- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан виконавської дисципліни у Міністерстві в 2008 році та заходи щодо посилення контролю і підвищення відповідальності керівників структурних підрозділів за своєчасне і безумовне виконання доручень вищих органів влади, наказів та окремих доручень керівництва Мінрегіонбуду
Заслухавши та обговоривши доповідь директора Департаменту управління майном, відомчого контролю і аудиту Порайка М.В. "Про стан виконавської дисципліни у Міністерстві в 2008 році та заходи щодо посилення контролю і підвищення відповідальності керівників структурних підрозділів за своєчасне і безумовне виконання доручень вищих органів влади, наказів та окремих доручень керівництва Мінрегіонбуду", колегія відзначає, що питання забезпечення належної виконавської дисципліни займають пріоритетне місце в діяльності апарату Міністерства.
Керівництвом, колегією Міністерства та структурними підрозділами Міністерства послідовно проводяться організаційні та практичні заходи, направлені на посилення відповідальності всіх без винятку посадових осіб за стан виконавської дисципліни. Постійно вживаються заходи щодо підвищення персональної відповідальності як керівників, так і безпосередніх виконавців за реалізацію завдань у встановлені терміни.
У Міністерстві налагоджено контроль за виконанням завдань органів влади вищого рівня, наказів та окремих доручень Міністра.
Відділом контролю Департаменту управління майном, відомчого контролю і аудиту здійснюється моніторинг виконання структурними підрозділами Міністерства актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Прем'єр-міністра України, звернень та запитів народних депутатів України.
На постійному контролі знаходяться питання своєчасного відпрацювання запитів і звернень народних депутатів.
Питання щодо організації виконання структурними підрозділами конкретних завдань, а також якості виконання документів, розглядаються на нарадах у керівництва Міністерства, приймаються відповідні рішення, спрямовані на підвищення персональної відповідальності розробників проектів документів.
Запроваджено практику постійного інформування контрольного підрозділу Кабінету Міністрів України щодо виконання доручень вищих органів влади.
Протягом 2008 року вжито комплекс заходів методологічного, організаційного, інформаційно-аналітичного характеру щодо поліпшення роботи по своєчасному виконанню документів.
Виконано роботи з проведення пілотного проекту із запровадження в Міністерстві системи внутрішнього контролю, проведено роботи по встановленню на електронних носіях Відділу контролю програм контролю виконання наказів та окремих доручень керівництва Міністерства, проведено заняття з відповідальними за контроль в структурних підрозділах щодо організації та вдосконалення контролю, ініційовано питання щодо створення абонентського пункту та підключення його до комутаційного центру КМУ з встановленням програми "Контроль виконання документів".
Разом з тим, незважаючи на заходи, що вживаються керівництвом Міністерства щодо покращення стану виконавської дисципліни, посилення контролю та підвищення відповідальності за своєчасне і якісне виконання актів законодавства, доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, Прем'єр-міністра України, звернень та запитів народних депутатів України, деякі керівники структурних підрозділів не забезпечують належної роботи в цьому напрямі.
Мають місце випадки порушення термінів виконання контрольних доручень. Частина з них подається на підпис керівництву Міністерства неякісно підготовленими, в результаті чого документ повертається на доопрацювання. Незважаючи на постійні нагадування Відділом контролю, документи подаються на підпис керівництву Міністерства в день закінчення термінів виконання, що призводить до порушень строків виконання.
Так, протягом 2008 року Урядовим органом державного управління Державною архітектурно-будівельною інспекцією виконано з порушенням терміну 23,5% контрольних доручень, Департаментом місцевого самоврядування та адміністративно-територіального реформування - 16%.
................Перейти до повного тексту