. Житлові приміщення, які перебувають у сфері управління Міністерства оборони України, включаються до числа службових на підставі рішення Міністра оборони України виконавчим органом місцевого самоврядування за поданням:
у місті Києві - начальника гарнізону міста Києва, погодженим з начальником Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України (далі - ГКЕУ ЗС України), або начальника ГКЕУ ЗС України, погодженим з головою житлової комісії гарнізону;
в інших населених пунктах - начальника гарнізону, погодженим з начальниками квартирно-експлуатаційних відділів (частин району) (далі - КЕВ (КЕЧ) районів) та головою житлової комісії гарнізону;
житлові приміщення, які перебувають у комунальній формі власності - на підставі договору, який укладається між КЕВ (КЕЧ) району та виконавчим органом місцевого самоврядування.
1.5. Формування фонду службових житлових приміщень, які перебувають у сфері управління Міністерства оборони України, та їх облік здійснюються у КЕВ (КЕЧ) району.
1.6. У разі переведення державного службовця службове житлове приміщення надається, як правило, якщо строк переведення становить більше одного місяця. В інших випадках надається компенсація витрат на проживання.
1.7. Службове житлове приміщення надається державному службовцю та членам його сім'ї, місце проживання якого зареєстровано в іншому населеному пункті, ніж той, в якому розташоване його місце роботи.
1.8. Службове житлове приміщення надається в межах населеного пункту, в якому працює державний службовець. Допускається надання службового житлового приміщення в іншому населеному пункті, що межує або знаходиться поблизу населеного пункту, де працює державний службовець, за умови наявності постійного транспортного сполучення між такими населеними пунктами.
1.9. Службове житлове приміщення не надається в разі, коли державний службовець або члени його сім'ї мають у власності житло в населеному пункті, де знаходиться місце роботи.
1.10. Службове житлове приміщення надається державному службовцю незалежно від того, чи перебуває він на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов, без додержання черговості та врахування пільг, установлених для забезпечення громадян житлом.
Під час надання службового житлового приміщення державний службовець не знімається з обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов.
1.11. Службові житлові приміщення надаються у межах 13,65. м кв житлової площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян житловою площею у відповідному населеному пункті, встановленого рішенням виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням приміщення.
Службове житлове приміщення може бути надане з перевищенням зазначеного максимального розміру, якщо таке приміщення становить одну кімнату (однокімнатну квартиру), або у випадках, передбачених пунктом 1.12 цієї Інструкції.
1.12. Під час надання службових житлових приміщень не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за дев'ять років, крім подружжя, а також особами, які хворіють на тяжкі форми хронічних захворювань, внаслідок чого вони не можуть проживати в одній кімнаті із членами своєї сім'ї.
Не допускається заселення службового житлового приміщення, призначеного для однієї сім'ї, двома і більше сім'ями.
Службове житлове приміщення за згодою державного службовця може бути надано менше рівня середньої забезпеченості громадян житловою площею у відповідному населеному пункті в разі відсутності такого житла.
1.13. У разі переведення службове житлове приміщення, яке державний службовець займав за попереднім місцем служби, не підлягає звільненню у зв'язку з переведенням.
1.15. Оплата житлово-комунальних послуг здійснюється за рахунок державного службовця та членів його сім'ї.
II. Облік державних службовців, що потребують надання службових житлових приміщень
2.1. Облік державних службовців (у тому числі тих, що переведені), які потребують надання службових житлових приміщень, здійснюється в органах військового управління, гарнізонах та КЕВ (КЕЧ) району.
2.2. За ведення обліку в органах військового управління відповідають секретарі їхніх житлових комісій, у гарнізоні (або в гарнізонах) - начальник КЕВ (КЕЧ) району, який за територіальним принципом відповідає за військові підрозділи.
Під час розформування житлової комісії органу військового управління або житлової комісії гарнізону облікові документи передаються їхньому правонаступнику або до квартирно-експлуатаційного органу, який буде здійснювати подальший облік державних службовців.
Під час розформування КЕВ (КЕЧ) району облік державних службовців передається правонаступнику, який буде здійснювати подальший облік.
2.3. Для зарахування на облік державний службовець подає через нетаємне діловодство органу військового управління заяву, зразок якої наведено в додатку 1 до цієї Інструкції, на ім'я командира військової частини про надання йому службового житла. Якщо державний службовець бажає оселитися в службовому житловому приміщенні разом із членами своєї сім'ї, він зазначає про це в заяві та додатково подає відповідні заяви повнолітніх членів сім'ї.
Заява реєструється секретарем житлової комісії органу військового управління в книзі реєстрації заяв державних службовців на отримання службового житла (додаток 2), яка ведеться в житловій комісії військової частини.
До заяви державним службовцем додаються такі документи:
копія наказу (витяг з наказу) про призначення на посаду чи тимчасове переведення на іншу посаду державної служби до відповідного населеного пункту;
довідка з місця проживання про реєстрацію і склад сім'ї (Ф-3).
2.4. У разі зміни кількості членів сім'ї державного службовця, набуття ним або членами його сім'ї права власності на житло, а також отримання постійного житлового приміщення державний службовець у десятиденний строк інформує про це комісію.
2.5. У місячний строк після облікування заяви в книзі реєстрації заяв державних службовців на отримання службового житла керівник органу військового управління приймає рішення про надання службового житлового приміщення або про відмову в його наданні з обґрунтуванням такої відмови.
2.6. У разі прийняття керівником органу військового управління рішення копія заяви державного службовця на отримання службового житла разом з цим рішенням та копіями документів (кожен аркуш має бути завіреним печаткою військової частини) у десятиденний строк направляються для перевірки, обліку і зберігання до КЕВ (КЕЧ) району.
Ще одну копію заяви державного службовця на отримання службового житла разом з копією рішення керівника органу військового управління секретар житлової комісії в місячний строк направляє до житлової комісії гарнізону.
2.7. У квартирно-експлуатаційному органі та житловій комісії гарнізону на підставі отриманих документів складається список державних службовців, що мають право на отримання службового житла (додаток 3).
ІІІ. Забезпечення державних службовців службовими житловими приміщеннями
3.1. У разі прийняття рішення керівник органу військового управління подає клопотання до начальника гарнізону, погоджене з начальником КЕВ (КЕЧ) району (у гарнізоні міста Києва - рішення приймає Міністр оборони України за поданням начальника гарнізону міста Києва, погодженим з начальником ГКЕУ ЗС України).
3.2. Проекти рішень Міністра оборони України про надання службових житлових приміщень державним службовцям в гарнізоні міста Києва в обов'язковому порядку погоджуються ГКЕУ ЗС України та проходять правову експертизу в юридичній службі Міністерства оборони України, в інших гарнізонах погоджуються керівником КЕВ (КЕЧ) району та проходять правову експертизу помічником начальника гарнізону з правової роботи.
3.3. Список розподілу службової житлової площі в гарнізоні (додаток 4) розробляється КЕВ (КЕЧ) району (у місті Києві - Київським квартирно-експлуатаційним управлінням), розглядається на засіданні житлової комісії гарнізону і подається на затвердження начальнику гарнізону.
3.4. Список розподілу службової житлової площі в гарнізоні разом з документами, доданими до заяви державного службовця, перед погодженням направляється начальником КЕВ (КЕЧ) району для перевірки до ГКЕУ ЗС України, а потім подаються на комісію з контролю за розподілом житла в гарнізонах Збройних Сил України.
3.5. На підставі рішення, прийнятого комісією з контролю за розподілом житла в гарнізонах Збройних Сил України, список розподілу службової житлової площі затверджується Міністром оборони України.
................Перейти до повного тексту