1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Н А К А З
25.05.2007 N 172
Про схеми переводу тестових балів у стандартизовані шкали
Керуючись Положенням про Український центр оцінювання якості освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2005 року N 1312, враховуючи ухвали експертних комісій щодо інтерпретації результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2007 року з української мови, математики, історії, біології,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з української мови, у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів та у шкалу 100-200 балів (додаток 1).
2. Затвердити схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з історії України XX початку XXI століття у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів, та схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з історії (історія України від найдавніших часів до початку XXI століття, всесвітня історія XX початку XXI століття у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів і у шкалу 100-200 балів (додаток 2)).
3. Затвердити схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з алгебри і початків аналізу у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів та схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з математики, у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів і у шкалу 100-200 балів (додаток 3).
4. Затвердити схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з біології у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів та у шкалу 100-200 балів (додаток 4).
5. Затвердити схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з хімії у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів та у шкалу 100-200 балів (додаток 5).
6. Затвердити схему переведення балів, отриманих за виконання тесту з фізики у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів та у шкалу 100-200 балів (додаток 6).
Директор І.Л.Лікарчук
Додаток 1
до наказу Українського
центру оцінювання якості
освіти
25.05.2007 N 172
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з української мови, у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів
Кількість тестових балів 12-бальна шкала оцінювання
1-7 1
8-12 2
13-18 3
19-23 4
24-29 5
30-35 6
36-42 7
43-50 8
51-57 9
58-62 10
63-68 11
69 та вище 12
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з української мови, у шкалу 100-200 балів оцінювання навчальних досягнень учнів
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
0 100 20 130 40 152 60 172
1 101 21 132 41 153 61 174
2 102 22 133 42 154 62 175
3 102 23 134 43 155 63 176
4 102 24 135 44 156 64 178
5 103 25 137 45 157 65 179
6 105 26 138 46 158 66 181
7 106 27 139 47 159 67 182
8 108 28 140 48 160 68 184
9 110 29 141 49 161 69 186
10 112 30 142 50 162 70 188
11 115 31 143 51 163 71 190
12 117 32 144 52 164 72 192
13 119 33 145 53 165 73 194
14 120 34 146 54 166 74 197
15 122 35 147 55 167 75 199
16 124 36 149 56 168 76 200
17 126 37 150 57 169 77 200
18 127 38 151 58 170 78 200
19 129 39 151 59 171
Додаток 2
до наказу Українського
центру оцінювання якості
освіти
25.05.2007 N 172
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з історії (історія України від найдавніших часів до початку XXI століття, всесвітня історія XX початку XXI століття), у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів
Кількість тестових балів 12-бальна шкала оцінювання
1-13 1
14-22 2
23-30 3
31-38 4
39-43 5
44-48 6
49-53 7
54-58 8
59-64 9
65-73 10
74-83 11
84 та вище 12
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з історії України XX початку XXI століття, у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів
Кількість тестових балів за субтест 12-бальна шкала оцінювання
1-4 1
5-7 2
8-9 3
10-11 4
12-14 5
15-16 6
17-19 7
20-22 8
23-25 9
26-30 10
31-37 11
38 та вище 12
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з історії (історія України від найдавніших часів до початку XXI століття, всесвітня історія XX початку XXI століття), у шкалу 100-200 балів
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
Тестовий
бал
Шкала
100 -
200
0 100 28 125 54 161 80 178 106 191
2 101 29 126 55 162 81 179 107 191
3 101 30 127 56 163 82 180 108 192
4 102 31 128 57 164 83 180 109 192
6 102 32 129 58 164 84 181 110 193
7 103 33 130 59 165 85 181 111 193
8 103 34 132 60 166 86 181 112 194
9 104 35 133 61 167 87 182 113 195
10 104 36 135 62 168 88 182 114 195
11 105 37 136 63 168 89 183 115 196
12 106 38 138 64 169 90 183 116 196
13 107 39 140 65 170 91 184 117 197
14 108 40 141 66 171 92 184 118 197
15 110 41 143 67 171 93 185 119 197
16 111 42 145 68 172 94 185 120 198
17 112 43 146 69 172 95 186 121 198
18 114 44 148 70 173 96 186 122 199
19 115 45 149 71 174 97 187 123 199
20 116 46 151 72 174 98 187 124 200
21 117 47 152 73 175 99 187 125 200
22 119 48 154 74 175 100 188 126 200
23 120 49 155 75 176 101 189 128 200
24 121 50 156 76 177 102 189 131 200
25 122 51 157 77 177 103 190
26 123 52 159 78 178 104 190
27 124 53 160 79 178 105 191
Додаток 3
до наказу Українського
центру оцінювання якості
освіти
25.05.2007 N 172
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з алгебри і початків аналізу, у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів
Кількість тестових балів за субтест 12-бальна шкала оцінювання
1-3 1
4 2
5 3
6 4
7-8 5
9-12 6
13-17 7
18-23 8
24-29 9
30-36 10
37-44 11
45 та вище 12
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з математики, у 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів
Кількість тестових балів 12-бальна шкала оцінювання
1-3 1
4 2
5 3
6-7 4
8-12 5
13-20 6
21-27 7
28-35 8
36-43 9
44-50 10
51-58 11
59 та вище 12
СХЕМА
переведення балів, отриманих за виконання тесту з математики, у шкалу 100-200 балів

................
Перейти до повного тексту