1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 червня 2017 р. № 484
Київ
Про проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються Державною фіскальною службою, та затвердження Порядку здійснення контролю, в тому числі моніторингу Міністерством фінансів адміністрування Державною податковою службою і Державною митною службою баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються для адміністрування податків, зборів та інших обов’язкових платежів
( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 688 від 07.07.2021 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 123 від 05.02.2020 № 688 від 07.07.2021 )
Відповідно до абзаців другого і третього пункту 5 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 21 грудня 2016 р. № 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити міжвідомчу робочу групу з проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються Державною фіскальною службою.
2. Затвердити такі, що додаються:
Положення про міжвідомчу робочу групу з проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються Державною фіскальною службою;
Порядок здійснення контролю, в тому числі моніторингу Міністерством фінансів адміністрування Державною податковою службою і Державною митною службою баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються для адміністрування податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
( Абзац третій пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 688 від 07.07.2021 )
3. Міжвідомчій робочій групі, утвореній згідно з цією постановою, провести незалежний аудит баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються Державною фіскальною службою, в установлений законодавством строк.
4. Міністерству фінансів та Державній фіскальній службі забезпечити здійснення заходів, необхідних для проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються Державною фіскальною службою.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 67
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 червня 2017 р. № 484
ПОЛОЖЕННЯ
про міжвідомчу робочу групу з проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються Державною фіскальною службою
1. Міжвідомча робоча група з проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються Державною фіскальною службою (далі - міжвідомча робоча група), є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України.
2. Міжвідомча робоча група у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями міжвідомчої робочої групи є:
1) розгляд та затвердження технічних вимог до аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються ДФС (далі - аудит);
2) розроблення плану дій з проведення аудиту (далі - план дій);
3) проведення аудиту;
4) представлення Кабінету Міністрів України та Мінфіну звіту про результати проведення аудиту.
4. Міжвідомча робоча група відповідно до покладених на неї завдань:
1) розглядає та затверджує основні завдання, мету та технічні вимоги до проведення аудиту;
2) розробляє план дій з проведення аудиту;
3) здійснює необхідні заходи з проведення аудиту відповідно до плану дій;
4) схвалює та подає Кабінетові Міністрів України та Мінфіну звіт про результати проведення аудиту і підготовлені рекомендації та пропозиції для подальшого здійснення контролю, в тому числі моніторингу адміністрування ДФС баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються для адміністрування податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
5. Міжвідомча робоча група має право:
1) отримувати в установленому законодавством порядку від центральних органів виконавчої влади, державних підприємств та установ інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
2) залучати до участі у своїй роботі представників центральних органів виконавчої влади, державних підприємств та установ, представників міжнародних організацій, незалежних експертів (за згодою);
3) організовувати проведення нарад та інших заходів, необхідних для виконання покладених на неї завдань;
4) утворювати у разі потреби постійні або тимчасові робочі групи для забезпечення виконання покладених на неї завдань.
6. Міжвідомча робоча група під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з центральними органами виконавчої влади, державними підприємствами та установами, представниками міжнародних організацій, незалежними експертами.
7. До складу міжвідомчої робочої групи входить голова, його заступник, секретар, представники Мінцифри, Мінфіну, ДФС, державного підприємства "Українські спеціальні системи", інших центральних органів виконавчої влади, державних підприємств та установ.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 123 від 05.02.2020 )
8. Головою міжвідомчої робочої групи є Міністр фінансів.
Голова міжвідомчої робочої групи затверджує її персональний склад та у разі потреби може вносити зміни до нього.
9. Формою роботи міжвідомчої робочої групи є засідання, які проводяться за рішенням її голови.
10. Засідання міжвідомчої робочої групи проводить голова, а за його відсутності - його заступник.
11. Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях міжвідомчої робочої групи забезпечує її секретар.
12. Засідання міжвідомчої робочої групи вважається правоможним у разі присутності на ньому більш як половини її складу.
13. На засіданнях міжвідомча робоча група розробляє пропозиції та рекомендації відповідно до основних завдань.
14. Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувала більш як половина присутніх на засіданні членів міжвідомчої робочої групи. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
15. Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається членам міжвідомчої робочої групи.
16. Член міжвідомчої робочої групи, який не підтримує пропозиції або рекомендації, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, яка додається до протоколу засідання.
17. Звіт про результати проведення аудиту, пропозиції та рекомендації міжвідомчої робочої групи використовуються під час здійснення Мінфіном контролю, в тому числі моніторингу адміністрування ДФС баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються для адміністрування податків, зборів та інших обов'язкових платежів.
18. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності міжвідомчої робочої групи здійснює Мінфін.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 червня 2017 р. № 484
ПОРЯДОК
здійснення контролю, в тому числі моніторингу Міністерством фінансів адміністрування Державною податковою службою і Державною митною службою баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються для адміністрування податків, зборів та інших обов’язкових платежів
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 688 від 07.07.2021 ) ( У тексті Порядку слово "ДФС" замінено словами "ДПС і Держмитслужба" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 688 від 07.07.2021 )

................
Перейти до повного тексту