- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 1 березня 2017 р. № 114 Київ |
Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами
1. Затвердити формулу розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, що додається.
2. Установити, що формула розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, затверджена цією постановою, застосовується з 1 січня 2017 року.
3. Міністерству освіти і науки разом з Міністерством фінансів подати до 1 квітня 2017 р. пропозиції щодо удосконалення формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, зокрема запровадження стимулюючого механізму під час проведення оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 березня 2017 р. № 114
ФОРМУЛА
розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами
1. Розрахунковий показник обсягу видатків освітньої субвенції (за винятком резерву коштів) визначається залежно від її загального обсягу, фінансового нормативу бюджетної забезпеченості одного учня загальноосвітнього навчального закладу, професійно-технічного та іншого навчального закладу, який здобуває повну загальну середню освіту, приведених контингентів учнів усіх типів загальноосвітніх навчальних закладів станом на 5 вересня року, що передує поточному, а також учнів професійно-технічних та інших навчальних закладів, які здобувають повну загальну середню освіту станом на 1 січня року, що передує планованому.
2. Установлюється такий порядок розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами:
1) показник обсягу освітньої субвенції для обласного бюджету (Vo) визначається за такою формулою:
Vo = (Ho х (Uoі х Kі + Uogі х Kgі) х (Kvznz/Kwznz)) +
(Ho х (Uptnz х Kptnz + Uptnzg х Kptnzg),
де Ho - фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня;
Uoi - кількість учнів та вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, гімназій-інтернатів, ліцеїв-інтернатів, колегіумів-інтернатів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), училищ фізичної культури і спорту (в тому числі олімпійського резерву), шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою, спеціальних шкіл-інтернатів (центрів), санаторних шкіл-інтернатів, дитячих будинків (крім дитячих будинків сімейного типу), навчально-реабілітаційних центрів, крім учнів та вихованців закладів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;
Kі - коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, гімназій-інтернатів, ліцеїв-інтернатів, колегіумів-інтернатів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), училищ фізичної культури і спорту (в тому числі олімпійського резерву), шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою, спеціальних шкіл-інтернатів (центрів), санаторних шкіл-інтернатів, дитячих будинків (крім дитячих будинків сімейного типу), навчально-реабілітаційних центрів, крім учнів та вихованців закладів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kі дорівнює 1,3;
Uogi - кількість учнів та вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, гімназій-інтернатів, ліцеїв-інтернатів, колегіумів-інтернатів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), училищ фізичної культури і спорту (в тому числі олімпійського резерву), шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою, спеціальних шкіл-інтернатів (центрів), санаторних шкіл-інтернатів, дитячих будинків (крім дитячих будинків сімейного типу), навчально-реабілітаційних центрів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;
Kgі - коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, гімназій-інтернатів, ліцеїв-інтернатів, колегіумів-інтернатів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), училищ фізичної культури і спорту (в тому числі олімпійського резерву), шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою, спеціальних шкіл-інтернатів (центрів), санаторних шкіл-інтернатів, дитячих будинків (крім дитячих будинків сімейного типу), навчально-реабілітаційних центрів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgі дорівнює 1,625;
Kvznz - коефіцієнт вирівнювання, що застосовується у перехідний період залежно від значення коефіцієнта зміни видатків на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів. На планований бюджетний період Kvznz дорівнює 1,78767925;
Kwznz - коефіцієнт зміни видатків на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів i-тої адміністративно-територіальної одиниці у планованому бюджетному періоді порівняно з обсягом видатків у році, що передує поточному;
Uptnz - кількість учнів, які здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних та інших навчальних закладах (крім учнів професійно-технічних та інших навчальних закладів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, та закладів, що розташовані у містах обласного значення - обласних центрах), станом на 1 січня року, що передує планованому;
Kptnz - коефіцієнт приведення кількості учнів, які здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних та інших навчальних закладах (крім учнів професійно-технічних та інших навчальних закладів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, та закладів, що розташовані у містах обласного значення - обласних центрах), у відповідність з кількістю учнів професійно-технічних та інших навчальних закладів, які здобувають повну загальну середню освіту. На планований бюджетний період Kptnz дорівнює 1;
Uptnzg - кількість учнів, які здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних та інших навчальних закладах, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських (крім закладів, що розташовані у містах обласного значення - обласних центрах), станом на 1 січня року, що передує планованому;
Kptnzg - коефіцієнт приведення кількості учнів, які здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних та інших навчальних закладах, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, у відповідність з кількістю учнів професійно-технічних та інших навчальних закладів, які здобувають повну загальну середню освіту. На планований бюджетний період Kptnzg дорівнює 1,25;
2) показник обсягу освітньої субвенції для зведеного бюджету міста обласного значення, району і об’єднаної територіальної громади (Vomr), визначається за такою формулою:
Vomr = (Ho x (Ugm x Kgm + Ugmr x Kgmr + Ugs x Kgs + Um x Km +
Umr x Kmr + Us x Ks + Ubm(r) x Kbm(r) + Ujm(r) x Kj +
Umrі х Kі + Umrgі х Kgі) х (Kvznz/Kwznz)) + (Ho х
(Uptnzm х Kptnz + Uptnzgm х Kptnzg),
де Ugm - кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській та сільській місцевості міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад, яким надано статус гірських, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у класах з інклюзивним навчанням та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
Kgm - коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській та сільській місцевості міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад, яким надано статус гірських, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у класах з інклюзивним навчанням та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів, у відповідність з кількістю учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgm дорівнює 1,25;
Ugmr - кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській місцевості районів, об’єднаних територіальних громад, яким надано статус гірських, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у класах з інклюзивним навчанням та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
Kgmr - коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській місцевості районів, об’єднаних територіальних громад, яким надано статус гірських, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у класах з інклюзивним навчанням та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів, у відповідність з кількістю учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgmr дорівнює 1,376;
Ugs - кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у сільській місцевості районів, об’єднаних територіальних громад, яким надано статус гірських, та учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, крім учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у класах з інклюзивним навчанням та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
Kgs - коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у сільській місцевості районів і об’єднаних територіальних громад, яким надано статус гірських, та учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, крім учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у класах з інклюзивним навчанням та спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів, у відповідність з кількістю учнів усіх загальноосвітніх шкіл, який має п’ять значень - залежно від середньої наповнюваності класів і класів-комплектів у таких школах станом на 15 вересня року, що передує поточному.
Розмір Kgs на планований бюджетний період становить:
Середня наповнюваність класів і класів-комплектів у денних загальноосвітніх школах, що розташовані у сільській місцевості районів і об’єднаних територіальних громад, яким надано статус гірських, та денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладах у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, крім класів загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним навчанням та спеціальних класів загальноосвітніх навчальних закладів, учнів |
Kgs |
Понад 22,2 |
1,501 |
17,8 - до 22,2 |
1,751 |
14,8 - до 17,8 |
1,94 |
11,7 - до 14,8 |
2,127 |
До 11,7 |
2,603 |
................Перейти до повного тексту