1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
04.07.2012 № 3304-04/24947-08
Головному територіальному управлінню
МНС України у Львівській області
79008, м. Львів, вул. Підвальна, 6
Копія: Державній казначейській службі України
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти автоцистерн пожежних з обладнанням (оголошення № 182312 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20.04.2012 № 48/4(650/4)), проведеної Головним територіальним управлінням МНС України у Львівській області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 06.06.2012 № 3304-04/21089-08).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 07.06.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу закупівлі установлено.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Інструкція), колонки 1, 3 - 7 річного плану є обов'язковими для заповнення.
Пунктами 6 і 9 Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами із зазначенням ПДВ), а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів.
При цьому всупереч пунктам 6 та 9 Інструкції, річний план закупівель на 2012 рік, затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 20.04.2012 (протокол засідання комітету з конкурсних торгів Замовника № 2-р), не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи/посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, та не зазначено ПДВ у очікуваній вартості предмета закупівлі.
Рішення про застосування процедури "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю автомобілів спеціальних та спеціалізованих (автоцистерни пожежні з обладнанням) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.04.2012 № 1 та № 2 відповідно.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 21.05.2012 № 3 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції конкурсних торгів
1 Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "КАМАЗ" (далі - ТОВ "ТД "КАМАЗ") 5712000,00 грн.
2 STOLARCZYK MIROSLAW Przedsiebiorstwo Uslugowo Handlowe (далі - STOLARCZYK MIROSLAW) 1013045 євро (по курсу НБУ станом на 21.05.2012 - 10,165987 за 1 євро - 10298602,30 грн.)
3 Товариство з обмеженою відповідальністю "Прилуцький завод протипожежного і спеціального машинобудування "Пожспецмаш" (далі - ТОВ "Пожспецмаш") 5100000,00 грн.
Протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 21.05.2012 № 4 оформлено рішення комітету з конкурсних торгів Замовника про відхилення пропозиції конкурсних торгів STOLARCZYK MIROSLAW як такої, що не відповідає умовам документації конкурсних торгів згідно пункту 3 частини першої статті 29 Закону.
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів від 21.05.2012 № 5 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "ТД "КАМАЗ" та ТОВ "Пожспецмаш", а переможцем конкурсних торгів відповідно до додатка 5 "Критерії та методика оцінки пропозиції з конкурсних торгів учасників" до документації конкурсних торгів за критерієм оцінки "Ціна" з максимальною кількістю 100 балів визначено ТОВ "Пожспецмаш".
Разом з тим ТОВ "Пожспецмаш", пропозицію якого акцептовано (повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів від 22.05.2012 № 58/4/1328), листом від 25.05.2012 № М12/228 повідомив Замовника про відмову від підписання договору про закупівлю.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону у разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.
Водночас протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 28.05.2012 № 6 оформлено рішення комітету з конкурсних торгів про визнання торгів такими, що не відбулися, на підставі абзацу другого частини другої статті 30 Закону (ціна пропозиції конкурсних торгів ТОВ "ТД "КАМАЗ" перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі).
Відповідно до пункту 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" додатка 2 "Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та відповідності іншим вимогам відповідно до статті 17 Закону" (далі - пункт 1 додатка 2) до документації конкурсних торгів учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен надати довідку у довільній формі про наявність в учасника або організації, яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування спеціалізованого обладнання, ліцензійного програмного забезпечення (у випадку необхідності), сервісного центру для виконання гарантійного та післягарантійного сервісного обслуговування згідно методики та стандартам виробника (зразок довідки додається).
У наведеній довідці учасник повинен зазначити, зокрема, адресу сервісного центру для виконання гарантійного та післягарантійного сервісного обслуговування та режим його роботи.

................
Перейти до повного тексту