- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 394 від 04.11.97 м.Київ |
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 1997 р. за N 557/2361 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
освіти і науки
N 22 від 16.01.2003 )
Про внесення змін до Інструкції про порядок плати за користування підручниками в загальноосвітніх школах
З метою ширшого використання населенням розгалуженої мережі банківських установ для оплати коштів за користування підручниками в загальноосвітніх школах
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Інструкції про порядок плати за користування підручниками в загальноосвітніх школах, затвердженої наказом Міністерства освіти від 27.01.97
N 28 і зареєстрованої Міністерством юстиції від 19.02.97 N 34/1838, виклавши пункти 4 і 5 у новій редакції:
"4. Плата вноситься батьками раз на рік, до першого грудня поточного навчального року, через установи банків, які попередньо уклали відповідні угоди з Міністерством освіти Автономної Республіки Крим, обласними (міськими) управліннями освіти, районними і міськими відділами освіти щодо прийому платежів за користування шкільними підручниками. Внесені батьківські кошти надходять на рахунки районних і міських відділів освіти, а квитанції про їх сплату подаються до школи.
5. До 1 січня районні і міські відділи освіти отриману плату за користування шкільними підручниками перераховують, відповідно, на рахунки Міністерства освіти Автономної Республіки Крим, управлінь освіти обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій, які в свою чергу перераховують Міністерству освіти України на розрахунковий рахунок Методично-видавничого центру організації випуску та доставки освітянської літератури впродовж місяця після її надходження".
2. Міністерству освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій довести зміни в Інструкції до районних, міських відділів освіти, директорів, учителів, бібліотекарів загальноосвітніх шкіл та батьків.
Перейти до повного тексту