1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Урядом Республіки Болгарія, Виконавчою Владою Грузії і Кабінетом Міністрів України про спільну експлуатацію залізничної поромної переправи між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія) і Іллічівськ (Україна)
( Угоду ратифіковано із застереженням Законом N 1546-III від 16.03.2000 ) ( Угоду подано на денонсацію Розпорядженням КМ N 100-р від 13.01.2010 )
Кабінет Міністрів України, Уряд Республіки Болгарія і Виконавча Влада Грузії, далі Договірні Сторони,
грунтуючись на принципах рівноправного партнерства, взаємовигідного економічного співробітництва,
визнаючи виняткову важливість перевезень вантажів як за взаємними поставками, так і в треті країни,
висловлюючи прагнення сприяти розвитку транспортного коридору Європа-Кавказ-Азія відповідно до Основної багатосторонньої угоди про міжнародний транспорт по розвитку коридору Європа-Кавказ-Азія, підписаної 8 вересня 1998 року в м.Баку,
з метою організації регулярного міжнародного прямого вантажного залізнично-поромного сполучення між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія) і Іллічівськ (Україна),
погодилися про нижченаведене:
Стаття 1
З метою цієї Угоди застосовуються наступні визначення:
1. "Компетентні органи Договірних Сторін":
з болгарської сторони - Міністерство транспорту Республіки Болгарія;
з грузинської сторони - Міністерство транспорту Грузії;
з української сторони - Міністерство транспорту України.
2. "Призначені підприємства":
з болгарської сторони -
- Національна компанія "Болгарські державні залізниці" (НК БДЖ);
- Пароплавство "Болгарський морський флот" АД (БМФ АД);
- Поромний комплекс Варна;
з грузинської сторони -
- Департамент залізничного транспорту Грузії;
- Батумський морський порт;
- Потійський морський порт;
з української сторони -
- Державна адміністрація залізничного транспорту України (Укрзалізниця);
- Судноплавна компанія (СК) "Укрферрі"
- Іллічівський морський торговельний порт.
3. "Портові збори" - тоннажний/корабельний, канальний, маяковий, причальний, вантажний, якірний, адміністративний, санітарний і збір морських медичних установ.
Стаття 2
1. Договірні Сторони співробітничають і надають одна одній необхідну допомогу з метою подальшого розвитку вантажного залізнично-поромного сполучення між трьома країнами.
2. Договірні Сторони через свої Компетентні органи дотримуються діючого порядку здійснення перевезень вантажів відповідно до міжнародних договорів в галузі транспорту, учасницями яких є Договірні Сторони.
3. Кожна з Договірних Сторін забезпечує в рамках національного законодавства і діючих міжнародних правил необхідні умови для безперешкодного транспортування вантажів, пропуску рухомого складу як у тристоронньому залізнично-поромному сполученні, так і транзитом по територіях своїх держав у треті країни.
Стаття 3
Компетентні органи Договірних Сторін надають повноваження своїм призначеним підприємствам для укладання договорів, що регулюють технічні, експлуатаційні й інші питання, що випливають з цієї Угоди, відповідно до міжнародних норм і національного законодавства держав Договірних Сторін.
Стаття 4
Компетентні органи Договірних Сторін забезпечують невідкладне інформування один одного про виникнення перешкод для здійснення залізнично-поромного сполучення на територіях своїх держав, а також про усунення цих перешкод.
Стаття 5
1. Призначені підприємства Договірних Сторін за взаємопогодженням направляють на територію держави кожної з Договірних Сторін службовий персонал для виконання завдань, що випливають з цієї Угоди.
2. Службовий персонал однієї Договірної Сторони виконує свої обов'язки на територіях держав інших Договірних Сторін відповідно до міжнародних норм з дотриманням національного законодавства держави перебування і погоджених службових інструкцій.
3. Перетинання державного кордону службовим персоналом Договірних Сторін для виконання завдань, що випливають із цієї Угоди, здійснюється у встановлених пунктах пропуску відповідно до законодавства держав Договірних Сторін і міжнародних договорів.
Стаття 6
1. Для забезпечення оперативного керування створюється Рада директорів по спільній експлуатації залізнично-поромної переправи між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія) і Іллічівськ (Україна), надалі Рада директорів, що складається з представників призначених підприємств Договірних Сторін.
2. Діяльність Ради директорів здійснюється відповідно до Положення про Раду директорів, що затверджується Компетентними органами Договірних Сторін.
Стаття 7
1. Для здійснення регулярного залізнично-поромного сполучення між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія) і Іллічівськ (Україна) судноплавні підприємства Договірних Сторін закріплюють для роботи на зазначеному напрямку погоджені кількості відповідно обладнаних засобами для накочування та викочування вагонів поромних суден.
2. За взаємною домовленістю судноплавні підприємства Договірних Сторін у залежності від обсягу запланованих до перевезення вантажів за узгодженням з іншими призначеними підприємствами Договірних Сторін мають право збільшувати або зменшувати загальну кількість поромних суден, що працюють на поромній переправі, керуючись принципом права кожного судноплавного підприємства на рівну кількість рейсів протягом календарного року.
Стаття 8
Для забезпечення перевезень вантажів у вагонах в прямому міжнародному залізнично-поромному сполученні (МПЗС) між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія) і Іллічівськ (Україна) призначені підприємства Договірних Сторін користуються вантажними залізничними вагонами колії 1520 мм.
Умови експлуатації й утримання вантажних вагонів, умови надання і користування вагонами регулюються угодою про організацію експлуатації вантажних вагонів у прямому залізнично-поромному сполученні між портами Варна (Республіка Болгарія), Поті/Батумі (Грузія) і Іллічівськ (Україна), укладеною між призначеними підприємствами.

................
Перейти до повного тексту