- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про склад Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
У зв'язку з кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити склад Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі - Комісія) згідно з додатком 1.
2. Керівникам державних департаментів, структурних підрозділів міністерства, на які покладена координація роботи (діяльності) державних підприємств, установ і організацій відповідно до наказу Мінагрополітики України від 05.06.2001
N 150 "Про делегування повноважень щодо управління майном державних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінагрополітики України", подавати інформацію про забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати по державних підприємствах, з керівниками яких укладено контракти, для розгляду на засіданні Комісії згідно з додатками 2, 3.
3. Вважати такими, що втратили чинність, накази Мінагрополітики України від 06.04.2005
N 127, від 25.07.2005
N 338 "Про склад Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Демчака І.М.
Додаток 1
до наказу Мінагрополітики
України
14.12.2005 N 703
СКЛАД
Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
Демчак Іван Микитович |
- перший заступник Міністра, голова Комісії |
Павлюк Наталія Андріївна |
- заступник Міністра, заступник голови Комісії |
Мельник Сергій Іванович |
- заступник Міністра, заступник голови Комісії |
Пабат Віктор Олексійович |
- заступник Міністра, заступник голови Комісії |
Пархоменко Ольга Василівна |
- головний економіст Управління реформування управління АПК та соціально-трудових відносин, секретар Комісії |
Макарчук Лариса Валентинівна |
- головний економіст відділу моніторингу податків, податкових платежів і зборів Управління податкової політики, регулювання взаємовідносин з бюджетом та інших обов'язкових платежів Департаменту фінансово-кредитної та податкової політики, секретар Комісії |
Члени Комісії:
Зуб Григорій Іванович |
- начальник Департаменту фінансово-кредитної та податкової політики |
Бойко начальник Микола Федорович |
- Департаменту аграрної освіти та науки |
Розгон Анатолій Васильович |
- директор Департаменту економічної стратегії та розвитку аграрного ринку |
Коробко Ірина Василівна |
- заступник директора Департаменту правової та законопроектної роботи - начальник відділу правового забезпечення |
Чорноус Віталій Сергійович |
- заступник директора Департаменту з управління державною власністю, бухгалтерського обліку та ревізійної роботи |
Савицька Олена Петрівна |
- начальник Управління реформування управління АПК та соціально-трудових відносин |
Поліщук Олена Григорівна |
- начальник відділу управління державним майном Департаменту з управління державною власністю, бухгалтерського обліку та ревізійної роботи |
Гендлер Геннадій Геннадійович |
- начальник Управління надходжень до бюджету в галузях економіки Державної податкової адміністрації України (за згодою) |
Литвиненко Василь Васильович |
- начальник Управління надходження доходів Пенсійного фонду України (за згодою) |
Чепур Володимир Кузьмович |
- голова ЦК профспілки працівників агропромислового комплексу України (за згодою) |
Додаток 2
до наказу Мінагрополітики
України
14.12.2005 N 703
Повна назва підприємства ____________________________________
(місцезнаходження)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові керівника)
З якого часу працює керівником ______________________________
Коли і на який термін укладено контракт _____________________
ОСНОВНІ ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ
N з/п |
Показники |
2003 р. |
2004 р. |
Станом на 01.12.2005 |
1. |
Виробництво валової продукції у порівняльних цінах 2000 р., тис. грн. |
|
|
|
2. |
Обсяг реалізованої продукції, тис. грн. |
|
|
|
|
(без ПДВ і акцизу) |
|
|
|
|
в т.ч. по бартеру |
|
|
|
3. |
Чистий прибуток (збиток), тис. грн. |
|
|
|
4. |
Рівень рентабельності, % |
|
|
|
5. |
Вартість основних фондів, тис. грн. |
|
|
|
6. |
Середньооблікова чисельність працівників, чол. |
|
|
|
7. |
Середньомісячна зарплата, грн. |
|
|
|
8. |
Дебіторська заборгованість, тис. грн. |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
9. |
Кредиторська заборгованість, тис. грн. |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
10. |
Розрахунки по заробітній платі, грн.: |
|
|
|
|
- нараховано |
|
|
|
|
- виплачено, всього |
|
|
|
|
в т.ч. натурою |
|
|
|
|
- заборгованість, всього |
|
|
|
|
- заборгованість на 1 працюючого, місяців |
|
|
|
11. |
Розрахунки з бюджетом, тис. грн. |
|
|
|
|
- належало внести |
|
|
|
|
- фактично внесено |
|
|
|
|
- заборгованість |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
12. |
Розрахунки з Пенсійним фондом, тис. грн. |
|
|
|
|
- належало внести |
|
|
|
|
- фактично внесено |
|
|
|
|
- заборгованість |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
13. |
Розмір мінімальної тарифної ставки робітника першого розряду згідно з колективним договором, грн. |
|
|
|
................Перейти до повного тексту