- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
Офіційний переклад
№ 2023/10/19-02
19.10.2023
Його Високоповажності
Сергію Марченку
Міністру фінансів
Міністерство фінансів України
Вул. Грушевського, буд.12/2
Київ 01008
Україна
Стосовно Угоди про позику № 8404-UA
(Проект "Модернізація системи соціальної підтримки населення України")
Сьомі Зміни до Угоди про позику
|
Дата вчинення: |
20.10.2023 |
|
Дата набрання чинності для України: |
20.10.2023 |
Ваша Високоповажносте,
Ми посилаємось на (a) Угоду про позику (далі - Угода про Позику) між Україною (Позичальником) та Міжнародним банком реконструкції та розвитку (Банком) від 9 липня 2014 року (з подальшими змінами) щодо вищезгаданого проекту "Модернізація системи соціальної підтримки населення України" (далі, Проект) і (b) на ваш лист № 19040-14/13-7/21961 від 11 серпня 2023 р. із запитом до Банку на внесення змін до Угоди про Позику.
Мені приємно поінформувати Вас про те, що Банк дає свою згоду на внесення таких змін до Угоди про позику:
1) До Додаткової статті 2 до Угоди про Позику додати новий розділ I.A.3 у вказаній далі редакції:
3. (a) Для сприяння виконанню Частин 2 і 3 Проекту, Позичальник, через Мінсоцполітики, укладає і згодом підтримує впродовж усього терміну впровадження Проекту угоду з Центральною закупівельною агенцією (ЦЗА) на умовах, затверджених Банком, (Угода з ЦЗА), відповідно до якої Мінсоцполітики має залучати ЦЗА до здійснення заходів із закупівлі товарів і робіт в рамках Частин 2 і 3 Проекту відповідно до положень цієї Угоди, ОПП, Правил Закупівель та Керівництва із протидії корупції через електронну систему закупівель Позичальника.
(b) Позичальник, через Мінсоцполітики, реалізує свої права за Угодою з ЦЗА у такий спосіб, щоб захищати інтереси Позичальника та Банку та досягти цілей Проекту.
(c) Якщо Банк не погодиться на інше, Позичальник не може передати, змінити Угоду з ЦЗА, відмовитися від неї чи припинити дію Угоди з ЦЗА або будь-якого з її положень.
2) Розділ III.A Додаткової статті 2 Угоди про Позику змінити й викласти повністю в такій редакції:
"A. Загальні положення
1. Товари, роботи та неконсультаційні послуги. Усі необхідні для Проекту товари, роботи та неконсультаційні послуги, які підлягають фінансуванню за рахунок коштів Позики, закуповуються згідно з вимогами, викладеними або згаданими в розділах V та VI "Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП" від листопада 2020 р. та згідно з положеннями цього Розділу.
2. Послуги консультантів. Усі необхідні для Проекту послуги консультантів, які підлягають фінансуванню за рахунок коштів Позики, закуповуються згідно з вимогами, викладеними або згаданими в розділі VII "Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП" від листопада 2020 р. та згідно з положеннями цього Розділу.
3. Визначення. Написані з великої літери терміни, які вживаються в цьому розділі на позначення конкретних методів закупівель або методів перевірки Банком окремих договорів, є найменуваннями відповідних методів, описаних у розділах IV, V, VI, та VII "Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП" від листопада 2020 р., залежно від обставин.
3) Таблицю в розділі IV.A.2 Додаткової статті 2 до Угоди про Позику викласти у вказаній далі редакції:
Категорія |
Сума виділених коштів Позики (в доларах США) |
Відсоток Витрат, які підлягають фінансуванню (з урахуванням Податків) |
(1) Платежі за ППВ в рамках частини 1 Проекту |
228 000 000 |
100% суми в розмірі, що не перевищує ліміту зняття коштів, зазначеного в таблиці, наведеній у підпункті (a) пункту 2 частини B цього розділу |
(2) Товари, роботи, неконсультаційні послуги, послуги консультантів, Операційні витрати та Навчання в рамках частин 2 та 3 Проекту |
71 250 000 |
100% |
(3) Комісія за надання позики |
750 000 |
Сума, що підлягає сплаті на підставі розділу 2.03 цієї Угоди згідно з пунктом (b) розділу 2.07 Загальних умов |
(4) Премія за встановлення Відсоткового кепа або Відсоткового колара |
0 |
Сума, що сплачується згідно з пунктом (c) розділу 2.07 цієї Угоди |
ЗАГАЛЬНА СУМА |
300 000 000 |
|
4) Таблицю в пункті.B.2 (a) розділу IV до Угоди про Позику змінити й викласти повністю як зазначено в Додатку 1 до цього Листа про внесення змін.
5) Додаток до Додаткової Статті 2 до Угоди про Позику змінити й викласти повністю як зазначено в Додатку 2 до цього Листа про внесення змін.
6) Визначення, подані в Додатку до Угоди про Позику, змінити й викласти як зазначено в Додатку 3 до цього Листа про внесення змін
За винятком змін, спеціально зазначених у цьому Листі про внесення змін, всі інші положення Угоди про позику зберігають повну юридичну силу і діють у повному обсязі.
Будь ласка, підтвердіть свою згоду від імені Позичальника із зазначеними вище змінами, підписавши цей лист та поставивши дату підтвердження нижче у двох оригінальних примірниках, і поверніть нам один належним чином підписаний вашою стороною примірник. Після одержання Банком зазначеного примірника Листа про внесення змін до Угоди про позику, належним чином підписаного уповноваженим представником Позичальника, згадані вище зміни набувають чинності з дати підписання Вашою стороною згаданого примірника Листа про внесення змін до Угоди про позику.
МІЖНАРОДНИЙ БАНК РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ З повагою Аруп Банерджі Директор представництва Світового банку у справах Білорусі, Молдови та України, регіон Східної Європи та Центральної Азії ПІДТВЕРДЖЕНО ТА СХВАЛЕНО: УКРАЇНА Ким: (підпис) Прізвище: Ольга Зикова Посада: заступник Міністра фінансів України Дата: 20.10.2023 |
|
Додаток 1
Індикатори, пов ’язані з виплатами (ІПВ) |
Ліміт зняття коштів (у доларах США) |
1. Кількість сімей, які щомісячно одержують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, дорівнює 200 000 і залишається на цьому рівні щонайменше 3 місяці поспіль |
20 000 000 |
2. Кількість сімей, які щомісячно одержують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, дорівнює 250 000 і залишається на цьому рівні щонайменше 3 місяці поспіль |
20 000 000 |
3. Кількість сімей, які щомісячно одержують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, дорівнює 300 000 і залишається на цьому рівні щонайменше 3 місяці поспіль |
20 000 000 |
4. Удосконалено механізми надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, у тому числі спрощено процедури звернення, внаслідок чого поліпшується адресність надання допомоги бідним верствам населення |
10 000 000 |
5. Розроблено для проведення пілотування механізми надання послуг із залучення до зайнятості непрацюючих працездатних одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям і розпочато їх пілотне впровадження у 3 областях |
10 000 000 |
6. Пілотне надання послуг із залучення до зайнятості працездатних одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у 3 областях завершене |
10 000 000 |
7. Впроваджено по всій країні надання послуг із залучення до зайнятості непрацюючих працездатних одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
15 000 000 |
8. Створено при Міністерстві соціальної політики України систему соціального інспектування |
20 000 000 |
9. Завершено перевірку 80% особових справ одержувачів ДСД |
10 000 000 |
10. Здійснено перевірку правильності надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на основі аналізу виявлених розбіжностей під час обміну відомостями із зовнішніми базами даних, та надано пропозиції щодо усунення порушень та помилок |
10 000 000 |
11. Проведено дві тематичні перевірки: перевірку ДСД та однієї програми соціальної допомоги з підвищеним рівнем ризику з застосуванням адекватної системи визначення профілю ризику |
10 000 000 |
12. Впроваджено по всій країні Єдину інформаційну систему соціальної сфери, яка включає 7 видів соціальної допомоги, житлові субсидії та Реєстр надавачів соціальних послуг |
18 000 000 |
13. Наявність правової бази для проведення реформування інтернатних закладів та розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
5 000 000 |
14. Позичальник прийняв законодавчі акти про продовження строку виплати соціальної допомоги, яка була призначена раніше, включаючи державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, на період введення воєнного стану та одного місяця без звернення |
30 000 000 |
15. Єдину інформаційну систему соціальної сфери, яка включає 12 видів допомоги, впроваджено по всій країні |
20 000 000 |
Додаток 2
Обов’язкові положення для здійснення закупівель за договорами, що фінансуються банком, укладеними за результатами Національних конкурсних торгів
Національні конкурсні торги ("НКТ") мають проводитися в порядку, передбаченому для процедури відкритих торгів Законом України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII із врахуванням усіх нормативно-правових актів, що його доповнюють; при цьому до такої процедури застосовуються положення розділу V та пунктів 5.3 й 5.4 "Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП" від листопада 2020 р. (далі - Правила закупівель) із такими додатковими положеннями:
(i) Має використовуватися Документація конкурсних торгів, прийнятна для Банку.
(ii) Можливість участі учасників торгів у процесі закупівель та укладення з ними договору, що фінансується Банком, має відповідати положенням розділу III Правил закупівель; з огляду на це, жоден учасник або потенційний учасник не повинен визнаватися таким, з яким не може бути укладений договір, що фінансується Банком, з причин інших, ніж викладені в розділі III Правил закупівель.
(iii) Після публічного відкриття поданих пропозицій конкурсних торгів інформація з питань перевірки, з’ясування та оцінки пропозицій і рекомендації щодо укладення договорів не повинна розголошуватися учасникам торгів або іншим особам, офіційно не залученим до цього процесу, аж до оприлюднення повідомлення про укладення договору.
(iv) У документації конкурсних торгів мають бути чітко визначені кваліфікаційні критерії. Кваліфікація має здійснюватися за принципом заліку ("здав або не здав"), без використання бальної системи оцінки. Така оцінка має стосуватися лише спроможності учасника торгів чи потенційного учасника торгів результативно виконати договір та ресурсів такого учасника з урахуванням об’єктивних і придатних для вимірювання чинників, у тому числі: (i) доречного загального та конкретного досвіду діяльності, успішного досвіду роботи в минулому та успішної реалізації аналогічних договорів за певний період; (ii) фінансового стану та, якщо це є доречним, (iii) продуктивності будівельних та/або виробничих потужностей. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази (включаючи володіння виробничими потужностями та/або наявність сервісних центрів на території України) не повинні враховуватись у складі кваліфікаційних вимог.
................Перейти до повного тексту