1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
25.05.2007 N 02/195
Про розгляд скарги
Відповідно до статті 3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), пункту 9 Порядку розгляду скарг з питань державних закупівель, затвердженого рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель від 23 березня 2007 року, розглянувши скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтерім Сервіс" (м. Одеса) від 03.05.2007 N 340 та Закритого акціонерного товариства Спільного українсько-голандського підприємства "Кребо" (м. Кременчук, Полтавська обл.) від 16.03.2007 N 07/03/16-3 на дії Державного підприємства "Авіаційний науково-технічний комплекс ім. О.К.Антонова" (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти палива авіаційного ТС-1, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтерім Сервіс" має наступні вимоги:
"1. Прийняти скаргу до розгляду і зупинити торги.
2. Зобов'язати Замовника переглянути результати зазначених відкритих торгів із закупівлі палива авіаційного ТС-1 за лотом N 1 із додержанням всіх умов даних торгів, вимог тендерної документації (із врахуванням змін до неї) та норм чинного законодавства у сфері державних закупівель".
Скарга Закритого акціонерного товариства Спільного українсько-голандського підприємства "Кребо" має наступні вимоги:
"1. Відмінити відкриті торги, що були проведені 14 березня 2007 року Державним підприємством "Авіаційний науково-технічний комплекс ім. О.К.Антонова" на закупівлю авіаційного пального ТС-1;
2. Скасувати протоколом про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні відкритих торгів від 14.03.2007 N 4/1".
Щодо скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтерім Сервіс" (далі - Скаржник):
Скаржник стверджує, що Замовником було неправомірного винесено рішення щодо обрання переможцем за лотом N 1 тендерну пропозицію ТОВ "Енерджі Стіл".
Відповідно до наданого для розгляду скарги протоколу про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні відкритих торгів від 14.03.2007 N 4/1 встановлено, що на торги на закупівлю палива авіаційного ТС 1 за лотом N 1 "Паливо авіаційне ТС-1" надійшли тендерні пропозиції від 8 (восьми) учасників. На виконання норм частини 3 статті 26 Закону, Замовником під час розкриття тендерних пропозицій було перевірено наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною або кваліфікаційною документацією. На підставі вищезазначеної перевірки Замовником було встановлено, що 6 (шість) тендерних пропозицій, в тому числі і тендерна пропозиція ТОВ "Енерджі Стіл" подані з порушенням вимог тендерної документації, про що здійснений відповідний запис у зазначеному протоколі розкриття тендерних пропозицій.
В той же час, всупереч вимог статті 27 Закону, згідно якої Замовник зобов'язаний відхилити тендерні пропозиції учасників, які не відповідають, зокрема, кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації, Замовником було допущено до подальшої оцінки тендерні пропозиції ТОВ "Енерджі Стіл", НВП "Міраж МЛО", ТОВ НВО "Спецпромкомплекс", ТОВ "Юкойл" та обрано переможцем тендерну пропозицію ТОВ "Енерджі Стіл", що підтверджується наданим для розгляду скарги Замовником протоколом визначення переможця відкритих торгів від 27.03.2007 N 4/2.
Таким чином, дії Замовника щодо допущення до оцінки вищезазначених тендерних пропозицій суперечать вимогам статей 26 та 27 Закону.
Щодо скарги закритого акціонерного товариства Спільного українсько-голандського підприємства "Кребо" (далі - Скаржник):
1. Скаржник стверджує, що Замовником неправомірно було проведено процедуру розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до наданого для розгляду скарги протоколу від 14.03.2007 N 4/1 про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні відкритих торгів встановлено, що вищезазначений протокол підписаний 3 (трьома) з 4 (чотирьох) членів тендерного комітету Замовника.
Згідно норм статті 12 Закону, членами тендерного комітету є представники Замовника у кількості не менше 5 осіб. Також нормами вищезазначеної статті зазначено, що рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів тендерного комітету. Крім того, для розгляду скарги Замовником не надано відповідного положення про тендерний комітет Замовника, відповідно до якого останній має право для розкриття тендерних пропозицій створювати робочу групу у складі не менше ніж 3 особи. Таким чином, процедура розкриття тендерних пропозицій проведена Замовником з порушенням законодавства про закупівлю.
2. Скаржник стверджує, що Замовником було неправомірно допущено до оцінки тендерну пропозицію ТОВ "Інтерім Сервіс".
Відповідно до наданого для розгляду скарги протоколу про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні відкритих торгів від 14.03.2007 р. встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "Інтерім Сервіс" відповідає вимогам тендерної документації.

................
Перейти до повного тексту