- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про систему обліку публічної інформації в Міністерстві юстиції України та його територіальних органах
( Із змінами і доповненнями, внесеними
наказами Міністерства юстиції України
від 24 червня 2014 року № 1018/5,
від 9 грудня 2014 року № 2081/5,
від 27 березня 2015 року № 443/5,
від 28 квітня 2015 року № 613/5,
від 25 лютого 2016 року № 550/5 )
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 3800/5 від 27.11.2017 )
( У тексті наказу слова "головне управління" в усіх відмінках і числах замінено словами "головне територіальне управління" у відповідних відмінках і числах згідно з наказом Міністерства юстиції України від 28 квітня 2015 року № 613/5 )
Відповідно до статті
18 Закону України
"Про доступ до публічної інформації" , постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 року
№ 1277 "Питання системи обліку публічної інформації" та з метою забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Міністерства юстиції України та його територіальних органів,
НАКАЗУЮ:
1. Запровадити ведення автоматизованої інформаційно-пошукової системи "Доступ до публічної інформації Міністерства юстиції України та його територіальних органів" (далі - Система обліку), програмний комплекс якої розроблено державним підприємством "Українська правова інформація", в Міністерстві юстиції України та головних територіальних управліннях юстиції.
2. Покласти персональну відповідальність за своєчасну реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, головні територіальні управління юстиції, на керівників структурних підрозділів Міністерства юстиції України (директорів департаментів, начальників управлінь, начальників відділів, завідувачів секторів), начальників головних територіальних управлінь юстиції.
3. Визначити відповідальними за своєчасну реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, відповідно до
Примірного переліку видів публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 04 жовтня 2011 року № 3116/5 (далі - Перелік видів публічної інформації), структурні підрозділи Міністерства юстиції України згідно з додатком.
( пункт 3 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства юстиції України від 27.03.2015 р. № 443/5 )
4. Керівникам структурних підрозділів Міністерства юстиції України:
• у кожному відділі/секторі визначити посадових осіб, відповідальних за реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, та в тижневий строк надати ці відомості, а також відомості про місцезнаходження (адресу, номер кімнати) та телефони цих посадових осіб до Управління систематизації законодавства та координації правової роботи Департаменту реєстрації та систематизації правових актів (далі - Управління систематизації законодавства);
• забезпечити оперативну (не пізніше п'яти робочих днів з дня затвердження документа) реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, відповідно до
Примірного переліку видів публічної інформації;
( абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства юстиції України від 27.03.2015 р. № 443/5 )
( Абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 3800/5 від 27.11.2017 )
• до 30 червня 2014 року забезпечити реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за період з 10 травня 2011 року;
• до 14 липня 2014 року надати інформацію про виконання зазначених заходів до Управління систематизації законодавства на паперових та електронних носіях (public_info@minjust.gov.ua, тел.: (044) 279-68-58);
• при необхідності своєчасно надавати пропозиції до Управління систематизації законодавства про внесення змін до
Примірного переліку видів публічної інформації та переліку документів, які містять інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, що створюються в структурному підрозділі.
( абзац шостий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства юстиції України від 27.03.2015 р. № 443/5 )
5. Директору Адміністративно-господарського департаменту Воловику М.Б.:
• забезпечити налаштування комп'ютерів посадових осіб, відповідальних за реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, згідно з відомостями, наданими Управлінням систематизації законодавства.
6.
( Пункт 6 виключено згідно з наказом Міністерства юстиції України від 09.12.2014 р. № 2081/5, у зв'язку з цим пункти 7 - 9 вважати відповідно пунктами 6 - 8 )
6. Начальникам головних територіальних управлінь юстиції:
• визначити посадових осіб, відповідальних за організацію робіт із запровадження та ведення Системи обліку, і посадових осіб, відповідальних за реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є головне територіальне управління юстиції;
• забезпечити налаштування комп'ютерів посадових осіб, відповідальних за реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є головне територіальне управління юстиції, згідно з Інструкцією з використання програмного забезпечення АІПС "Доступ до публічної інформації Міністерства юстиції України та його територіальних органів", розробленою державним підприємством "Українська правова інформація";
• забезпечити оперативну (не пізніше п'яти робочих днів з дня затвердження документа) реєстрацію в Системі обліку документів, що містять інформацію, розпорядником якої є головне територіальне управління;
................Перейти до повного тексту