- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ НАУКИ, ІННОВАЦІЙ ТА
ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку взаємодії структурних підрозділів Держінформнауки при організації та супроводженні проектів НПІ
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства з питань науки,
інновацій та інформатизації
№ 207 від 08.11.2013 )
З метою уніфікації робіт з підготовки укладання договорів на виконання проектів Національної програми інформатизації, державним замовником яких є Держінформнауки,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок взаємодії структурних підрозділів Держінформнауки при організації та супроводженні проектів Національної програми інформатизації за примірними договорами на створення (передачу) науково-технічної продукції (додаток 1).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації
№ 207 від 08.11.2013 )
2. Затвердити рекомендовані граничні обсяги розподілу витрат за статтями видатків кожного з етапів виконання робіт (додаток 2).
3. Визнати такими, що втратили чинність, накази Держінформнауки від 21.07.2011
№ 75 та 09.02.2012
№ 28 , про що в них сектору документального забезпечення та контролю (Пріхно А.В.) зробити відповідні відмітки.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держінформнауки
29.07.2013 № 157
ПОРЯДОК
взаємодії структурних підрозділів Держінформнауки при організації та супроводженні проектів Національної програми інформатизації за примірними договорами на створення (передачу) науково-технічної продукції
( У тексті Порядку і додатках до нього слова "договорами", "договору" у всіх відмінках та числах замінено словами "примірними договорами", "примірного договору" у відповідних відмінках та числах згідно з Наказом Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації
№ 207 від 08.11.2013 )
Цим Порядком визначаються загальні засади взаємодії структурних підрозділів Держінформнауки при організації та супроводженні проектів Національної програми інформатизації (далі - НПІ) за примірними договорами на створення (передачу) науково-технічної продукції (далі - продукція) державним замовником яких є Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації (далі - Держінформнауки), а також регламентується укладання примірних договорів на створення (передачу) продукції, фінансування та супроводження виконання робіт, звітність та впровадження (використання) продукції.
Загальні положення
1) Порядок розроблено на основі
Податкового кодексу України ,
статті 48 Бюджетного кодексу України , Законів України
"Про Національну програму інформатизації" ,
"Про науково-технічну діяльність" ,
Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.08.98 № 1352,
Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 № 1048,
Переліку обов'язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації систем і засобів автоматизованої обробки та передачі даних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.98 № 121,
Положення про Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України , затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 № 437.
2) Порядок спрямований на реалізацію функцій Держінформнауки як Генерального державного замовника НПІ, а також як державного замовника проектів НПІ, відповідно до функцій, визначених Законом України "Про Національну програму інформатизації".
3) Суб'єктами Порядку є:
департамент інформатизації та розвитку інформаційного суспільства (далі - Департамент);
структурні підрозділи Департаменту - замовники проектів НПІ (далі - Замовники робіт);
управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності Держінформнауки;
4) Об'єктами Порядку є:
продукція та послуги, що передбачаються примірними договорами на виконання проектів НПІ.
5) Вимоги цього Порядку є обов'язковим для виконання усіма вказаними суб'єктами.
1. Порядок укладання примірних договорів
1.1. Структурні підрозділи Департаменту є відповідальними за організацію та супроводження виконання робіт згідно з річним планом закупівель на рік комітету з конкурсних торгів у сфері інформатизації за бюджетною програмою "Національна програма інформатизації, створення електронної інформаційної системи "Електронний Уряд", створення автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності" (
КПКВК 2209030 ).
1.2. Підставами для укладання примірних договорів на створення (передачу) продукції є:
тематичний план науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт Держінформнауки за бюджетною програмою (КПКВ 2209030) "Національна програма інформатизації, створення електронної інформаційної системи "Електронний Уряд", створення автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності" на рік;
річний план закупівель на рік комітету з конкурсних торгів у сфері інформатизації із визначенням по кожній роботі підрозділу або особи Департаменту - орієнтовних замовників проектів НПІ (далі - Замовники робіт), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів;
відповідне рішення комітету з конкурсних торгів у сфері інформатизації, що приймається на підставі документації конкурсних торгів, підготовленої та поданої Замовником робіт, з урахуванням видатків Державного бюджету України, доведених Мінфіном, та інших джерел фінансування відповідно до чинного законодавства.
1.3. Замовник погоджує придбання спецустаткування при виконанні завдань (проектів) НПІ.
1.4. Замовник погоджує залучення співвиконавців при виконанні завдань (проектів) НПІ.
1.5. Організація робіт з підготовки проектів Примірних договорів здійснюється Замовниками робіт відповідно форм, наведених у додатках до цього Порядку.
1.6. Обов'язки структурних підрозділів Держінформнауки при укладанні Примірних договорів.
1.6.1. Замовник робіт:
несе відповідальність за відповідність робіт технічним вимогам, якість та терміни їх виконання, організацію приймання робіт та їх впровадження, візує та підписує проект Примірного договору в установленому порядку як відповідальний підрозділ;
надає проект Примірного договору для опрацювання в межах компетенції та візування до Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності, юридичного сектору;
організовує підписання проекту примірного договору Головою Держінформнауки;
забезпечує передачу одного примірника Примірного договору до Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності, другого примірника - до Виконавця робіт.
1.6.2. Департамент:
забезпечує опрацювання проекту Примірного договору на предмет відповідності вимогам цього Порядку та відповідності запланованим результатам роботи;
забезпечує організацію проведення первинної експертизи проекту Примірного договору, за результатами якої здійснює візування проекту Примірного договору.
1.6.3. Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності:
забезпечує опрацювання проекту Примірного договору в частині відповідності взяття бюджетних фінансових зобов'язань Держінформнауки та планової калькуляції кошторисної вартості робіт вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.96
№ 830 "Про затвердження Типового положення з планування, обліку і калькулювання собівартості науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт";
забезпечує реєстрацію та зберігання Примірних договорів.
2. Фінансування проектів НПІ, державним замовником яких є Держінформнауки
2.1. Фінансування робіт здійснюється на умовах, що визначені в Примірному договорі, з урахуванням вимог законодавства та відповідних нормативно-правових актів.
2.2. Департамент на виконання вимог частини першої
статті 48 Бюджетного кодексу України за результатами науково-технічної експертизи, організованої відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002
№ 1048 , готує листи-погодження Примірних договорів до Державної казначейської служби, які після підписання керівництвом Держінформнауки передає до Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності.
2.3. Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності здійснює оплату робіт та їх етапів, згідно з умовами Примірного договору, резолюцією Голови Держінформнауки до пропозицій Замовника робіт та листа-погодження Примірного договору.
2.4. Кошти, виділені з Державного бюджету України на виконання проектів НПІ, є цільовими і не можуть бути використані з будь-якою іншою метою.
3. Супроводження виконання робіт за примірним договором
3.1. Замовник робіт здійснює науково-технічне та організаційно-тематичне супроводження виконання робіт за Примірним договором на всіх етапах його виконання, а саме: організує приймання кожного етапу роботи, передбаченого календарним планом виконання робіт за Примірним договором, та роботи в цілому;
готує висновки щодо впровадження результатів роботи та доцільності її продовження.
3.2. Замовник робіт несе відповідальність за одержання кінцевих результатів і вживає дієвих заходів для забезпечення їх практичного застосування та впровадження.
4. Здавання-приймання результатів робіт та їх впровадження
4.1. Приймання та оцінювання створеної за Примірним договором продукції проводиться Держінформнауки відповідно до умов Примірного договору.
4.2. Організація приймання виконаних завдань (робіт) з інформатизації здійснюється Замовником робіт.
4.3. Замовник робіт готує проект розпорядження Держінформнауки про створення Приймальної комісії з розгляду результатів виконаних робіт за Примірними договорами. До складу Приймальної комісії входять:
Голова приймальної комісії - керівник Департаменту;
керівник Замовника робіт;
керівник юридичного сектору;
представник Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності;
представники інших структурних підрозділів Держінформнауки, де передбачається впровадження результатів роботи за Примірним договором.
4.4. Приймальна комісія заслуховує доповідь Виконавця, Замовника робіт, розглядає надані звітні документи та результати виконаних робіт.
4.5. Замовник робіт готує проект протоколу засідання Приймальної комісії, в якому обов'язково зазначається відповідність результатів виконаних робіт вимогам Технічного завдання, відповідність планової кошторисної вартості фактичним витратам (за висновками Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності), викладаються пропозиції щодо затвердження акта здавання-приймання продукції, акта впровадження науково-технічної продукції, акта прийняття-передачі спецустаткування та нематеріальних активів (за наявністю) тощо.
Замовник організує підписання проекту протоколу засідання Приймальної комісії всіма членами Приймальної комісії та його затвердження Головою Приймальної комісії. Матеріали роботи Приймальної комісії зберігаються у Замовника робіт.
4.6. Рішення Приймальної комісії є підставою для затвердження акта здачі-приймання продукції, впровадження науково-технічної продукції, акта прийняття-передачі спецустаткування та нематеріальних активів (за наявністю). Замовник робіт після затвердження цих актів надає по два примірника до Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності (для зберігання), по одному до Виконавця робіт та один залишає у себе.
4.7. Спецустаткування та нематеріальні активи, придбані в рамках виконання Примірного договору, передаються до Замовника за актом прийняття-передачі, до якого додаються копії первинних документів по його придбанню, технічна документація, документи про гарантійні обов'язки та інші документи.
Замовник робіт визначає відповідального від структурного підрозділу за зберігання спецустаткування та нематеріальних активів.
Управління планово-фінансової роботи, бухгалтерського обліку та звітності здійснює зарахування спецустаткування та нематеріальних активів на баланс Держінформнауки та ведення їх обліку відповідно до законодавчих та нормативно-правових документів з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
5. Звітність за Примірними договорами
5.1. Перелік звітних документів, що подаються Замовнику по завершенні робіт, визначається умовами Примірного договору.
5.2. Звітні документи, передбачені Примірним договором, подаються до Держінформнауки із супроводжувальним листом у 2-х примірниках.
Науковий звіт і науково-технічна документація подаються у друкованому вигляді та на магнітному носії. Усі документи оформлюються державною мовою, та мають бути подані Замовнику в паперовому та електронному у форматі *.rtf. Один примірник наукового звіту після затвердження Замовником, передається Виконавцю, другий - зберігається у Замовника робіт.
Заступник директора департаменту інформатизації та розвитку інформаційного суспільства |
О. Гладков |
Додаток 1
до Порядку взаємодії
структурних підрозділів
Держінформнауки при організації
та супроводженні проектів НПІ
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР № ___
про закупівлю за державні кошти послуг з виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи
м. Київ "___" ____________ 20__ р.
Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України
в особі ____________________________________________________________________,
який діє на підставі Положення про Державне агентство з питань науки,
інновацій та інформатизації України, затвердженого Указом Президента України
від 08.04.2011 року
№ 437 (далі - Замовник), з однієї сторони, та
_____________________________________________________________________________
(найменування організації, установи, підприємства, його підпорядкованість)
в особі ____________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _________________________________________________________,
(найменування документа, номер, дата та інші необхідні
реквізити)
(далі - Виконавець), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали договір про
таке (далі - Договір):
I. ПРЕДМЕТ ПРИМІРНОГО ДОГОВОРУ
1.1. Замовник доручає, а Виконавець зобов'язується у _____ році виконати
науково-технічну роботу, а Замовник - прийняти і оплатити послуги з виконання
науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи (далі - НТР):
_____________________________________________________________________________
(назва науково-технічної роботи)
(Державний бюджет України за програмою
КПКВК 2209030 "Національна програма
інформатизації, створення електронної інформаційної системи "Електронний
Уряд", створення автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної
звітності"). Результатом виконання НТР є ___________________________________.
1.2. Наукові, технічні, економічні та інші вимоги до НТР, що є предметом Примірного договору, визначаються Технічним завданням, яке становить невід'ємну частину цього Примірного договору (Додаток 1).
1.3. Термін здачі робіт за Примірним договором - ____________ 201__ року.
1.4. Зміст, терміни виконання НТР визначаються Календарним планом, що становить невід'ємну частину цього Примірного договору (Додаток 2).
1.5. Результати виконаної за примірним договором НТР є власністю держави Україна в особі Замовника з правами, що звідси випливають, з урахуванням того, що права винахідника охороняються патентним законодавством, а авторське право належить розробнику, який не має права використовувати результати досліджень без дозволу Замовника.
1.7. Використовуючи результати, отримані під час реалізації Примірного договору, Виконавець у друкованих виданнях, при демонстрації експонатів на виставках і ярмарках, у проспектах, рекламі та документації, пов'язаній із введенням згаданих результатів у господарський обіг, зобов'язаний зазначити, що робота виконувалась за рахунок бюджетних коштів.
1.8. Обсяги закупівлі послуг з виконання НТР можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків: якщо під час виконання Примірного договору Замовник отримає кошти з Державного бюджету в обсягах менших, ніж визначено Законами України про Державний бюджет України за відповідним кодом програмної класифікації видатків, то в кінці поточного року здійснюється коригування вартості робіт відповідно до відсотка фактичних надходжень з бюджету з оформленням додаткової угоди.
II. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
2.1. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає технічним вимогам, що викладені в Додатку 1 до цього Примірного договору, стандартам та технічній документації, що застосовуються для даного виду послуг згідно з чинним законодавством (у тому числі згідно з ДСТУ 3973-2000 "Система розроблення та поставлення продукції на виробництво. Правила виконання науково-дослідних робіт. Загальні положення" та/або ДСТУ 3974-2000 "Система розроблення та поставлення продукції на виробництво. Правила виконання дослідно-конструкторських робіт. Загальні положення").
III. ЦІНА ПРИМІРНОГО ДОГОВОРУ
3.1. Ціна цього Примірного договору становить:
_________ грн. (____________________ грн. ___ коп.) без ПДВ (згідно з пп. 197.1.22 п.197.1
ст. 197 Податкового кодексу України ) відповідно до Протоколу узгодження вартості науково-технічної роботи (Додаток 3 до Примірного договору, що становить невід'ємну частину цього Примірного договору).
3.2. Калькуляцію кошторисної вартості робіт та розрахунки витрат за статтями до неї наведено в Додатках 4 до Примірного договору, що становить невід'ємну частину цього Примірного договору.
3.3. У випадку зменшення обсягів бюджетних призначень та бюджетних асигнувань ціна цього Примірного договору має бути зменшена шляхом підписання відповідного Протоколу узгодження вартості науково-технічної роботи та укладання додаткової угоди до Примірного договору про внесення змін до Технічного завдання, Календарного плану та Калькуляції кошторисної вартості робіт.
3.4. Загальний обсяг фінансування науково-технічної роботи не може перевищувати загальної вартості науково-технічної роботи, наведеної у п. 3.1 (відповідно до Закону України
"Про здійснення державних закупівель" )
3.5. У випадку затримки бюджетного фінансування Замовнику Сторони вносять уточнення до Технічного завдання, Календарного плану та Калькуляції кошторисної вартості робіт в рамках виконання НТР, визначеного у п. 5.1 Примірного договору та вартості НТР, визначеної у п. 3.1 Примірного договору, шляхом укладання Додаткової угоди до Примірного договору.
3.6. У випадку припинення бюджетних асигнувань сторони укладають Додаткову угоду до Примірного договору з метою його закриття в межах фактичного фінансування.
3.7. Ціна цього Примірного договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.
IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Попередня оплата проводиться поетапно в розмірі вартості етапу. Аванс надається не раніше, ніж за 3 місяці до закінчення етапу на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 р.
№ 1404 "Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Сума перерахованого авансу закривається Виконавцем актом виконаних робіт не пізніше, ніж в останній робочий день поточного етапу, визначеного Календарним планом, з наданням Виконавцем кошторису фактичних витрат та звітних документів відповідно до п. 5.5 Примірного договору, або аванс повертається Замовнику. В іншому випадку питання вирішується відповідно до чинного законодавства. Аванс враховується в оплату робіт під час закриття етапу.
4.2. Кошти Виконавцю перераховуються Замовником у встановленому порядку, в межах фактично отриманого фінансування.
4.3. Джерело фінансування - Державний бюджет України за програмою
КПКВК 2209030 "Національна програма інформатизації, створення електронної інформаційної системи "Електронний Уряд", створення автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності".
4.4. У випадку неперерахування авансу Виконавець має право надати Замовнику акт здачі-приймання виконаних робіт на закриття етапу разом з необхідними документами.
4.5. Замовник сплачує Виконавцю вартість наданих послуг у разі наявності та в межах відповідних коштів, затверджених кошторисом.
V. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ РОБОТИ ТА ПРИЙМАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
5.1. Строк виконання науково-технічної роботи - з дати підписання Примірного договору - грудень 201__ року.
5.2. Місце передачі виконаної науково-технічної роботи - Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України.
5.3. Перелік наукової, технічної та іншої документації, що підлягає оформленню та здачі Виконавцем Замовнику на окремих етапах виконання та по закінченні дії Примірного договору, порядок проведення приймальних випробувань дослідних зразків (партій) науково-технічної продукції, що виготовляються згідно з Примірним договором, визначено Технічним завданням (Додаток 1 до Примірного договору), яке становить невід'ємну частину цього Примірного договору.
5.4. Передача оформленої у встановленому порядку документації з виконання робіт за Примірним договором здійснюється за супроводжувальними документами Виконавця.
5.5. По завершенні робіт по кожному етапу Виконавець подає Замовнику до 24 числа останнього місяця звітного періоду акт здачі-приймання науково-технічної роботи (у 4-х примірниках), додавши до нього:
- супроводжувальний лист; - науково-технічну та звітну документацію, яка передбачена технічним завданням, календарним планом та умовами Примірного договору;
- науково-технічний звіт за етап (складений згідно з ДСТУ 3008-95 "Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення" у 2-х прим.) та анотований звіт (у 3-х прим.);
- витяг з протоколу засідання науково-технічної ради Виконавця з висновком про відповідність виконаної роботи Технічному завданню (у 3-х прим.)
- кошторис фактичних витрат за етап (у 3-х прим.) та копії документів, що підтверджують ці витрати:
а) копії платіжних доручень та рахунків-фактур на придбане спецустаткування;
б) копії примірних договорів, калькуляцій кошторисної вартості, анотованих звітів та актів здачі-приймання науково-технічної продукції співвиконавців;
в) затверджений Виконавцем акт на списання придбаних та використаних за Примірним договором матеріалів (у 3-х прим.).
5.6. Замовник протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня отримання акта приймання-передачі та звітних документів, що перелічені в п. 5.5 цього Примірного договору, зобов'язаний надіслати Виконавцю підписаний акт приймання-передачі науково-дослідної роботи або вмотивовану відмову від прийняття робіт.
5.7. У разі вмотивованої відмови Замовника від прийняття робіт Сторонами складається двосторонній акт з переліком необхідних доопрацювань і термінів їх виконання.
5.8. У разі дострокового виконання робіт Замовник має право достроково прийняти та оплатити їх за вартістю, що зазначена в Примірному договорі (з узгодженням змін в калькуляції кошторисної вартості).
5.9. Якщо в процесі виконання роботи з'ясовується неминучість одержання негативного результату, недоцільність або неможливість подальшого її проведення, Виконавець повинен призупинити роботу та повідомити про це Замовника протягом 5 (п'яти) робочих днів після її призупинення. Після повідомлення Сторони повинні протягом 10 (десяти) днів розглянути питання про доцільність та напрями продовження роботи. Відповідне рішення оформляється Протоколом Сторін.
Рішення про припинення роботи оформлюється двостороннім актом з обґрунтуванням мотивації розірвання Примірного договору. При цьому Виконавцеві відшкодовуються фактичні витрати за виконану роботу. Розірвання Примірного договору оформлюється додатковою угодою.
У випадку, якщо щодо виконавця порушено процедуру банкрутства або ліквідації, розірвання Примірного договору оформляється тільки додатковою угодою.
5.10. Приймання та оцінка науково-технічної роботи здійснюється Замовником відповідно до вимог Технічного завдання та Календарного плану протягом 5 (п'яти) робочих днів.
До ____________ 201_ року Виконавець має подати Замовнику затверджений звітний кошторис про фактичні витрати за Примірним договором відповідно до даних бухгалтерського обліку.
5.11. Приймання та оцінка завершеної науково-технічної роботи здійснюється комісією Замовника за участю Виконавця відповідно до вимог Технічного завдання та Календарного плану протягом 5 (п'яти) робочих днів.
5.12. Робота комісії завершується складанням Акта з висновком про відповідність (невідповідність) виконаної роботи Технічному завданню та Календарному плану, а також пропозиціями щодо подальшої реалізації предмета Примірного договору з переліком необхідних доопрацювань і термінами їх виконання.
5.13. Підписання Замовником (комісією Замовника) Акта з висновком про відповідність виконаної роботи є підтвердженням відсутності претензій з його боку.
VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Замовник зобов'язаний:
- своєчасно та в повному обсязі сплачувати за виконані роботи;
- приймати виконані роботи згідно з актом здачі-приймання НТР;
6.2. Замовник має право:
- достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Виконавцем, повідомивши про це Виконавця у строк за 15 днів до закінчення етапу;
- контролювати виконання робіт у строки, встановлені цим Примірним договором;
- зменшувати обсяг виконання НТР та загальну вартість цього Примірного договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Примірного договору;
- повернути Акт здачі-приймання НТР без здійснення оплати в разі його неналежного оформлення (відсутність печатки, підписів тощо).
- замовник не відповідає перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з Державного бюджету.
6.3. Виконавець зобов'язаний:
- забезпечити виконання НТР у строки, встановлені цим Примірним договором;
- забезпечити виконання НТР, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Примірного договору.
6.4. Виконавець має право:
- своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги;
- на дострокове виконання НТР за письмовим погодженням Замовника;
- у разі невиконання зобов'язань Замовником Виконавець має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника за 30 днів до закінчення етапу.
6.5. Виконавець не має права планувати за бюджетні кошти за Примірним договором придбання оргтехніки та устаткування за статтею "Спецустаткування для наукових (експериментальних) робіт" без погодження з Замовником.
Після завершення робіт за Примірним договором Виконавець подає Замовнику Акт-перелік спецустаткування, придбаного за Примірним договором за статтею "Спецустаткування для наукових (експериментальних) робіт". Замовник вирішує питання щодо подальшого його використання.
У разі, якщо придбане в рамках Примірного договору Спецустаткування згідно з рішенням Замовника передається на його баланс, Замовник та Виконавець складають Акт приймання-передачі Спецустаткування. У такому випадку Виконавець надає Держінформнауки копії первинних документів, що підтверджують придбання спецустаткування за кошти Примірного договору та технічну документацію на придбане Спецустаткування.
6.6. Виконавець не має права залучати співвиконавців до виконання НТР без погодження з Замовником.
6.7. Виконавець несе повну відповідальність за:
- дотримання вимог чинного законодавства щодо:
а) складання калькуляції кошторисної вартості робіт та розрахунків витрат за статтями;
б) здійснення фактичних витрат за статтями кошторису;
- достовірність інформації у звітних документах, передбачених Примірним договором.
6.8. Виконавець не має права здійснювати перерозподіл коштів між статтями витрат в межах узгодженої калькуляції кошторисної вартості робіт більше ніж на одну тисячу гривень без письмової згоди Замовника.
VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Примірним договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства та цього Примірного договору.
7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань за Примірним договором Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції у таких розмірах:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) продукції стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт) послуг;
- за порушення строків виконання, визначених цим Примірним договором, Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка від кошторисної вартості послуг за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості, а у разі здійснення попередньої оплати Виконавець, крім сплати зазначених санкцій, повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції.
7.3. За умов неякісного виконання зобов'язань за Примірним договором, усунення недоліків на вимогу Замовника здійснюється за рахунок Виконавця.
7.4. Сплата штрафних санкцій не звільняє Виконавця від виконання зобов'язань за цим Примірним договором.
VIII. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Примірним договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Примірного договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Примірним договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органами, уповноваженими видавати такі документи.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 15 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Виконавець повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Примірного договору.
IX. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства.
X. СТРОК ДІЇ ПРИМІРНОГО ДОГОВОРУ
10.1. Примірний договір набирає чинності з дати його підписання і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань, але не пізніше 30.12.20__ (зазначається рік укладання Примірного договору). Закінчення строку дії цього Примірного договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, які мали місце під час дії цього Примірного договору.
10.2. Цей Примірний договір укладається і підписується у 3 примірниках, що мають однакову юридичну силу.
XI. ІНШІ УМОВИ
11.2. Зміни та доповнення до Примірного договору визначаються додатковою угодою до Примірного договору за згодою Сторін.
XII. ДОДАТКИ ДО ПРИМІРНОГО ДОГОВОРУ
Невід'ємною частиною цього Примірного договору є:
12.1. Технічне завдання на виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи (Додаток 1).
12.2. Календарний план виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи на 201__ рік (Додаток 2).
12.3. Протокол узгодження кошторисної вартості науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи у 201_ році (Додаток 3).
12.4. Калькуляція кошторисної вартості робіт на 201_ рік та розрахунки витрат за статтями до неї (Додаток 4).
XIII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ВИКОНАВЕЦЬ: ЗАМОВНИК:
Керівник організації (посада) Голова
______________________ _______________________
(підпис) П.І.Б. (підпис) П.І.Б.
М.П. М.П.
Додаток 1
до Примірного договору № ______________
від "___" ____________ 201_ р.
_____________________________________________________________________________
(найменування організації - Виконавця)
ЗАТВЕРДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ
(найменування організації-Замовника, (найменування організації-Виконавця,
посада: керівник, заступник керівника) посада: керівник)
_____________________________________ _____________________________________
(підпис, прізвище, ім'я, по батькові) (підпис, прізвище, ім'я, по батькові)
М.П. М.П.
"___" ____________ 20__ р. "___" ____________ 20__ р.
_____________________________________________________________________________
(вид, назва роботи)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи:
Від Замовника Від Виконавця
Керівник профільного підрозділу Науковий керівник
(Головний конструктор)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Повна назва роботи
1.2. Назва Замовника
1.3. Головний виконавець
1.4. Співвиконавці
1.5. Перелік документів, на підставі яких виконується робота
1.6. Планові терміни початку і закінчення робіт
1.7. Джерело фінансування
1.8. Порядок оформлення і подання замовнику результатів робіт
2. ПРИЗНАЧЕННЯ ТА МЕТА СТВОРЕННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
3. ОСНОВНІ ВИМОГИ
4. СКЛАД ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ РОБОТИ
№ етапу |
Найменування етапів робіт, у т.ч. назва етапів робіт співвиконавця за Примірним договором |
Строки виконань робіт (початок-закінчення), місяць, рік |
Науково-технічна продукція, та інші матеріали, що підлягають здачі Замовнику, у т.ч. назва продукції співвиконавця |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
5. ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ
6. ПОРЯДОК КОНТРОЛЮ, ПРИЙМАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБІТ
Приймання та оцінка науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи в цілому здійснюється комісією Замовника за участю Виконавця відповідно до вимог Технічного завдання та Календарного плану.
Робота комісії завершується складанням Протоколу засідання з висновком про відповідність (невідповідність) виконаної роботи Технічному завданню та Календарному плану, а також пропозиціями щодо подальшої реалізації предмета Примірного договору з переліком необхідних доопрацювань і термінами їх виконання.
Перелік звітної документації, необхідної для приймання завершених науково-технічних (дослідно-конструкторських) робіт:
1. Перелік науково-технічної продукції, що передається Замовнику за результатами роботи за Примірним договором (Додаток 1).
2. Перелік спеціального, стандартного устаткування, що передається Замовнику після завершення робіт (Додаток 2).-*
3. Акт здачі-приймання виконаних робіт (Додаток 3).
4. Звіт про виконання кошторису (Додаток 4).
5. Акт випробування науково-технічної продукції (Додаток 5).-*
6. Акт прийняття передачі спеціального, стандартного устаткування, матеріалів та нематеріальних активів (Додаток 6).
7. Анотований звіт за проектом (Додаток 7).
8. Протокол засідання з висновком про відповідність (невідповідність) виконаної роботи Технічному завданню та Календарному плану .
__________
-* включається до Примірного договору у разі необхідності.
Додаток 2
до Примірного договору № ___
від "___" ____________ 201_ р.
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
виконання науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи за Примірним договором
__________________________________________________________________________
(назва роботи)
№ |
Найменування етапів виконання роботи, у т.ч. назва етапів робіт співвиконавця за Примірним договором |
Термін виконання початок-закінчення (місяць, рік) |
Науково-технічна продукція та інші матеріали, що підлягають здачі Замовнику, у т.ч. назва продукції співвиконавця |
Вартість робіт за етапом, у т.ч. обсяг робіт співвиконавця (тис.грн.) |
етап |
|
|
|
|
Всього по етапу |
|
|
|
етап |
|
|
|
|
|
Всього по етапу |
|
|
|
|
|
|
Разом 201_ рік |
|
Від Виконавця: Від Замовника:
Керівник профільного підрозділу
________________________________ _________________________________
(посада, підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Додаток 3
до Примірного договору № ___
від "___" ____________ 201_ р.
ПРОТОКОЛ
погодження кошторисної вартості науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи
_____________________________________________________________________________
(найменування продукції)
Ми, нижчепідписані, від особи Замовника
_____________________________________________________________________________
(повне найменування організації - Замовника)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
та від особи Виконавця ______________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(повне найменування організації - Виконавця)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
засвідчуємо, що сторони досягли угоди щодо кошторисної вартості виконання
науково-технічної (дослідно-конструкторської) роботи в сумі _________________
гривень _____________________________________________________________________
(прописом)
Цей протокол є підставою для здійснення взаємних розрахунків і платежів
між Виконавцем і Замовником у межах Примірного договору від "___" ___________
201_ р. № ___
Від Виконавця Від Замовника
________________________________ _____________________________________
(посада керівника організації) (посада керівника, заступника
керівника організації)
_____________________________________ ______________________________________
(підпис, прізвище, ім'я, по батькові) (підпис, прізвище, ім'я, по батькові)
М.П. М.П.
Додаток 4
до Примірного договору № ___
від "___" ____________ 201_ р.
____________________________________
(найменування організації-Виконавця)
КАЛЬКУЛЯЦІЯ КОШТОРИСНОЇ ВАРТОСТІ
__________________________________________________________________
(назва роботи)
Підстава для проведення робіт - Договір № ___________
від "___" ____________ 201_ р.
Джерело фінансування - Державний бюджет України,
КПКВ _____
Замовник - ___________________
Строк виконання роботи: початок ______________ закінчення ______________
№ |
Стаття витрат |
Всього |
у тому числі за етапами (гривень) |
на 201_ рік (гривень) |
I |
II |
III |
IV |
1. |
Витрати на оплату праці |
|
|
|
|
|
2. |
Відрахування на соціальне страхування |
|
|
|
|
|
3. |
Матеріали |
|
|
|
|
|
4. |
Паливо і енергія для науково-виробничих цілей |
|
|
|
|
|
5. |
Витрати на службові відрядження |
|
|
|
|
|
6. |
Спецустаткування для наукових (експериментальних) робіт |
|
|
|
|
|
7. |
Витрати на роботи, які виконуються сторонніми організаціями |
|
|
|
|
|
8. |
Інші витрати |
|
|
|
|
|
9. |
Накладні витрати |
|
|
|
|
|
10. |
Кошторисна вартість |
|
|
|
|
|
Від Виконавця:
________________
(посада, підпис)
М.П.
Керівник планово-виробничого
(бухгалтерського) підрозділу
_____________________________
(підпис)
Додаток 4.1
до Примірного договору № ___
від "___" ____________ 201_ р.
РОЗРАХУНОК ВИТРАТ
за статтею "Витрати на оплату праці" по роботах, що виконуються згідно Примірного договору від "__" __________ 201_ р. № ___
тис.грн.
№ п/п |
Категорія персоналу |
201_ р. |
201_ р. |
__ етап |
__ етап |
|
Кількість л.-міс. |
Середня з/п за місяць |
Сума заробітної плати |
Кількість л.-міс. |
Середня з/п за місяць |
Сума заробітної плати |
Кількість л.-міс. |
Середня з/п за місяць |
Сума заробітної плати |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Дослідники |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Техніки та допоміжний персонал |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші працівники |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту