1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
N 1/9-152 від 12.04.2001
Міністерству освіти Автономної
Республіки Крим, управлінням
освіти і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Про закінчення 2000/2001 навчального року у санаторних та спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах (школах)
Міністерство освіти і науки України повідомляє, що порядок закінчення 2000/2001 навчального року та проведення державної підсумкової атестації у санаторних та спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах (школах) визначається виконанням навчальних планів, програм, наказами міністерства "Про організацію навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2000/2001 навчальному році" від 30.08.2000 р. за N 421, "Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти" від 14.12.2000 р. за N 588, інформаційним листом від 30.01.01 р. за N 1/9-32 "Про закінчення 2000/2001 навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах", Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 05.02.01 за N 44, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.02.01 за N 120/5311).
Враховуючи напрацьований досвід роботи, навчальні досягнення учнів санаторних та спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів (шкіл, класів) для дітей сліпих та зі зниженим зором, глухих та зі зниженим слухом, з важкими порушеннями мови, наслідками поліомієліту і дитячим церебральним паралічем, із затримкою психічного розвитку (з інтенсивною педагогічною корекцією) оцінюються за 12-бальною шкалою на основі розроблених "Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти" з урахуванням специфіки навчально-виховного процесу та особливостей психофізичного розвитку учнів. Учителям, які використовували впродовж II симестру 4-бальну шкалу оцінювання, необхідно перевести оцінку у 12-бальну шкалу, враховуючи рекомендації Міністерства освіти і науки України (листи від 14.12.00 N 1/9-507, від 19.12.00 N 1/9-515).
Навчальні досягнення учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів (шкіл, класів) для розумово відсталих дітей (допоміжних шкіл) оцінюються за 4-бальною шкалою.
Основною одиницею оцінювання у санаторних та спеціальних школах-інтернатах усіх типів є навчальна тема. Обов'язковими видами оцінювання навчальних досягнень учнів є поточне, тематичне і підсумкове. Підсумкове оцінювання здійснюється наприкінці семестру або навчального року. Підсумкова оцінка за семестр виставляється за результатами тематичного оцінювання, а за рік - на основі семестрових оцінок.

................
Перейти до повного тексту