1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рекомендації


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА
ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї
N 37-20-13/2846 від 07.04.2000
м.Київ
Рекомендації щодо здійснення безоплатної передачі недержавними сільськогосподарськими підприємствами об'єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність
Рекомендації розроблені на виконання Указу Президента України від 9 березня 2000 р. N 398 ( 398/2000) "Про деякі заходи щодо поліпшення умов господарювання недержавних сільськогосподарських підприємств".
Рекомендації розраховані для використання підприємствами, установами, організаціями, органами місцевого самоврядування, місцевими та центральними органами виконавчої влади при вирішенні комплексу питань щодо безоплатної передачі об'єктів соціальної сфери та житлово-комунального господарства, включаючи об'єкти незавершеного будівництва (далі - об'єкти соціальної інфраструктури), від недержавних сільськогосподарських підприємств (сільськогосподарські кооперативи, приватні (приватно-орендні) сільськогосподарські підприємства, селянські (фермерські) господарства, господарські товариства, а також інші сільськогосподарські підприємства, які засновані на приватній власності) у комунальну власність.
Передача у комунальну власність об'єктів соціальної інфраструктури, які не ввійшли до статутних фондів недержавних сільськогосподарських підприємств і перебувають у державній власності, здійснюється відповідно до Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності".
Основні положення Рекомендацій розроблені з урахуванням чинного законодавства та затверджених постановами Кабінету Міністрів України нормативних актів з цих питань.
1. Об'єкти передачі
1.1. Для передачі у комунальну власність підприємства можуть пропонувати об'єкти, що належать їм на праві колективної, спільної (часткової або сумісної) власності, а також об'єкти, які не ввійшли до статутних фондів недержавних сільськогосподарських підприємств і перебувають у державній власності:
а) об'єкти соціальної сфери, призначені для надання послуг:
- освіти (дитячі ясла та дитячі садки, середні загальноосвітні школи першого, другого та третього ступенів);
- охорони здоров'я (заклади діагностичних послуг, послуг з нагляду за хворими, виконання аналізів, надання невідкладної медичної допомоги, перебування в лікарнях, акушерська допомога та зберігання вагітності в стаціонарних установах тощо);
- соціальної допомоги (будинки-інтернати для людей похилого віку та дітей, спеціальних категорій громадян з обмеженими можливостями самообслуговування);
- культурно-освітніх (клуби та будинки культури, інші приміщення для демонстрації кіно- чи відеофільмів, бібліотеки, читальні зали, лекторії, музеї усіх видів та будинки-музеї);
- спорту (закриті та відкриті споруди з трибунами або огородженими місцями для глядачів чи без місць для глядачів, які придатні для проведення спортивних заходів, навчально-тренувальні центри та бази, спортивні табори, дитячі спортивні школи, центри підготовки скакових та бігових коней, інші об'єкти та споруди з надання послуг, пов'язаних зі спортом);
б) об'єкти житлово-комунального господарства:
- житловий фонд (будинки та гуртожитки). З житловим фондом передаються вбудовані і прибудовані приміщення, крім тих, які приватизовані відповідно до чинного законодавства;
- об'єкти та мережі трансформації, розподілення і подачі електроенергії, природного та зрідженого газу для комунально-побутових потреб населення та закладів соціальної сфери;
- об'єкти та мережі з виробництва, розподілення і подачі теплової енергії для обігріву житла, побутових потреб населення та на комунально-побутові потреби підприємств, установ і організацій;
- сільські дороги;
- об'єкти водопостачання для населення та комунально-побутових потреб підприємств, установ і організацій;
- об'єкти та системи вилучення, обробки, зберігання та транспортування рідких та твердих відходів життєдіяльності людей;
в) незавершене будівництво об'єктів соціальної інфраструктури.
1.2. Майно об'єктів соціальної інфраструктури передається у комунальну власність разом з належними мережами електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення, а також котельними і бойлерними. Крім того, передаються відповідні служби та засоби (експлуатаційні контори, ремонтно-будівельні дільниці, майстерні, транспортні засоби, прибиральна техніка та інше) в частині, що визначається комісією з питань передачі об'єктів, яка здійснює передачу.
2. Ініціатива щодо передачі об'єктів
2.1. Ініціатива щодо передачі майна об'єктів соціальної сфери та житлово-комунального господарства може виходити від:
а) недержавних сільськогосподарських підприємств щодо власного майна;
б) органів, уповноважених управляти державним майном, Національної академії наук, інших аналогічних самоврядних організацій, яким передано в користування державне майно, місцевих органів виконавчої влади, відповідних органів місцевого самоврядування, підприємств, а також господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації).
2.2. З пропозицією про передачу об'єктів у власність територіальних громад підприємство звертається офіційним листом до відповідного органу самоврядування: сільської, селищної, міської, районної у місті ради, а у спільну власність сіл, селищ, міст - районної або обласної ради, враховуючи територію проживання жителів, які користуються послугами цих об'єктів.
В залежності від форми власності на майно, що пропонується для безоплатної передачі, до пропозиції додаються належним чином оформлені виписки з протоколів вищих органів управління сільськогосподарських суб'єктів господарювання недержавної форми власності, а саме:
- загальних зборів членів або зборів уповноважених колективних сільськогосподарських підприємств, відкритих акціонерних товариств та інших господарських товариств недержавної форми власності;
- загальних зборів трудового колективу щодо об'єктів, споруджених за рахунок власних коштів колишніх державних підприємств, які знаходяться на балансі і включені до статутних фондів цих підприємств та об'єктів державної власності, які не ввійшли до статутних фондів підприємств, створених у процесі приватизації;
- звернення голови селянського (фермерського) господарства.
2.3. У пропозиціях подається коротка характеристика об'єктів та окремого майна: їх найменування, форма власності, потужність, місцезнаходження, балансова вартість, найменування органу, що здійснює управління державним майном.
2.4. Рішення щодо передачі у комунальну власність об'єктів соціальної інфраструктури державної власності, які не ввійшли до статутних фондів підприємств, створених у процесі приватизації, приймаються органами, уповноваженими управляти державним майном, самоврядними організаціями за згодою відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад, а у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст - за згодою районних або обласних рад.
3. Комісія з питань передачі об'єктів
3.1. Пропозиції підприємства щодо передачі об'єктів соціальної інфраструктури у власність територіальних громад розглядають сільські, селищні, міські, районні у містах ради, а у спільну власність сіл, селищ, міст - районні або обласні ради.
Про згоду на прийняття чи відмову у прийнятті об'єктів зазначені органи самоврядування повідомляють підприємство-заявника.
3.2. У разі згоди на прийняття об'єкта соціальної інфраструктури у комунальну власність виконавчий орган відповідної сільської, селищної, міської, районної у місті ради, у разі передачі об'єктів у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах чи відповідна районна, обласна рада або уповноважений нею орган, у разі передачі об'єктів у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст створюють комісію з питань передачі, призначають її голову і визначають порядок роботи комісії.
Для створення комісії орган, що дав згоду на прийняття об'єкта до комунальної власності, у триденний термін звертається до відповідних підприємств, установ та організацій про делегування своїх представників до складу комісії.
До складу комісії включаються представники: місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; підприємств, майно яких підлягає передачі; органів, уповноважених управляти державним майном, та державного органу приватизації при передачі державного майна; фінансового органу; місцевих комунальних підприємств; житлово-експлуатаційних організацій та інших заінтересованих підприємств, установ і організацій.
При потребі до складу комісії включаються представники установ та організацій, створених сільськогосподарськими підприємствами на пайових засадах: сільської комунальної служби, фізкультурно-спортивного товариства "Колос", корпорації "Сільгоспздравниця", організації по будівництву, ремонту та утриманню автомобільних шляхів у сільській місцевості тощо.
Відповідні підприємства, установи і організації у п'ятиденний термін з дня отримання звернення офіційним листом пропонують до складу комісії своїх представників. Якщо у зазначений термін вони не делегували своїх представників, орган, який створює комісію, затверджує її склад без них. При цьому участь представників від сторін, що приймають і передають об'єкти, обов'язкова.
3.3. Передача об'єктів здійснюється у місячний термін з дня створення комісії.
3.4. У разі недосягнення згоди між сторонами, що передають і приймають об'єкти, або з іншими сторонами, що погоджують передачу об'єктів, спільним рішенням цих сторін може створюватись тимчасова узгоджувальна робоча група для опрацювання взаємоприйнятних рішень та визначення, у разі потреби, додаткових умов запропонованої передачі. Якщо виконання зазначених додаткових умов передачі залежить від органу, не задіяного раніше у передачі, ініціатор передачі погоджує додаткові умови з цим органом.
3.5. Передача оформляється актом приймання-передачі. Акт складається у чотирьох примірниках, підписується головою і членами комісії та затверджується органом, який створив комісію.
Один примірник затвердженого акта приймання-передачі об'єктів державної власності направляється органу уповноваженого управляти державним майном або самоврядній організації.
До акта приймання-передачі об'єктів додаються:
- технічна документація (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж та інші), а також свідоцтва про право власності на об'єкти, зареєстровані в державних бюро технічної інвентаризації;
- виписка з матеріалів бухгалтерського обліку про вартість об'єкта передачі;
- акти передачі наявного службового житла;
- договори оренди нежилих приміщень;
- акти передачі договорів найму жилих приміщень;
- розрахунки потреби коштів на утримання та ремонт об'єктів.
У разі відсутності необхідної технічної документації вона відновлюється за рахунок сторони, яка здійснює передачу.
3.6. Право власності на об'єкт передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі.
3.7. Підприємства, які передали об'єкти соціальної інфраструктури та органи, у власність яких вони прийняті, у двотижневий термін з дня затвердження акта приймання-передачі повідомляють про таку передачу органи державної статистики та державної податкової служби, фінансові органи та реєструють право власності на об'єкти в державних бюро технічної інвентаризації.
3.8. Місцева державна адміністрація у триденний термін після затвердження акта приймання-передачі об'єкта подає до органів виконавчої влади вищого рівня дані про зміни складу об'єктів, що підлягають бюджетному фінансуванню.
4. Особливості передачі у комунальну власність об'єктів
незавершеного будівництва
4.1. Основні положення розділів цих рекомендацій щодо ініціативи передачі, складу об'єктів, організації роботи комісії використовуються також при передачі у комунальну власність об'єктів незавершеного будівництва.
4.2. В пропозиціях про передачу повідомляється технічний стан об'єктів, рівень їх будівельної готовності, показники розрахунків з підрядними будівельними організаціями та постачальниками виробів, матеріалів і обладнання.
4.3. До складу комісії з передачі об'єктів, крім представників підприємств, організацій та установ, зазначених у пункті 3.2 розділу 3 цих Рекомендацій, включаються новий замовник-інвестор, якого визначають місцеві органи виконавчої влади, представники підрядних та субпідрядних будівельних організацій, проектних інститутів та інших організацій - учасників будівництва об'єктів.
4.4. До акта передачі об'єктів незавершеного будівництва додається проектно-кошторисна документація, характеристика технічного стану об'єктів, вартість виконаних робіт, перелік непридатних для використання чи експлуатації виробів, конструкцій та матеріалів.
Крім того, додається документація, визначена пунктами 2.7 та 2.10 Державних будівельних норм (ДБНА.З.1-3-94) "Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів".
4.5. Вартість виконаних робіт та витрат коригується з урахуванням вартості непридатних для використання чи експлуатації матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування і приводиться у відповідність з цінами на момент передачі об'єктів за індексами зміни вартості будівництва, встановленими Держбудом України.
5. Використання об'єктів, прийнятих у комунальну власність
5.1. Органи місцевого самоврядування, у власність яких прийняті об'єкти соціальної інфраструктури, дотримуючись діючих нормативно-правових актів, приймають рішення щодо подальшого їх використання шляхом:
- закріплення за відповідними організаціями на праві повного господарського відання або оперативного управління;
- внесення до статутного фонду господарських товариств;
- приватизації;
- завершення будівництва.
При цьому враховується потреба збереження та використання за призначенням об'єктів для надання послуг дошкільного виховання, освіти, культури, охорони здоров'я, фізичної культури і відпочинку, соціальної допомоги та поліпшення умов проживання сільського населення.
Рішення про використання переданого у комунальну власність житла приймаються з урахуванням вимог законів України "Про приватизацію державного житлового фонду", "Про колективне сільськогосподарське підприємство".
5.2. Органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади сприяють створенню власниками житла об'єднань співвласників для управління, утримання та використання майна будинків і прибудинкових територій, що перебувають у загальному користуванні.
5.3. Виробники чи виконавці житлово-комунальних послуг укладають договори з населенням (об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, за їх згодою), якими встановлюються права, обов'язки та відповідальність сторін, що його уклали.
5.4. У рішенні про завершення будівництва об'єктів соціальної сфери визначається новий замовник-інвестор, умови фінансування, включаючи, при необхідності, погашення заборгованості попереднього замовника.
5.5. Передача права на завершення будівництва недобудованих житлових будинків та розподіл загальної площі здійснюється відповідно до затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2000 р. N 168 Положення про порядок передачі права на завершення припинених будівництвом об'єктів житла.
5.6. Службове житло, що передається у комунальну власність, рішенням місцевих органів самоврядування закріплюється як службове за відповідними організаціями, працівникам яких воно надане.
6. Фінансування видатків, пов'язаних з утриманням
об'єктів соціальної інфраструктури
6.1. Видатки, пов'язані з утриманням і капітальним ремонтом об'єктів соціальної інфраструктури, переданих у комунальну власність, протягом бюджетного року, в якому здійснено передачу, фінансуються з бюджетів Автономної Республіки Крим, областей і м.Севастополя за рахунок трансфертів, передбачених у державному бюджеті на зазначені цілі, та пайової участі недержавних сільськогосподарських підприємств, господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), тощо у розмірі 30 відсотків суми їх витрат на утримання об'єктів соціальної інфраструктури за відповідний період минулого року.
Порядок залучення і використання коштів підприємств, господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), що спрямовуються на утримання об'єктів соціальної інфраструктури, визначається в угодах, які укладаються між підприємствами, господарськими товариствами, створеними у процесі приватизації (корпоратизації), та відповідними органами місцевого самоврядування.
6.2. Кошти державного бюджету, залучені під час передачі об'єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність, передбачаються відповідним місцевим бюджетом у кварталі, в якому здійснено передачу цих об'єктів.
6.3. Місцеві органи виконавчої влади в інтересах територіальних громад для утримання, реконструкції та завершення будівництва об'єктів можуть об'єднувати на договірній основі бюджетні кошти з коштами підприємств, установ, організацій та населення.
6.4. Починаючи з бюджетного року, наступного за роком передачі об'єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність, видатки, пов'язані з утриманням об'єктів, фінансуються з бюджетів сіл, селищ, міст, районів у містах (у разі передачі об'єктів соціальної інфраструктури у власність їх територіальних громад) або з обласних чи районних бюджетів (у разі передачі об'єктів соціальної сфери у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст).
Потреба в коштах місцевих бюджетів, необхідних на утримання об'єктів соціальної інфраструктури, враховується під час щорічного формування показників місцевого бюджету певних регіонів.
6.5. Операції з безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної інфраструктури відповідно підпункту 3.2.9 статті 3 Закону України "Про податок на додану вартість" звільняються від оподаткування податком на додану вартість.
Додатки:
1. Форма акта приймання-передачі об'єктів соціальної сфери у комунальну власність (крім житла).
2. Форма акта приймання-передачі житлового фонду у комунальну власність.
3. Розрахунки витрат та утримання житлових будинків, що передаються від _______ у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) ______.
4. Передатний кошторис на _________ рік дитячих дошкільних закладів, що передаються від ________ у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) ____________.
5. Розрахунок фонду заробітної плати персоналу дитячих дошкільних закладів до передатного кошторису.
6. Передатний кошторис на ___ рік установ соціального захисту населення, що передаються у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) _______.
7. Розрахунок витрат на утримання клубів, палаців і будинків культури та інших закладів клубного типу, що передаються від ___________ у комунальну власність територіальних(ної) громад(и) ____________.
8. Форма акта приймання-передачі у комунальну власність незавершеного будівництва об'єктів соціальної сфери та житла і додатки до нього:
а) форма акта оцінки вартості об'єкта незавершеного будівництва;
б) форма акта приймання-передачі проектно-кошторисної та виконавчої документації на об'єкт незавершеного будівництва;
в) форма акта приймання-передачі технічної документації на устаткування та обладнання, що передаються разом з об'єктом незавершеного будівництва;
г) форма акта обстеження будівельного майданчика і технічного стану об'єкта незавершеного будівництва;
д) інвентаризаційний опис придбаних для об'єкта незавершеного будівництва матеріалів, виробів, конструкцій, завезених на будівельний майданчик і не використаних для будівництва;
є) інвентаризаційний опис придбаного для об'єкта незавершеного будівництва устаткування, не переданого до монтажу або такого, що не потребує монтажу.
Заступник міністра
аграрної політики України В.П.Яковенко
Заступник міністра фінансів України В.В.Регурецький
N 10-08/11-2764 від 07.04.2000
Заступник міністра економіки України І.А.Шумило
N 23-33/626 від 07.04.2000
Заступник голови Державного
комітету будівництва, архітектури
та житлової політики України М.В.Руль
N 5/15-153 від 10.04.2000
Заступник голови Фонду
державного майна України В.В.Васильєв
N 10-30-4155 від 12.04.2000
Затверджено:
Голова ________________ ради
____________________________
Акт приймання-передачі об'єктів соціальної сфери у комунальну власність (крім житла)
Комісія, створена відповідно до __________________________________
__________________________________________________________________
(назва документа, на підставі якого створена комісія)
у складі - _______________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
"___"_________ 2000 р. провела обстеження об'єкта передачі за
адресою: ________________________________________________________,
який належить ____________________________________________________
__________________________________________________________________
(найменування підприємства, установи чи організації, що передає,
форма власності об'єкта)
і передається ____________________________________________________
(найменування підприємства, установи чи організації, що приймає)
Комісія встановила:
1. До складу об'єкта передачі входять: ___________________________
__________________________________________________________________
(перелік облікових одиниць згідно з балансом)
2. Загальні відомості:
рік введення в експлуатацію _____________________________________
група капітальності _____________________________________
будівельний об'єм (загальний) ______________________________ куб.м
площа забудови (загальна) ______________________________ кв.м
площа земельної ділянки ______________________________ га
корисна площа приміщень в будівлях _________________________ кв.м
3. Інженерне обладнання об'єкта передачі:
водопроводи з довжиною мереж ______________________________ пог.м
каналізація з довжиною мереж ______________________________ пог.м
центральне опалення з довжиною мереж _______________________ пог.м
найбільше теплове навантаження:
на опалення ____________________________ Г/кал.
на гаряче водопостачання ____________________________ Г/кал.
на вентиляцію ____________________________ Г/кал.
електропостачання з довжиною мереж _________________________ пог.м
газопостачання з довжиною мереж _________________________ пог.м
стаціонарні електроплити _________________________ штук
телефонізація з довжиною мереж _________________________ пог.м
радіофікація з довжиною мереж _________________________ пог.м
4. Вартість основних фондів:
відновна вартість _______________________________________ тис.грн
залишкова вартість _______________________________________ тис.грн
5. Результати огляду та випробувань ______________________________
__________________________________________________________________
6. Пропозиції комісії ____________________________________________
__________________________________________________________________
7. Разом з об'єктами передається технічна документація: __________
__________________________________________________________________
8. До акта приймання-передачі додається: 1. ______________________
2. ______________________
3. ______________________
Голова комісії _______________________________
Члени комісії _______________________________
_______________________________
_______________________________
"___"____________ 2000 р.
Затверджено:
Голова ________________ ради
____________________________
Акт приймання-передачі житлового фонду у комунальну власність
Комісія, створена відповідно до __________________________________
__________________________________________________________________
(назва документа, на підставі якого створена комісія)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
у складі _________________________________________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
"___"_________ 2000 р. провела обстеження житлового будинку за
адресою __________________________________________________________
__________________________________________________________________
що належить ______________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва підприємства, установи чи організації, що передає,
житловий фонд, форма власності житла)
і встановила:
житловий будинок _________________________________________________
__________________________________________________________________
(перелік будівель, що обслуговують будинок)
має такі показники:
1. Загальні відомості
Рік введення в експлуатацію житлового будинку ____________________
Матеріали стін ___________________________________________________
Матеріали покрівлі __________________ площа ________________ кв.м
Група капітальності ______________________________________________
Кількість поверхів _______________________________________________
Об'єм будівлі ______________________________________________ куб.м
Кількість сходових кліток __________________________________ шт.
Їх прибиральна площа ________________________________________ кв.м
2. Відомості про площі житлового будинку (частини житлового будинку)
Площа забудови ______________________________________________ кв.м
Загальна площа будинку (частини) ___________________________ кв.м
Житлова площа квартир ______________________________________ кв.м
Загальна площа квартир ______________________________________ кв.м
Кількість квартир у будинку (частині будинку) ____________ одиниць
у тому числі:
однокімнатних _____________ загальною площею ________________ кв.м
двокімнатних _____________ загальною площею ________________ кв.м
трикімнатних _____________ загальною площею ________________ кв.м
чотирикімнатних ___________ загальною площею ________________ кв.м
Кількість житлових кімнат у квартирах ____________________________
Кількість мешканців у квартирах __________________________________
3. Обладнання житлового будинку
Водопроводом ________________________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
Каналізацією ________________________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
Центральним опаленням _______________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
у тому числі:
від власної котельні ________________________ кв.м
загальної площі з довжиною мереж ____________ пог.м
від групової котельні _______________________ кв.м
загальної площі з довжиною мереж ____________ пог.м
від ТЕЦ _____________________________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
Найбільше теплове навантаження:
на опалення __________________________________ Г/кал
на гаряче водопостачання _____________________ Г/кал
на вентиляцію ________________________________ Г/кал
Опалення від поквартирних котлів, печей та інше ____________ кв.м
загальної площі
Гаряче водопостачання _______________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
у тому числі:
від колонок _________________________________ кв.м загальної площі
від місцевої котельні _______________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
від ТЕЦ _____________________________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
Ванни (душі) ________________________________ кв.м загальної площі
Електроосвітлення ___________________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
Газопостачання ______________________________ кв.м загальної площі
з довжиною мереж ____________________________ пог.м
Стаціонарні електроплити ____________________ одиниць
_____________________________________________ кв.м загальної площі
Ліфти _______________________________________ одиниць
4. Відомості про допоміжні приміщення будинку
Площа допоміжних приміщень будинку __________________________ кв.м
у тому числі:
підвалів __________________ кв.м
напівпідвалів __________________ кв.м
мансард __________________ кв.м
горищ __________________ кв.м
5. Вартість основних фондів
Відновна вартість будинку _______________________________ млн.грн.
Фізичний знос будинку ___________________________________ %
Залишкова вартість будинку ______________________________ млн.грн.
6. Впорядкованість прибудинкової території
Кількість дерев та чагарників ____________________________ одиниць
Площа газонів та квітників _______________________________ кв.м
Площа асфальтових покрить _______________________________ кв.м
Приведена площа, що прибирається _________________________ кв.м
Інші відомості про домоволодіння
7. Наслідки огляду та випробувань елементів будинку
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
8. Підприємство, установа чи організація, що фінансує ремонт
або реконструкцію будинку, джерела фінансування
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Підприємство, установа чи організація, в повному господарському віданні або в оперативному управлінні якої перебував будинок, ПЕРЕДАЛА, а виконком ради ПРИЙНЯВ таку документацію:
технічний паспорт на будинок
плани поверхів
схеми надвірних прибудинкових мереж та внутрішніх технічних
засобів
домові книги
іншу документацію ________________________________________________
(перелік документів)
матеріали, устаткування, пристрої та інше ________________________
__________________________________________________________________
(перелік)
на суму _________________________________________________ млн.грн.
Відображене в акті прийнято
Голова комісії _________________________
Члени комісії _________________________
_________________________
_________________________
"___"__________ 2000 р.
Погоджено
Голова ________________ ради
____________________________
Розрахунок
витрат на утримання житлових будинків, що передаються
від __________________________ у комунальну власність
(найменування підприємства)
територіальних(ої) громад(и) _________________________
(міста, селища, села)
Загальна площа житлового фонду _________________ кв.м
------------------------------------------------------------------
| Показники | 1999 | 2000 | 2001 |
| |(факт)|(прогноз)|(план)|
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Доходи | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|1. Квартирна плата, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|2. Оренда приміщень, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|3. Інші, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Разом| | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Витрати | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|1. Адміністративно-управлінські видатки,| | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|2. Утримання обслуговуючого персоналу, | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|З. Утримання будинків і території, | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|4. Поточний ремонт, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|5. Амортизація, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|6. Капітальний ремонт будівель, споруд і| | | |
| обладнання (крім житлового фонду), | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|7. Експлуатація і утримання ліфтів, | | | |
| тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|8. Інші прямі витрати, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| Разом| | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Витрати на 1 кв.м загальної площі, грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Тариф на квартирну плату за 1 кв.м | | | |
|загальної площі грн./кв.м | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
| | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Перевищення витрат над доходами | | | |
|(збитки), тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Витрати на капітальний ремонт житлового | | | |
|фонду, тис.грн. | | | |
|----------------------------------------+------+---------+------|
|Капремонт на 1 кв.м загальної площі, | | | |
|грн./кв.м | | | |
------------------------------------------------------------------
Довідково:
заборгованість населення по квартирній платі ____________ тис.грн.
або _______ % нарахованої суми
Керівник _____________ (_________)
Головний бухгалтер _____________ (_________)
Погоджено
Голова ________________ ради
____________________________
Передатний кошторис на _______ рік
дитячих дошкільних закладів, що передаються
від ___________________________ у комунальну власність
(найменування підприємства)
територіальних(ної) громад(и) _________________________
(міста, селища, села)
070000 "Освіта"
070101 "Дошкільні заклади освіти"
---------------------------------------------------------------------
| |1999 рік - звіт| 2000 рік - | 2001 рік - |
| | | прогноз | план |
|---------------------+---------------+--------------+--------------|
| Показники |Сітьові|Фактич-|Сітьові|Витра-|Сітьові|Витра-|
| |показ- |ні вит-|показ- |ти, |показ- |ти, |
| |ники, |рати, |ники, |тис. |ники, |тис. |

................
Перейти до повного тексту