1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО КАЗНАЧЕЙСТВА УКРАЇНИ
Л И С Т
N 07-04/321-4449 від 22.12.97
м.Київ
Міністерства, відомства України
Управління Державного казначейства
в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві
та Севастополі
Міністерство фінансів Автономної
Республіки Крим, обласні,
Київське та Севастопольське міські
фінансові управління
Про подання річного звіту про виконання кошторису доходів і видатків установ і організацій, які утримуються за рахунок державного бюджету, за 1997 рік
Головне управління Державного казначейства України повідомляє, що річні звіти установ і організацій, які утримуються за рахунок державного бюджету, складаються згідно з:
- "Положенням про організацію бухгалтерського обліку і звітності в Україні", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.04.93 р. N 250, з наступними змінами;
- "Инструкцией по бухгалтерскому учету в учреждениях и организациях, состоящих на государственном бюджете СССР", що затверджена наказом Міністерства фінансів СРСР від 10.03.87 р. N 61;
- "Положением о бухгалтерских отчетах и балансах учреждений и организаций, состоящих на государственном бюджете СССР", затвердженим наказом Міністерства фінансів СРСР від 28.12.87 р. N 244;
- пунктами 3.1 - 4.6 "Вказівок про порядок складання річної бухгалтерської звітності установами і організаціями, що утримуються за рахунок державного і місцевих бюджетів", розроблених Головним управлінням Державного казначейства України для складання звітів у 1996 році.
Звіт про виконання кошторису доходів і видатків установ і організацій, які утримуються за рахунок державного бюджету, за 1997 рік подається в такому обсязі:
форма N 1 "Баланс виконання кошторису видатків";
форма N 2 "Звіт про виконання кошторису видатків установи";
форма N 3-1 "Звіт про виконання плану по штатах та контингентах органів державного управління, судів, прокуратури та науково-дослідних установ";
форма N 3-2 "Звіт про виконання плану по штатах та контингентах закладів підготовки та підвищення кваліфікації кадрів";
форма N 3-4 "Звіт про виконання плану по штатах та контингентах закладів здоров'я та соціального забезпечення";
форма N 3-5 "Звіт про виконання плану по штатах та контингентах по загальноосвітніх школах, школах-інтернатах, спеціальних інтернатах при школах";
форма N 3-8 "Звіт про виконання плану підготовки наукових кадрів у вищих навчальних закладах та науково-дослідних установах";
форма N 3-19 "Звіт про виконання плану по штатах та контингентах інших закладів та заходів";
форма N З-дс "Звіт про утримання дитячих дошкільних закладів";
форма N 4-зведена "Звіт про виконання кошторису по спеціальних коштах";
форма N 5 "Звіт про рух основних засобів";
форма N 6 "Звіт про рух матеріальних цінностей";
форма N 15 "Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів та матеріальних цінностей в бюджетних установах";
довідка установи банку, що підтверджує залишки коштів на бюджетних рахунках станом на 1 січня 1998 року;
пояснювальна записка до річного звіту.
У такому ж обсязі складаються і зведені річні бухгалтерські звіти про виконання кошторисів доходів і видатків з бюджету головних розпорядників бюджетних коштів.
Річні звіти складаються на бланках зразка 1997 року.
Баланс виконання кошторису видатків (ф. N 1) складається на підставі звірених даних аналітичного і синтетичного обліку на кінець року.
У форму N 1 введені рядки 322 та 629 "Розрахунки з Державним фондом сприяння зайнятості населення" (199).
Бюджетні установи, які в 1997 році провели одноразову дооцінку матеріальних цінностей, у зв'язку зі значним відхиленням їх балансової вартості від нині діючої ринкової, у "Довідці до балансу про рух бюджетних коштів" відображають суму дооцінки.
Бюджетні установи складають єдиний баланс виконання кошторису видатків (ф.N 1) по всіх бюджетних і позабюджетних коштах.
У звіті про виконання кошторису видатків установи (ф.N 2) наводяться суми річних асигнувань згідно із затвердженим кошторисом та з урахуванням внесених до них змін, що оформлені у відповідному порядку, касових та фактичних видатків. Звіт складається по розділах, главах і параграфах бюджетної класифікації в розрізі статей і видатків. Крім того, складається зведений звіт ф.N 2.
Звіт ф.N 2 установами та організаціями, що перейшли на оплату рахунків, складається на підставі наданих органами Державного казначейства даних про затверджений кошторис установи, виділені з початку року кошти та проведені касові видатки. Складений звіт у повному обсязі (з даними по фактичних видатках) візується в органі Державного казначейства, в якому відкрито реєстраційний рахунок установи.
Для складання зведених звітів ф. N 2 вищі установи приймають від підвідомчих установ та організацій, що перейшли на оплату рахунків через органи Держказначейства, тільки звіти, підписані керівництвом установи та представниками органів Державного казначейства.
Звіти про виконання плану по штатах і контингентах (ф. N 3) відображають показники по мережі, штатах і контингентах бюджетної установи.
Звіт про виконання кошторису по спеціальних коштах (ф. N 4) відображає доходи та видатки по спеціальних коштах бюджетних установ. Звіт складається та подається в розрізі видів спеціальних коштів.
У рядку 130 "Внесено в доход бюджету" відображають розрахунки з бюджетом по податках.
Звіт про рух основних засобів (ф. N 5) відображає вартість основних засобів бюджетних установ на початок і кінець року, їх рух протягом звітного року.
Звіт про рух матеріальних цінностей (ф. N 6) відображає вартість витрачених протягом року матеріальних цінностей та їх залишку на початок і кінець року.
У випадку проведення в 1997 році разової дооцінки матеріальних цінностей, балансова вартість яких мала значні відхилення від нині діючих ринкових цін, суми цієї дооцінки показуються на зворотній стороні звіту над рядком 160.
Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів та матеріальних цінностей в бюджетних установах (ф. N 15) відображає недостачі та крадіжки грошей і матеріальних цінностей в розрізі заходів, вжитих для їх усунення.
Довідка про залишки бюджетних коштів, підтверджена установою банку, подається станом на 1 січня 1998 року. Залишки бюджетних коштів на рахунках установ і організацій, які обслуговуються органами Державного казначейства, підтверджуються цими органами.
До зведених річних звітів додаються реєстри довідок про залишок бюджетних коштів підвідомчих установ.
До річного звіту установи та організації додається пояснювальна записка. У пояснювальній записці наводяться основні фактори, що вплинули на виконання єдиного кошторису доходів і видатків установи, виконання плану по мережі, штатах і контингентах, та дані про результати проведеної річної інвентаризації грошових і матеріальних цінностей, про зміни у фінансовому стані установи за звітний період, про стан дебіторської та кредиторської заборгованості, про реструктуризовану заборгованість.
Установи, підприємства, організації, які в 1997 році отримали кошти з державного бюджету по розділу 100 (статті 23, 31, 32) подають інформацію про використання цих коштів згідно з напрямками, передбаченими Законом України "Про Державний бюджет України на 1997 рік", по кожній галузі зокрема.
До пояснювальної записки додаються довідки, в яких наводяться дані про:
- заборгованість із заробітної плати та соціальних виплат (додаток N 1);
- кредиторську заборгованість (додаток N 2);
- надходження та використання сум за дорученнями (додаток N 3);
- надходження та використання інших позабюджетних коштів (додаток N 4);
- про витрати за спожиту електро-, теплоенергію та природний газ (додаток N 5);
- напрямки витрачання прибутку від позабюджетних коштів установ (додаток N 6).
Установами і організаціями річні бухгалтерські звіти складаються в гривнях, а міністерствами та іншими органами виконавчої влади - в тис.грн. з одним десятковим знаком.
Строки подання річних звітів установами та організаціями встановлюються органами, до сфери управління яких вони належать.
Строки подання зведених звітів міністерствами, іншими органами виконавчої влади до Головного управління Державного казначейства України встановлюються наказом Міністерства фінансів України.
Річні бухгалтерські звіти і пояснювальні записки до них підписуються їх керівниками і головними бухгалтерами. Без таких підписів звіти вважаються недійсними.
Зведені річні звіти міністерств, інших органів виконавчої влади подаються управлінню бухгалтерського обліку та звітності Головдержказначейства України керівниками бухгалтерської служби цих відомств після їх перевірки управлінням оперативно-касового планування видатків Державного бюджету Головного управління Державного казначейства України та перевірки ф. N 3 галузевими управліннями Міністерства фінансів України.
Вищенаведений порядок складання та подання річних звітів міністерства та інші органи виконавчої влади доводять до відома підвідомчих установ.
Перший заступник начальника О.І.Сідень
Додаток N 1
до листа N 07-04/321-4449
від 22.12.97 р.
__________________________________
Назва установи
Глава ____________________________
Довідка
про заборгованість заробітної плати
та інших соціальних виплат за 1997 рік
|----|---------------------------|----------------------------|-----------------------------|
|Роз-| |Заборгованість із заробітної|Заборгованість із заробітної |
|діл | |плати та інших соціальних |плати та інших соціальних ви-|
| | Найменування розділу |виплат станом на 01.01.97 |плат станом на 01.01.98 |
| | |------------|---------------|------------|----------------|
| | |основна сума| нарахування |основна сума| нарахування |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| | I. Пенсії та допомоги | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |Допомога безробітним | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |Пенсії військовослужбовців | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |начальницького складу | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |Пенсії військовослужбовців | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |рядового складу | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |Чорнобильські виплати | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| | II. Заробітна плата | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 200|Освіта | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 203|Охорона здоров'я | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 201|Культура | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 204|Фізкультура і спорт | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 206|Молодіжні заходи | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 202|Наука | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 90 |Соціальний захист | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |У тому числі: | | | | |
| |Ведення сімейних бюджетів | | | | |
| |Зарплата працівникам служб | | | | |
| |зайнятості | | | | |
| |Регіон. пункти тимчасового | | | | |
| |розміщення біженців | | | | |
| |Соціальний захист інвалідів| | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 214|Виконавча влада | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 210|Законодавча влада | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 211|Судова влада | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 212|Прокуратура | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 215|Місцеві державні податкові | | | | |
| |адміністрації | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| |Інші організації | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| | III. Грошове забезпечення| | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| | IV. Стипендії | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 200|Освіта | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 90|Соціальний захист (стипен- | | | | |
| |дії безробітним) | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
| 207|У кошти на утримання будин-| | | | |
| |ків-інтернатів та інших ус-| | | | |
| |танов | | | | |
|----|---------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
|Всього соціальних виплат: | | | | |
|--------------------------------|------------|---------------|------------|----------------|
Керівник _______________________________________________
(підпис, П.І.пБ)
Головний бухгалтер _____________________________________
(підпис, П.І.пБ)
Додаток N 2
до листа N 07-04/321-4449
від 22.12.97 р.
__________________________________
Назва установи
Глава ____________________________
Довідка
про кредиторську заборгованість по рахунку N 178
"Розрахунки з іншими кредиторами" за 1997 рік
|----|-----------------------|-----|--------------|--------------|
|Роз-| Найменування витрат |Код |Заборгованість|Заборгованість|
|діл | |рядка|на 01.01.97 |на 01.01.98 |
|----|-----------------------|-----|--------------|--------------|

................
Перейти до повного тексту