- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
17.10.2002 N 11/1-09-9622-ЕП |
Начальникам регіональних
митниць
Начальникам митниць
( Лист відкликано на підставі Листа Державної митної служби
N 11/1-10.09/920-ЕП від 01.02.2010 )
Пунктом 5.6 Порядку взаємодії митниць і залізниць України при переміщенні через митний кордон товарів та інших предметів у вантажних залізничних поїздах, затвердженого наказом Держмитслужби та Мінтрансу від 30.03.2001
N 231/174 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.04.2001 за N 360/5551) визначено:
транзитні товари (вантажі) можуть бути оглянуті митними органами в будь-якому пункті під час перевезення, якщо є достатні підстави вважати, що ці товари (вантажі) перевозяться з порушенням чинного законодавства.
Разом з тим, останнім часом значно збільшилася кількість звернень Державної адміністрації залізничного транспорту України щодо затримок транзитних вантажів посадовими особами Амвросіївської, Чопської, Могилів-Подільської, Роздільнянської митниць в результаті яких тривалий час простоюють вагони з швидкопсувною продукцією, збільшуються терміни доставки товарів до вантажоодержувачів, а як наслідок створюється негативний імідж України, як транзитної держави, який не можливо перерахувати в фінансовому плані.
Зокрема, в результаті формального підходу при проведенні митного оформлення контейнерів MSKU 2078744, APMU 2705683 з мінеральною водою посадовими особами Амвросіївської митниці (термін доставки із-за протікання води був порушений на 3 дні), без використання положень статті 142 Митного кодексу України, за малозначне вчинення порушення митних правил запроваджено справу про порушення митних правил й передано до суду. В ході розгляду цієї справи в суді термін затримки вказаних контейнерів до їх відправки за межі митної території України склав 74 доби (з 27.05.2002 по 09.08.2002), а як наслідок таких дій посадових осіб митниці претензія від 06.09.2002 до Держмитслужби на суму 5580 дол. США, виставлена власником контейнерного терміналу "Польцуг ГмбХ".
................Перейти до повного тексту