1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
25.10.2011 N 26
Про стан готовності Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту до виконання завдань за призначенням
Розглянувши інформацію про стан готовності Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту до виконання завдань за призначенням, колегія визначила основні проблемні питання, які впливають на стан авіаційного забезпечення функціонування органів і підрозділів МНС.
Наявний рівень справності авіаційної техніки не забезпечує на території України виконання завдань МНС у повному обсязі.
Впродовж першого півріччя 2011 року на утримання авіаційної техніки виділені кошти загальною сумою більше 10 млн.грн., що дозволило здійснити інтенсивні заходи з відновлення справності повітряних суден. В результаті їх виконання парк справних повітряних суден поповнився двома літаками (Ан-26 та Ан-30) та трьома вертольотами Мі-8.
Для підготовки льотного складу та підтримання навичок льотної натренованості до дій за призначенням (крім підготовки двох екіпажів до польотів по міжнародних повітряних лініях, яка проводилася за окремим Планом) у 2011 році закуплено лише 230 тонн авіаційного пального, що не дозволило у повному обсязі виконати завдання підготовки льотного складу.
Середній рівень нальоту становить на літаках 24 години при нормі 45 годин на рік, на вертольотах 25 годин при нормі 40 годин на рік.
Запас авіаційного пального для проведення підготовки до дій за призначенням дозволяв виконувати лише польоти для ліквідації перерв та чергові перевірки за видами льотної підготовки. Пальне, яке закуплене за рахунок резервного фонду, використовувалося лише для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій.
Потреба в авіаційному пальному складає 1 тис. 546 тонн.
У Спеціальному авіаційному загоні (м. Ніжин) завершено реконструкцію під житло та введено в експлуатацію казарму N 13/1. Необхідно продовжити роботу з завершення реконструкції казарм N 13/3 та 13/9 під житло для особового складу та будівництво контрольно-перепускного пункту службової зони.
Не вирішені проблемні питання завершення процедури закупівлі для МНС медичного вертольота Ка-226, повернення до МНС вертольота Мі-8МТ та відшкодування збитків, спричинених орендою вертольота Мі-8Т.
З метою забезпечення вирішення вищезазначених проблемних питань та підвищення готовності Спеціального авіаційного загону до дій за призначенням колегія
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про стан готовності Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту до виконання завдань взяти до відома.

................
Перейти до повного тексту